Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisimmat keinot naiselle parantaa ns. markkina-arvoa?

Vierailija
20.01.2021 |

Olen aina ollut ruma, epähaluttava nainen. Millä keinoilla voisin päästä paremmin keskivertotasolle, vaikka ikää on jo yli kolmenkymmenen?

Omalla kohdallani treenaaminen tai laihduttaminen eivät juurikaan auta, sillä kroppani on jotenkin hoikan solakka luonnostaan, niin kuntosalitreeni ei erotu kovin selvästi. Olen ollut joskus nuorempana melkeinpä laiha, ja silloinkin flaksini on ollut huono. Suurin ongelmani on petolinnun peetä muistuttava naama ja pienehköt rinnat sekä se, että kaikki ylimääräinen läski menee aina peppuun ja reisiin. Lisäksi näytän aavistuksen epäsuomalaiselta, vaikka olen suomalainen. Miten voisin muuttaa etnistä olemustani enemmän perus-Elovenanaisen suuntaan, jotta kukaan ei enää epäilisi syntyperääni koskaan?

Tarvitsisin vinkkejä, jotta viimeinkin pääsisin nauttimaan elämästä, kuten muutkin ihmiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin kampaajalla vaaleampi sävy? Hampaiden valkaisu, täyteaineet maltilla, kulmien kestopigmentointi

Vierailija
2/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiin kampaajalla vaaleampi sävy? Hampaiden valkaisu, täyteaineet maltilla, kulmien kestopigmentointi

Vaaleahiuksisenakin näytän tekoblondilta ja joiltain ihmisiltä olen saanut ikäviä katseita (ilmeisesti vaaleina hiukseni eivät näytä niin siisteiltä kuin tummina). Kulmakarvani ovat tummat. Täytyy varmaan kokeilla täyteaineita ja hampaiden valkaisua. Olen harkinnut silikonirintojen hankkimista, vaikka pahin ongelmani ovat rumat kasvot. Olen vain ihan totaalisen kypsä siihen, että olen fyysisenä olentona saastaa ja pelkän halveksinnan kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa saada viimeinkin parisuhde. Se olisi nyt prioriteettilistalla korkealla. Ja siksikin koetan kohentaa epätoivoisen rumaa ulkokuortani. Olen rumuuteni vuoksi ollut sinkkuna ja selibaatissa nyt vuosia.

Vierailija
4/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen parantaa monilla ihmisillä kasvojen estetiikkaa, mutta ymmärsin viestistäsi että olet jo suhteellisen solakassa kunnossa. Eli siitä ei välttämättä sinulle apua.

Enpä siis oikeastaan keksi tässä muuta kuin että koita rakentaa itsellesi mahdollisimman "Instagram body" tyylinen kroppa (Jos siis miesten huomio on se jota haluat lisää.). Eli x-muotoa vartaloon painoja nostamalla, ja pakarat kuntoon.

Voimaharjoittelulla on paljon positiivisia vaikutuksia sekä fyysiseen että henkiseen hyvinvointiin.

Vierailija
5/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös suositusta voimatreenille. Aivan varmasti alkaa näkyä positiivisella tavalla kropassa, kun vaan jaksaa säännöllisesti treenata. Suosittelen jo ihan pelkästään treenaamisen aikaansaaman hyvän olon takia, kiva kroppa tulee sitten siinä sivussa.

Vierailija
6/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta geisha-kuulat.

Vierailija
7/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta geisha-kuulat.

Pointti olisi parantaa ulkonäköä. Mikä idea olisi geisha-kuulissa, kun ne eivät visuaalista vaikutelmaa paranna?

Vierailija
8/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta geisha-kuulat.

Pointti olisi parantaa ulkonäköä. Mikä idea olisi geisha-kuulissa, kun ne eivät visuaalista vaikutelmaa paranna?

Hommaa t-paita painatuksella:" Käytän geishakuulia" Luulisi ainakin hieman auttavan?

Vierailija
9/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta geisha-kuulat.

Hyvän eteen voit joutua tekemään vähän työtäkin.

Voin luvata, että kyseinen treeni tuottaa lisäarvoa.

Vierailija
10/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersun tähti Focuksen keulalla on hauska, mutta lyhytkestoinen vitsi.

Vierailija
11/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisin keino kaikille naisille on treenata mahdollisimman fitness-kroppa.

Miehet antavat paljon anteeksi naamalta jos on hoikka ja timmi peppu ja urheilulliset harrastukset.

Itse olen huomannut että naiset ei juurikaan harrasta urheilua tavoitteellisesti joten tekisit ison vaikutuksen kun mies kysyy harrastuksia ja voisit kertoa treenirutiinisi.

