Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1881/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin en voi tajuta noita ihmisiä! 1-2 viikkoa (!!!) erossa omasta puolisosta, ja on jo kehitetty johonkin randomiin "syvempiä tunteita kuin kumppaniin ikinä" (Mika Pepsulle) ja pannaan menemään kameroiden edessä vaikka oltiin valmiita kosimaan ja lapseen (Henkka). Mun on ihan järkyttävän vaikea uskoa, että tämä ei olis käsikirjoitettua?, tai sitten en vaan halua uskoa, että tuollaisia ihmisiä on? Sanokaa nyt edes, ettei tämä ole mikään kattava otos "nykynuorisosta"? Me ei olla miehen kans vielä "edes" 40v, mutta silti tuo touhu saa meidät tuntemaan itsemme ihan eri vuosisadalla eläneiksi. Miehen töiden ulkomaankomennusten takia ollaan tän 15 vuoden aikana jouduttu olemaan välillä kuukausiakin erillään, eikä ole tullut mieleenkään käydä lievittämässä "läheisyydenkaipuuta" vieraassa sängyssä.

Mika on nuori ja tuo suhde on kestänyt sen 2 kk ennen temppareita. Oli vielä hylännyt Mirkun aiemmin tinderöidessä, mutta tullut sitten takaisin. Eiköhän Pepsukka ole lähinnä kaunein nainen jonka kanssa on päässyt kosketteluetäisyydelle, mistä tuo innostus. Noin käy herkästi kokeneemmallekin karjulle.

Vierailija
1882/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehkäisyopetus kouluissa edelleen näin huonoa. Oma ulosvetotaktiikka nukkuu tutti suussa tällä hetkellä vieressä. Toki meillä oli ajatuksena loppuenlopuksi että jos tärppää niin tärppää ja sisarussarjamme saa jatkoa. Ja hyvä kun sai. Pointti vaan että tuo taktiikka ei siis toimi ainakaan ehkäisynä. Onko se uusi käänne tällä kaudella kumminkin tempparivauva.. Vaiko se kuppa ja kuus muuta Henkan historialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta minusta on alkanut tuntumaan, että Sonya selkeästi haikailee ihan jotain muuta kuin epävarmaa transmiestä, vaikka Mitestä välittääkin. Surullista etenkin Miten kannalta, joka selkeästi on sitoutuneempi tuohon suhteeseen kuin puolisonsa.

Vierailija
1884/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika pussailee Pepsun kanssa ja kertoo ettei oo noin syviä tunteita ollut ikinä Mirkkuun mitä kokee Pepsun kanssa. Pepsu vastaa Mikalle että on syviä tunteita myös hänellä. Haastattelussa tosin vaisunmpi"öö en mä tiedä näkisinkö meitä yhdessä ulkomaailmassa mutta kiinnostunut oon joo". :D

Peppiina pelaa. Mikalle tulee kylmä olo unelmatreffeillä, tai jo ennen sitä, kun Peppiina pistää jarrut päälle.

Aivan samalla tavalla kuin viime kaudella, jossa muija ei halunnut olla unelmatreffeillä edes samassa rakennuksessa yötä varatun miehen kanssa.

Pudotus tulee olemaan korkealta ja kova.

Vierailija
1885/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia Joannasta puhutaan täällä nimellä Johanna?

Vierailija
1886/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaskohan naisen ennen kun runkkaa ja ottaa poskeen vaikka ihan ennen sitä kysyä siitä ehkäisystä ja kumista, eikä siinä vaiheessa kun äijä on ihan valmis. 

Että vois muijakin sen ajoituksen harkita vähän paremmin, ja sitten valittaa että toinen haluaa "yhtäkkiä yllättäen" silti vaikka ei oo ehkäsyä. 

Ja ihan naisena näin sanon. 

Itse kyllä kerron ennen mitään kosketustakaan että ei oo ehkäsyä, osasin tämän jo ihan alle kakskymppisenä. Kukaan ei oo ikinä jättänyt n---matta vaikka on pitänyt käyttää kumia. 

Kannattaiskohan sun pohtia syitä sun sisäistettyyn misogyniaan, sekä miettiä ratkaisukeinoja sen selättämiseksi?

Mun täytyy nyt kyllä sanoa ihan keski-ikäisenä "paatunena" feministinä, että kyllä mäkin ajattelen vastuun asiasta kuuluvan molemmille, ja että onhan se nyt molempien kannalta käytännöllisempää, mukavampaa ja reilumpaa, että asia otetaan esille jo ennen hoohetkiä. Ei tämä ole sisäistettyä misogyniaa, vaan ihan tällasta arjen logiikkaa kun ihmiset on tekemisissä ihmisten kanssa ja asia koskee vahvasti molempia.

Vierailija
1887/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia Joannasta puhutaan täällä nimellä Johanna?

En tiedä mutta veikkaan puhelimen autocorrectia

Vierailija
1888/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne Henkka tuli jos ei sisään? Roiskiko ympäriinsä? Luulisi näin monen päivän paineiden jo näkyvän katsojille saakka.

Minusta näytti että roiski pakaroille. Yähh. Ei käy kateeksi niitä jotka tuolla lakanoita vaihtaa. No mutta ehkä tällä menolla Henkasta saadaan vielä isä, kun sellaiseksi niin haikaili :)

Vierailija
1889/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miltä ihmeen maksullisten sivustolta noi sinkut on repästy kun suostuvat noihin ällöihin varattuihin koskemaan.

Vierailija
1890/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaskohan naisen ennen kun runkkaa ja ottaa poskeen vaikka ihan ennen sitä kysyä siitä ehkäisystä ja kumista, eikä siinä vaiheessa kun äijä on ihan valmis. 

Että vois muijakin sen ajoituksen harkita vähän paremmin, ja sitten valittaa että toinen haluaa "yhtäkkiä yllättäen" silti vaikka ei oo ehkäsyä. 

Itse kyllä kerron ennen mitään kosketustakaan että ei oo ehkäsyä, osasin tämän jo ihan alle kakskymppisenä. Kukaan ei oo ikinä jättänyt n---matta vaikka on pitänyt käyttää kumia. 

Kannattaiskohan sun pohtia syitä sun sisäistettyyn misogyniaan, sekä miettiä ratkaisukeinoja sen selättämiseksi?

Mun täytyy nyt kyllä sanoa ihan keski-ikäisenä "paatunena" feministinä, että kyllä mäkin ajattelen vastuun asiasta kuuluvan molemmille, ja että onhan se nyt molempien kannalta käytännöllisempää, mukavampaa ja reilumpaa, että asia otetaan esille jo ennen hoohetkiä. Ei tämä ole sisäistettyä misogyniaa, vaan ihan tällasta arjen logiikkaa kun ihmiset on tekemisissä ihmisten kanssa ja asia koskee vahvasti molempia.

Aika ahdistavalta ajatukselta kuulostaa, että olet sitä mieltä, että nainen ei saa muuttaa mieltään seksin aikana (tai vähän ennen kuin penetraatio on edes alkanut). Viitaten ihan tohon sun ekaan alkuperäiseen kommenttiin.

Vierailija
1891/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkan pökkiminen oli jotenkin karun näköistä. Siellä peiton alla lymysi, kun joutsenkaulainen partnerinsa kuikuili ympärilleen sen näköisenä, että loppuis jo. Melko sonni.

Vierailija
1892/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu + SPOILER

Annan nännejä nuollaan ja saa miehiltä syli tanssia. Majuri kiinnostaa eniten.

Sinkuista tiputetaan Toni, Ville ja Maippu(se punatukkainen).

Henkka ja Joanna pussailee ja paneskelee ilman huolen häivää, iltanuotiolla Henkka on jo mietteliäämpi.

Julia vetää lärvit eikä siksi pääse seuraavana päivänä Lärin kanssa treffeille.

Mika pussailee Pepsun kanssa ja kertoo ettei oo noin syviä tunteita ollut ikinä Mirkkuun mitä kokee Pepsun kanssa. Pepsu vastaa Mikalle että on syviä tunteita myös hänellä. Haastattelussa tosin vaisunmpi"öö en mä tiedä näkisinkö meitä yhdessä ulkomaailmassa mutta kiinnostunut oon joo". :D

Omituista tulla kirjoittamaan tänne pelkkä tiivistelmä +-jaksojen tapahtumista. Onko kirjoittajalla kisa siitä kuka ehtii ensimmäisenä katsoa jaksot ja kirjoittaa niistä tänne? Luulisi, että on jotain omia mielipiteitä tai pohdintaa kirjoittaa mukaan. Kiinnostaako jotakuta tuollainen selostus?

T. +-jaksojen katsoja

Vierailija
1893/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa tiedossa melkein kimppakivaa…

Vierailija
1894/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen sivuutetuista unelmista se Henkka ihan yhtäkkiä puhuu.

Vierailija
1895/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkan pökkiminen oli jotenkin karun näköistä. Siellä peiton alla lymysi, kun joutsenkaulainen partnerinsa kuikuili ympärilleen sen näköisenä, että loppuis jo. Melko sonni.

Ja miksi piti edes vaivautua piilottelemaan? Kyllä lapsikin ymmärsi mitä siellä tapahtui.

Vierailija
1896/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Annalla on pohjimmiltaan huono itsetunto ja pönkittää sitä tuolla miesten huomiolla. On tainnu lipsahtaa jo vähän addiktion puolelle.

Itse olin samanlainen hänen iässään.

Vierailija
1897/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi sain kuvan, että Mitte olisi sellainen vetäytyvä ja hiljainen joka tarviis tsemppiä, mutta se osapuoli onkin näköjään Sonya. Silti hän on viestinyt että toivoisi Miten avautuvan ja rentoutuvan, mutta ei tunnu tajuavan että ehkä hän itse on se "Mitte"

Vierailija
1898/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ahdistavalta ajatukselta kuulostaa, että olet sitä mieltä, että nainen ei saa muuttaa mieltään seksin aikana (tai vähän ennen kuin penetraatio on edes alkanut). Viitaten ihan tohon sun ekaan alkuperäiseen kommenttiin.

Pointti ei taida olla siinä, että saako muuttaa mieltään vaan siinä, että vastuu kondomista oli molemmilla tilanteessa, jossa asiaa ei ole otettu esille ja on jo yhdyntään asti päädytty. Kyse ei siinä vaiheessa ole enää painostamisesta, vaan olisi Joannan tehtävä ilmoittaa, jos ei halua jatkaa ilman kumia.

Lisäksi mehän emme oikeasti voi tietää leikkauksen takia mitä siinä on lopulta käynyt. 

Vierailija
1899/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvausryhmä pitää huolen suojaamattomaan seksiin taivutellun sinkun terveydestä?

Jälkiehkäisypilleri ..jolloin menkat alkaa..tuskaista sinkulle..

Voisiko Henkalle kertoa onko ok altistaa nainen raskaudella ja herpekselle.

Yrjö äijä..ja ruma 

näyttää 7 veljeksen jöröltä

Vierailija
1900/4981 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitellä on mielestäni hyvä vaatetyyli. Mitte tuntee olevansa huonompi mies-ihminen, kuin Nico, mutta minun mielestä Nico ei ole niin komea, kuin muiden mielestä on/kuin hehkutetaan.

Ei ole minun tyyppiäni, pidän enemmän Mitestä.

Ketju on lukittu.