TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaskohan naisen ennen kun runkkaa ja ottaa poskeen vaikka ihan ennen sitä kysyä siitä ehkäisystä ja kumista, eikä siinä vaiheessa kun äijä on ihan valmis.
Että vois muijakin sen ajoituksen harkita vähän paremmin, ja sitten valittaa että toinen haluaa "yhtäkkiä yllättäen" silti vaikka ei oo ehkäsyä.
Ja ihan naisena näin sanon.
Itse kyllä kerron ennen mitään kosketustakaan että ei oo ehkäsyä, osasin tämän jo ihan alle kakskymppisenä. Kukaan ei oo ikinä jättänyt n---matta vaikka on pitänyt käyttää kumia.
Veikkaan että tuo tilanne myös vaikutti asiaan, harvapa sitä suikkareita kameroiden kuvatessa miettii.
Tuossa tilanteessa se vain luiskahtaa sisään, spontaanisti.
Ei myös ole kaukaa haettua, että varatulla tuskin on kondomeita mukana. Tai olisihan se ERIKOISTA jos varattu kulkisi kortsut mukana. Kun varattu pettää, niin se tapahtuu 99.9% ajasta ilman kondomia. Sitten tuodaan mahdollisesti tuliaisia kumppanille.
Eiks tuolla ollut jo tuotannon puolesta vähän siellä sun täällä kumeja?
Miks ton Annan täytyy pukeutua tollasiin pursuaviin vaatteisiin, irstas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaskohan naisen ennen kun runkkaa ja ottaa poskeen vaikka ihan ennen sitä kysyä siitä ehkäisystä ja kumista, eikä siinä vaiheessa kun äijä on ihan valmis.
Että vois muijakin sen ajoituksen harkita vähän paremmin, ja sitten valittaa että toinen haluaa "yhtäkkiä yllättäen" silti vaikka ei oo ehkäsyä.
Ja ihan naisena näin sanon.
Itse kyllä kerron ennen mitään kosketustakaan että ei oo ehkäsyä, osasin tämän jo ihan alle kakskymppisenä. Kukaan ei oo ikinä jättänyt n---matta vaikka on pitänyt käyttää kumia.
Veikkaan että tuo tilanne myös vaikutti asiaan, harvapa sitä suikkareita kameroiden kuvatessa miettii.
Tuossa tilanteessa se vain luiskahtaa sisään, spontaanisti.
Ei myös ole kaukaa haettua, että varatulla tuskin on kondomeita mukana. Tai olisihan se ERIKOISTA jos varattu kulkisi kortsut mukana. Kun varattu pettää, niin se tapahtuu 99.9% ajasta ilman kondomia. Sitten tuodaan mahdollisesti tuliaisia kumppanille.
Eiks tuolla ollut jo tuotannon puolesta vähän siellä sun täällä kumeja?
Sängyssä kiehnäyksen keskellä niitä tuskin lähdetään hakemaan sieltä tuvan pöydän kulhosta.
Eri asia jos olisi jokaisella yöpöydällä kortsukulho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannallakin ihan ruskeat hampaat näyttäis olevan, miten näyttää että monella ihan hoitamattomat?
Lahoavat hampaat uhkaavat jo yleisterveyttä Suomessa – "Ei tapahdu muissa Pohjoismaissa"
https://yle.fi/uutiset/3-9573317
Suomessa on yleisesti ihmisillä tosi huonot hampaat.
Jännä kyllä kun tosiaan nykyään ei tarvitse edes hammaslääkäriä pelätä, toisin oli mun nuoruuden kouluhamnaslääkärissä... Mutta itse tosiaan kiinnitän huomion ihmisten hampaisiin tai esim siihen peitteleekö niitä, en tommosia mätähampaisia pussais kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu + SPOILER
Annan nännejä nuollaan ja saa miehiltä syli tanssia. Majuri kiinnostaa eniten.
Sinkuista tiputetaan Toni, Ville ja Maippu(se punatukkainen).
Henkka ja Joanna pussailee ja paneskelee ilman huolen häivää, iltanuotiolla Henkka on jo mietteliäämpi.
Julia vetää lärvit eikä siksi pääse seuraavana päivänä Lärin kanssa treffeille.
Mika pussailee Pepsun kanssa ja kertoo ettei oo noin syviä tunteita ollut ikinä Mirkkuun mitä kokee Pepsun kanssa. Pepsu vastaa Mikalle että on syviä tunteita myös hänellä. Haastattelussa tosin vaisunmpi"öö en mä tiedä näkisinkö meitä yhdessä ulkomaailmassa mutta kiinnostunut oon joo". :D
Voisitteko tehdä oman SPOILER-KETJUN. Eipäs ole kiva lukee ohjelmatiedot etukäteen. Nettilehtiäkään ei viitsi enää lukea kun sielläkin kaikki kerrotaan. Oisko jonkinasteinen narsisti kyseessä kun täytyy muille kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannallakin ihan ruskeat hampaat näyttäis olevan, miten näyttää että monella ihan hoitamattomat?
Lahoavat hampaat uhkaavat jo yleisterveyttä Suomessa – "Ei tapahdu muissa Pohjoismaissa"
Jännä kyllä kun tosiaan nykyään ei tarvitse edes hammaslääkäriä pelätä, toisin oli mun nuoruuden kouluhamnaslääkärissä... Mutta itse tosiaan kiinnitän huomion ihmisten hampaisiin tai esim siihen peitteleekö niitä, en tommosia mätähampaisia pussais kyllä.
Suht kallista hammaslääkärissä käynti on.
Omasta kokemuksesta esim. juurihoito yksityisellä tuli kustantamaan yli 1000e. Pari vuotta eteenpäin ja kyseinen hammas piti poistattaa päivystyksessä. Nostaa kynnystä käyttämään rahaa tuohon.
Kaikkien hampaita ei Suomessa voida hoitaa, ei ole resursseja tai ihmisillä ei ole varaa.
Narsisti-käsite on kokenut inflaation. Joka paikkaan sitä tuputetaan. Itsekäs ihminen on eri asia.
Eikös täällä ole ollut tapana, että spoilata kyllä saa, kun varoittaa....
Mielestäni ihan ok kun isolla lukee SPOILER
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan noista sinkku leideista kiinnostunut Mitestä?
Ei tietenkään. Kuka sellaista edes on odottanut?
Nyt VP puhuu jo hyvin avoimesti omasta suhteestaan ja onnellisuudestaan Annan kanssa. Ehkä ihmiset alkavat pikkuhiljaa huomata, että hän ei ole mikään perässä vedettävä olento, vaan fiksu nuori mies, joka on tässä suhteessa aivan omasta tahdostaan. Kaiken lisäksi hän voi suhteessa hyvin ja rakastaa puolisoaan. On varmasti rasittavaa kuulla kaiken maailmaan free VP huuteluita ihan siitä riippumatta mitä itse sanoo. Tämä suhde ei todellakaan ole mikään vilma&elias, josta toinen olisi oikeasti saatava turvaan. VP ja anna kunnioittavat toisiaan.
Nyt on TISiin saatu oikea ammattimies Wannabe-naissankareita ja itserakkaita höpöttäjiä on ollut aiemmin kyllä, mutta Henkka on kunnon panomies. Ei turhia leventelyjä, mutta paikan tullen arkailematta lihaa piiloon ja maila heilumaan. Miehen trackrecord siviilimaailmastakin on vaikuttava. Aivan kaikkea liikkuvaa ei ole pantu, mutta melkein.
Vierailija kirjoitti:
RUUTU PLUS!!!!!!
Tais mennä partaheebolla pudotus vähän tunteisiin :D
RUUTU PLUS!!!!!!
Kerro lisää!
Uskooko joku oikeasti Henkan 180-200 määriä? Siitä voi vähentää ehkä 70% niin ollaan lähenpänä totuutta. Just sellanen huonoitsetuntoinen ja hukassa oleva mies, joka pönkittää egoaan valehtelemalla tuostaKIN. Tämän huomasi myös puolisonsa, et valehtelee.
Parasta mitä Mirkku voisi tehdä olisi, että hyppäisi Miikan matkaan, ja tulee niin tekemäänkin! Kunnioita nyt hyvä nainen itseäsi, eläkä etsi Mikan idiotismin syitä itsestäsi. Ei ole ollut turhaan mustasukkainen, vaan se kuuluisa naisen vaisto on kertonut heti että kaikki ei ole kohdallaan. Ihan varmasti Mika on pettänyt aiemminkin.
SPOILER
.....
......
.......
Mirkulla taitaa karata mopo hieman käsistä :D Hyvä vaan, Mika on melkoinen niljake.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole ollut tapana, että spoilata kyllä saa, kun varoittaa....
Mielestäni ihan ok kun isolla lukee SPOILER
Eikö silti voisi olla reilumpaa tehdä oma ketju. Kerrotko lapsillekkin kun saavat joululahjan, että minäpä tiedän mitä siellä on ja odota 2 sekunttia niin kerron. Voi kun sinulle tulee hyvä mieli, lapsella ei niin väliä ole.
Ei h*lvetti toi Henkan touhu. Myötähäpeät. Eikö mainostanu ennen ohjelmaa, et haluis kosiakin muijaansa jos vaan lähtevät samaa matkaa kotiin? :D
Ja tuo Henkka oli omien sanojensa mukaan valmis isäksi 😳
Kun ohjelma alkoi ajattelin että Henkka ja Julia voisivat olla potentiaalisia suosikkeja ja minusta Anna ja VP vaikuttivat kummallisilta. Nyt on mieli täysin muuttunut, Anna ja VP ovat minusta mahtavia ja Julia ja Henkka aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.
Mirkku ja Mika ovat aika tyypillinen nuori tempparipari, ja yleensä heille käy ohjelmassa aika huonosti, niinkuin nytkin. Yllättävää on silti se, että nimenomaan Mika näyttää nyt sisuuntuneen "Olen alkanut tajuamaan ettei se meidän suhde niin kovin hyvä ole" ja Mirkku tavallaan vielä roikkuu miehessä vaikka sääntöjä onkin rikottu.
Eilisen jakson perusteella minun kävi kovasti sääli Mitteä, koska Sonyan viesti, vaikka olikin positiivinen, oli kovin äidillinen ja ymmärrän hyvin miksi Mitte siihen pettyi. Toivon että Mitten reaktio näytetään iltanuotiolla myös Sonyalle, koska vaikuttaa tosiaan siltä että hän ei tuolla mieti kauheasti Mitteä.
Vierailija kirjoitti:
Mirkku ja Mika ovat aika tyypillinen nuori tempparipari, ja yleensä heille käy ohjelmassa aika huonosti, niinkuin nytkin. Yllättävää on silti se, että nimenomaan Mika näyttää nyt sisuuntuneen "Olen alkanut tajuamaan ettei se meidän suhde niin kovin hyvä ole" ja Mirkku tavallaan vielä roikkuu miehessä vaikka sääntöjä onkin rikottu
Mika on viikossa tajunnut, että suhde on mätä? Ei, vaan Mika on tajunnut mokanneensa Pepsun kanssa ja nyt on defenssit päällä. Kun menettää jotain, on helpompi vakuutella kaikille, että en mä sitä oikeasti halunnutkaan.
Toisaalta... Ei ole kyllä missään vaiheessa tuntunut, että näiden kahden välillä on suurta rakkautta.