Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin breaking badin viikossa.

Vierailija
20.01.2021 |

Kaikki 5 kautta. Tuntuu, että tämä paska elämäni oli hetken parempaa ja nyt se loppui. :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso se uudelleen!

Vierailija
22/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut nyt n 2-3 tuotantokautta. En vaan ymmärrä hehkutusta. Ihan ok sarja, mutta en vaan jotenkin ymmärrä mikä tästä tekee niin hyvän. Ihan perusdialogia, ei mitään ihmeellistä. Olen kuitenkin sarjojen suurkuluttaja ja pidän kaikennäköisistä sarjoista. Tää on vaan jotenkin ihan perus. Selittäkää.

Joku Sopranos ja Twin Peaks voittaa sen kuusnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut nyt n 2-3 tuotantokautta. En vaan ymmärrä hehkutusta. Ihan ok sarja, mutta en vaan jotenkin ymmärrä mikä tästä tekee niin hyvän. Ihan perusdialogia, ei mitään ihmeellistä. Olen kuitenkin sarjojen suurkuluttaja ja pidän kaikennäköisistä sarjoista. Tää on vaan jotenkin ihan perus. Selittäkää.

24/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on se juoni, sekä hahmojen kehityskaari joka tosta tekee niin loistavan. Jos juoni ei kiinnosta, tuskin sarja erityisemmin koukuttaa.

Minulla oli GOT:n kanssa niin että katsoin sitä melkeen pari tuottista, oli se ihan jännä välillä ja kyllä sitä ny lämpimikseen katteli, mutta en vaan saanut juonesta kiinni kunnolla niin se tuntui välillä pakkopullalta... Joten kesken jäi.

Vierailija
25/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Mikään TV-sarja ikinä ei tule pääsemään tuolle tasolle. tiedän että toiset tykkää, toiset ei. Itselleni BB oli tajunnanräjäyttävä kokemus... mikään mitä olen ikinä nähnyt ei ole aiheuttanut yhtäaikaa sellaista tunnemyrskyä. Inhoa, naurua, pelkoa, ahdistusta - you name it! Jos yksi yksittäinen jakso saa imdb:ssa keskiarvoksi 10... yli 130 tuhatta ääntä... kertonee millaisesta sarjasta on kyse.

Vierailija
26/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad on iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe

eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D

kannattaa kattoo nopee

Vierailija
27/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi viikossa katsoa? Jaksotkin ovat pitkiä.

katsoin kaiken ajan minkä olin hereillä.

Vierailija
28/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sen lakimiehen sarja hyvä??

Vierailija
29/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks sen lakimiehen sarja hyvä??

Jos tarkoitat Better Call Sauli:a niin on hyvä, suositukset myös Ozark:lle, joku sitä ehdottikin.

Vierailija
30/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppotonttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on se juoni, sekä hahmojen kehityskaari joka tosta tekee niin loistavan. Jos juoni ei kiinnosta, tuskin sarja erityisemmin koukuttaa.

Minulla oli GOT:n kanssa niin että katsoin sitä melkeen pari tuottista, oli se ihan jännä välillä ja kyllä sitä ny lämpimikseen katteli, mutta en vaan saanut juonesta kiinni kunnolla niin se tuntui välillä pakkopullalta... Joten kesken jäi.

GOT taas minulle sarja, jota katson nyt ainakin viidettä kertaa. Joka kerta löytyy jotain uutta. Ekalla kerralla katsoessani en tosiaan tajunnut kuka on kuka ja olin nimissä ihan sekaisin.

Minulle Breaking Bad oli taas vähän pakkopullaa. Semmoinen sarja jota voin katsoa JOS mitään muuta ei löydy. Tosiaan ihan ok, mutta ei mikään ihmeellinen. Ehkä pitäisi syventyä vähän enemmän.

Vierailija
31/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en  kovasti tuosta innostunut. Katselin ensin av suosituksesta Peaky Blindersin mistä tykkäsin, sitten seuraava ehdotus oli Breaking Bad jota aloin katsoa. Oli riittävän kiinnostava ettei huvittanut kesken jättää katsomista kokonaan, mutta vähän työltä tuntui aika pian, ei innostavalta.

Sama! Peaky Blinders meni hujauksessa, mutta Breaking Bad ei iske täysillä, mikä ihmetytti ottaen huomioon kaikki arvostelut. Siis onhan se hyvä ja ei sinällään mitään vikaa, mutta ei ole minulle mikään tajunnanräjäyttävä kokemus joka on katsottava monta kertaa.

Vierailija
32/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on huippusarja niiden mielestä jotka katsoo perus hollywood sarjoja. Jotain tyyliin Pakoa tai CSI

Vierailija
33/36 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa että esim IMDB arvosanat voi olla tosi korkeita jos sarjalla on hirveästi fanipoikia/tyttöjä.

Vierailija
34/36 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämää breaking badin ja better call Saulin jälkeen?!

Vierailija
35/36 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin joululomalla uudestaan läpi, vajaa pari viikkoa siihen hurahti. Ekan kerran katsoin viitisen vuotta sitten, mukavasti oli ehtinyt yksityiskohdat unohtua.

Sarja on kyllä vailla vertaansa. Walter Whiten hahmo ja Bryan Cranstonin tulkinta hänestä, huh, kylmät väreet menee. Hahmo oli jotenkin sydäntäsärkevä. Huumeen valmistus oli hänen pettymyksien ja alemmuuden tunnon täyttämässä elämässään jotain, mistä hän sai onnistumisen kokemusta ja lopulta uuden identiteetin. Viimein hän tunsi olevansa jotakin, mutta lopulta se riisti häneltä kaiken. Todella kiinnostavaa näin tokalla kierroksella oli seurata, missä oli se piste, jolloin Walt alkoi tehdä metaa muista syistä kuin vain elättääkseen perheensä. Mielestäni tämä tapahtui kakkoskauden lopulla sen jälkeen, kun hän oli luullut syöpänsä uusiutuneen, mutta se olikin remissiossa. "Chemistry is all about the change" -lausahdus sarjan alussa oli valtavan hienoa tematiikkaa tulevasta.

Myös Pinkmanin hahmo oli ihana. Klassinen Sieppari ruispellossa -kirjan tyyppinen hulttio, jolla kuitenkin pohjimmiltaan oikeudentunto ja suuri sydän.

Vierailija
36/36 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katsoin joululomalla uudestaan läpi, vajaa pari viikkoa siihen hurahti. Ekan kerran katsoin viitisen vuotta sitten, mukavasti oli ehtinyt yksityiskohdat unohtua.

Sarja on kyllä vailla vertaansa. Walter Whiten hahmo ja Bryan Cranstonin tulkinta hänestä, huh, kylmät väreet menee. Hahmo oli jotenkin sydäntäsärkevä. Huumeen valmistus oli hänen pettymyksien ja alemmuuden tunnon täyttämässä elämässään jotain, mistä hän sai onnistumisen kokemusta ja lopulta uuden identiteetin. Viimein hän tunsi olevansa jotakin, mutta lopulta se riisti häneltä kaiken. Todella kiinnostavaa näin tokalla kierroksella oli seurata, missä oli se piste, jolloin Walt alkoi tehdä metaa muista syistä kuin vain elättääkseen perheensä. Mielestäni tämä tapahtui kakkoskauden lopulla sen jälkeen, kun hän oli luullut syöpänsä uusiutuneen, mutta se olikin remissiossa. "Chemistry is all about the change" -lausahdus sarjan alussa oli valtavan hienoa tematiikkaa tulevasta.

Myös Pinkmanin hahmo oli ihana. Klassinen Sieppari ruispellossa -kirjan tyyppinen hulttio, jolla kuitenkin pohjimmiltaan oikeudentunto ja suuri sydän.

Mike, paskamaisin juonen käänne koko sarjassa oli kun Walter tappoi Miken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi