Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syväkurkku kokemuksia?

Vierailija
20.01.2021 |

Harrastatteko kyseistä toimintaa?

Vaimo on opetellut hallitsemaan yökkäysreaktion ja suihinotto tuntuu entistäkin taivallisemmalta.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeet porukkaa nää nussimis tapojen  kuvailijat lol. Mikä on elämän tarkoitus? Nussia suuhun 🥶

Vierailija
62/92 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen ku saa koko munan suuhun 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus maistanut suolakurkkua.

Vierailija
64/92 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin mut kaikki ketä kauhistelee on ite puutteessa

Vierailija
65/92 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyl hyviä

Vierailija
66/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onnistuu ja tykkään kun mua nussitaan suuhun. Suurin jonka oon ottanu juurta myöten oli reilu kakskyt senttinen. Toki asiaa autta se, että oon harjotellu reilut viis vuotta. Peace! m20.

Vierailija
67/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heather Brooke näyttää mallisuorituksen videolla. 2 päistä dildoa imaisee 30cm kakomatta.

Vierailija
68/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä naiselta sain aikoinaan niin taivaallista suihinottoa, etten ole koskaan kokenut mitään sellaista ennen sitä enkä sen jälkeen. Aivan taivaallisen pehmeä mutta samalla imukas, se miten hän käytti kieltään ja miten kuuman märkä suu oli. Hän oli myös ainoa nainen, joka koskaan on syväkurkuttanut niin, että otti aivan kokonaan kullin kurkkuun. Hänen käsittelyssään meinasin aina laueta alle minuutissa. Oli vain niin taivaallista. Hitto jos vielä joskus saisi häneltä tällaisen suihinoton. Sinua muistellen V.

Vierailija
69/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että mitä vanhempi nainen sitä innokkaammin ottaa suihin? Itse ainakin olen huomannut että vaimo haluaa ottaa nykyisin paljon syvemmälle suihin kun nuorempana ja antaa voimakasta imua terskalle.

Vierailija
70/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syväkurkku on tullut koettua jäi kyllä mieleen.16cm meni pohjaan asti.Muutenkin tekniikka oli hallussa.Ihan velton kalun imi hetkessä kovaksi ja laukeamiseen asti niin nopeasti että ei ehtinyt sanoa että haluan pilluun panna.Kiitos R jäit mieleen.

Vierailija
71/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaisin pullon kossua ja syvältä kurkusta lennähti laatta.

Vierailija
72/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mähän oon syväkurkku, en vaan oo tajunnut! Otan helposti suihin juurta myöten ja miehelläni on seisokissa 18cm. Se on tekniikkalaji, se kurkku täytyy ikään kuin aukaista. En osaa selittää, mut silleen teen eikä tule yökkäysreflektiä. Siinä samalla ei kylläkään voi nuolla ja imeskellä ja leikkiä, se on silloin pelkkää eestaas heilumista 'kurkku auki'. Teen aina niin että vaihtelen näitä tekniikoita suihinoton aikana. 

Vierailija
73/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syväkurkku on tullut koettua jäi kyllä mieleen.16cm meni pohjaan asti.Muutenkin tekniikka oli hallussa.Ihan velton kalun imi hetkessä kovaksi ja laukeamiseen asti niin nopeasti että ei ehtinyt sanoa että haluan pilluun panna.Kiitos R jäit mieleen.

Silloin kun saa sellaista taitavaa ja tyveä-myöten suihinottoa, ja tuntee kohta laukeavansa, niin se vaatisi yliluonnollista mielenlujuutta keskeyttää ihan mistään syystä.

Vierailija
74/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mistä oikeasti johtuu että aidon kalun nainen pystyy ottamaan kurkkuunsa mutta ei saman kokoista banaania yms?

Vierailija
75/92 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusivärkkiä ei ole tarkoitettu tungettavaksi naisen nieluun. Todella ällöttävää!

Vierailija
76/92 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kusivärkkiä ei ole tarkoitettu tungettavaksi naisen nieluun. Todella ällöttävää!

Ei olekaan, se on tarkoitettu tungettavaksi homon nieluun. Todella ihanaa!

Vierailija
77/92 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makaa selällään sängyllä ja laittaa pään reunalle niin siinä kulmassa mies voi seisten sängyn vierellä tulla nieluun tavallaan oikeassa kulmassa. Erittäin miellyttävä kokemus, eikä kakomis-refleksi tule niin herkästi!

t. N42 

Vierailija
78/92 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväjoki, siinä pantiin läskiä perseeseen huusi viiik  viik.

Vierailija
79/92 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että mitä vanhempi nainen sitä innokkaammin ottaa suihin? Itse ainakin olen huomannut että vaimo haluaa ottaa nykyisin paljon syvemmälle suihin kun nuorempana ja antaa voimakasta imua terskalle.

Tai pelkistäen: mitä matalampi naisen menekki on seksuaalisesti, sitä hanakammin hän pyrkii miellyttämään ja laittamaan ekstraa peliin.

Vierailija
80/92 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko kopioin näistä käyttöohjeista, että mitä milläkin kehon osalla on tarkoitettu tehtävän? Ja ehkä myös tarkennuksen että kuka tarkoitti?