Edullisimmat keinot naiselle parantaa ns. markkina-arvoa?
Olen aina ollut ruma, epähaluttava nainen. Millä keinoilla voisin päästä paremmin keskivertotasolle, vaikka ikää on jo yli kolmenkymmenen?
Omalla kohdallani treenaaminen tai laihduttaminen eivät juurikaan auta, sillä kroppani on jotenkin hoikan solakka luonnostaan, niin kuntosalitreeni ei erotu kovin selvästi. Olen ollut joskus nuorempana melkeinpä laiha, ja silloinkin flaksini on ollut huono. Suurin ongelmani on petolinnun peetä muistuttava naama ja pienehköt rinnat sekä se, että kaikki ylimääräinen läski menee aina peppuun ja reisiin. Lisäksi näytän aavistuksen epäsuomalaiselta, vaikka olen suomalainen. Miten voisin muuttaa etnistä olemustani enemmän perus-Elovenanaisen suuntaan, jotta kukaan ei enää epäilisi syntyperääni koskaan?
Tarvitsisin vinkkejä, jotta viimeinkin pääsisin nauttimaan elämästä, kuten muutkin ihmiset.
Kommentit (22)
Opi rakastamaan itseäsi. Kanna kehoasi niin että se näkyy. Nämä ei maksa mitään. Käytä vaikka maksullista seksiä saadaksesi tietyn varmuuden fyysisestä läheisyydestä. Meikkaaminen toimii joillekin todella hyviin ja rinnat voi kaunistaa rahalla. On pötypuhetta että arvoiltaan järkevät ja hyvät miehet ei näitä arvostaisi, voivat ehkä sietää puutetta mutta se ei ole sama asia.
Jos vain naama on ongelma voit alkaa käyttämään säteilysuojattua niqabia joka myös toki estää coronan leviämisen.
https://hollandshielding.com/content/Shielded-burka/Shielded-burka-icon…