Vierailija
12/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet antavat paljon anteeksi naamalta jos on hoikka ja timmi peppu ja urheilulliset harrastukset.

Itse olen huomannut että naiset ei juurikaan harrasta urheilua tavoitteellisesti joten tekisit ison vaikutuksen kun mies kysyy harrastuksia ja voisit kertoa treenirutiinisi.

Haha, missä on miehiä joita naisen treenirutiinit kiinnostavat? Ei niitäkään taida paljoa olla. Minulta ei ole kukaan koskaan kysynyt mitään. Muutenkaan eivät ole oikein jaksaneet aiheesta innostua, vaikka itse voisin jutella vaikka monta tuntia. Toisaalta mitäpä muutakaan voi odottaa miehiltä, jotka eivät itse urheilua juuri harrasta. En ole koskaan ollut urheilullisen miehen kanssa treffeillä.

Vierailija
13/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta geisha-kuulat.

Hyvän eteen voit joutua tekemään vähän työtäkin.

Voin luvata, että kyseinen treeni tuottaa lisäarvoa.

Millä tavoin? Elän täysselibaatissa.

Vierailija
14/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus ja stailaus voisi olla yksi ratkaisu. Pitäisi vain löytyä sellainen ammattilainen, jolla olisi silmää. Oikealla kampauksella iso nenä näyttää pienemmältä jne. 

Kaunis valkoinen hammasrivi auttaa myös. Itselläni oli pitkään lohkeama toisessa etuhampaassa. Hammaslääkäri täytti sen, ja muutos oli iso. 

Käy kosmetologilla ja pyydä ihonhoito- ja meikkausvinkkejä. Anna ammattilaisen nyppiä kulmakarvasi.

Urheilua ja liikuntaa suosittelisin muuten vain. Olet ilmeisesti hoikassa kunnossa, liikunta tuo kuitenkin ryhtiä ja hehkua. Hyvä kunto näkyy päälle päin, ja harrastuksen parissa voi törmätä mukaviin miehiin.

Mieti myös, millaisista vaatteista pidät ja etsi vaatteita, jotka imartelevat. Trinnyn ja Susannahin kirjan ja nettisivujen avulla voit määrittää vartalomallisi ja katsoa, millaiset leikkaukset ym. sinulle sopivat.

Vierailija
15/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden kilon geishakuulalla tehty lihaskuntotreeni voisi auttaa.

Vierailija
16/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersun tähti Focuksen keulalla on hauska, mutta lyhytkestoinen vitsi.

Eli tässä tapauksessa se Ford Focus pitäisi viedä romuttamolle eli mun pitäisi vain hakeutua sveitsiläiselle eutanasiaklinikalle ja jättää pariutumishommat suosiolla niille kauniimmille?

T. Ap

Vierailija
17/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden kilon geishakuulalla tehty lihaskuntotreeni voisi auttaa.

En viitsi tuollaiseen tuhlata aikaani, sillä en ole harrastanut seksiä vuosikausiin ja pitäisi ensin tutustua siihen kumppaniehdokkaaseen ennen kuin voisi laittaa tuon alapääosaston edes harkintaan. Joten tuollaiset treenit tulisivat kyseeseen vasta kuukausien kuluttua. Nykytilassa en voi edes kohdata ketään, sillä ulkomuotoni pitää siitä huolen.

T. Ap

Vierailija
18/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helkuttivieköön! Meno on kuin tammamarkkinoilla.

Vierailija
19/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai helkuttivieköön! Meno on kuin tammamarkkinoilla.

Oletko itse koska viimeksi ollut nykypäivän parisuhdemarkkinoilla etsimässä kumppania? Jos olet hiljattain ollut, niin tiedät varmasti että kyyti on aika kylmää jos ulkonäkö ei ole kondiksessa.

Ja jos oot täysin ulkona näistä kuvioista, niin ei kannata kauheasti huudella kun et asiasta mitään tiedä.

Vierailija
20/22 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, missä on miehiä joita naisen treenirutiinit kiinnostavat? Ei niitäkään taida paljoa olla. Minulta ei ole kukaan koskaan kysynyt mitään. Muutenkaan eivät ole oikein jaksaneet aiheesta innostua, vaikka itse voisin jutella vaikka monta tuntia. Toisaalta mitäpä muutakaan voi odottaa miehiltä, jotka eivät itse urheilua juuri harrasta. En ole koskaan ollut urheilullisen miehen kanssa treffeillä.

Miksiköhän me ei olla kohdattu? Mä olen mies joka kysyy aina harrastukset ja petyn kun sieltä ei tule ikinä vastauksena liikuntaa. Olen samanlainen että haluaisin jutella urheilusta tuntikausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi