Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIkkukakkosten uusi viikko!! 5.8-->

05.08.2008 |

Alotampa tänne taasen uuden pinon niin saadaan piristystä! =)

Mä oonkin paiskinut tässä hikihatussa töitä muiden lomaillessa. Viikonloppu oltiin mökillä ja nyt taasen lähdössä iltavuoroon.

harakka_pieni: Meillä on juuri sama tilanne että porukat näkee meille sisään ku tää on ainoa piha tässä talonyhtiössä jossa ei ole aitaa. Ollaan alottamassa juuri aitaprojektia ja tuijia kans aidan lisäksi tuohon ajattelin laittaa. Ärsyttää kun ei ole omaa piharauhaa vaan kaikki kyylää mitä meidän pihalla tapahtuu. Nuo täyskasvuset tuijat taitaa olla vaan aika kalliita?? Mun pitäs laittaa niitä aika paljon tuohon että peittyy koko piha...

Onkos tänne tullut lisää plussia?? Tulkaahan kertomaan sieltä kesälaitumilta missä mennään... Mulla on nyt kp 26/26-28 et jännäilyt täysillä käynnissä. Ainoa vaan että mulla on aivan sellanen olo et menkat tässä alkaa... No toisaalta se on tosi hyvä juttu sillä muuten menee hieman sotkuseksi... pitäs miettii duunipaikka uusiks ja sitten on se matka... No mutta katsellaan kuinka käy!

Ei kai täsä ihmeempia, arkea kovasti jo eletään ja syksykin näyttäisi tulevan. Harmi että jo nyt!

-Soffu-

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ankkulille :) Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti :)

Raivostuttavaa tämä sade.. Koko viikoksi taas luvattu sateita, taitaa parin päivän kuluttua tässä huushollissa hyppiä kaikki pitkin seiniä kun ei päästä pihalle. Viikonloppu mennyt kaappeja penkoessa ja kirppis-kuormaa tehdessä ja taitaa jatkua vielä huomennakin sama puuha. Ihana heitellä vaatteita pois kaapeista ja laittaa kiertoon, voi hyvällä omallatunnolla lähteä shoppailemaan syysvaatteita ;)

Toivottavasti kuulemme pian lisää muitakin plussa-uutisia Ankkulin lisäksi :) Omaa napaa sen verran että ovis pitäis jonkun nettilaskurin mukaan olla huomenna ja vkonloppuna tuli jonkun verran peittoja heiluteltua ;) Voiskos joku vinkata mistä löytyis lisää ovislaskureita?

Rokkimami, yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla