TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Ruutuplussalaiset, mites ens viikolla hommat menee??
Tuo paljaalla pannut kundihan sanoi olevansa BI ja että on pannut jonkun kymmenen eri miehen kanssa, siihen päälle sanoi harrastaneensa seksiä jonkun 180 eri ihmisen kanssa.
Kivat taudit potentiaalisesti? Tuolla historialla... Ei ehkä se ylpein paljaalla otto.
siellä taas joanna ja henuli pani. mä en halua kyllä nähä jos majuri panee annaa...
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan noista sinkku leideista kiinnostunut Mitestä?
Tai Veepeestä muuten kuin kaverimielessä. VP:hän tuntuu olevan somekansan unelmamies, joten luulisi vientiä olevan
En ees muistanu et tuol on toi yks blondi tatuoitu sinkku. Sitä ei oo kuvattu tai haastateltu kertaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ruutuplussalaiset, mites ens viikolla hommat menee??
sama pari panee taas.. ja vieläpä niin että samassa huoneessa on pari muuta..
Eiköhän se ehkäisy oo yhtä lailla kummankin osapuolen vastuulla. Itte en missään nimessä vastaavassa tilanteessa antais tuikata sisään ilman kumia. Vaikka kuinka olis e-pillerit tms käytössä itellä. Musta pitäis olla täysin itsestäänselvyys tollasessa tilanteessa, että sitä kumia käytetään. Mutta mä oonki tämmönen 32-vuotias täti.
Feministit ovat omien valintojensa vuoksi miehiä vihaavia naisia, jotkaa pukevat miesvihansa tasa-arvoksi.
Antaa niiden huutaa, fiksut ihmiset kyllä näkevät totuuden.
Itse olen nainen ja kyllä tuossa oli vastuu ehkäisystä ihan molemmilla. En nähnyt kohtausta ihan alusta, painettiinko siinä menemään jo ennen kuin kysymys ehkäisystä tuli ilmoille?
Näinhän niitä vahinkoja tapahtuu kun himot vaan jyllää ja ajatellaan että no menköön nyt tämän kerran. Sanon näin, koska itsekin olen kerran tällä tavalla toiminut ja jälkikäteen ajatellut että mitä helvettiä tuli tehtyä! Eikä minua(kaan) mitenkään painostettu, samalla tavalla asia tuli puheeksi ja molemmat ohitti sen ns. olan kohautuksella.
En kiellä etteikö painostamista tapahtuisi, mutta tässä oli mun mielessä kysymys ihan yhteisymmärryksessä tapahtuvasta välinpitämättömyydestä kun molemmat antoi homman jatkua.
Vierailija kirjoitti:
nyt näkyy nro 11 jaksokin ruutu+!! outoo että eka tuli se jälkimmäinen jakso(nro 12) näkyviin.
Ehkä sitä piti vähän fiksata...
Yyh tuo Mika.. Pepsu mitä hemmettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan noista sinkku leideista kiinnostunut Mitestä?
Tai Veepeestä muuten kuin kaverimielessä. VP:hän tuntuu olevan somekansan unelmamies, joten luulisi vientiä olevan
Kaverimielessä varmaan jokainen diggaa.
Seksuaalisessa mielessä varmaan tosi pieni niche hänellä, voisi kuvitella. Mutta yksikin joka kiinnostuu riittää kyllä toki.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ehkäisy oo yhtä lailla kummankin osapuolen vastuulla. Itte en missään nimessä vastaavassa tilanteessa antais tuikata sisään ilman kumia. Vaikka kuinka olis e-pillerit tms käytössä itellä. Musta pitäis olla täysin itsestäänselvyys tollasessa tilanteessa, että sitä kumia käytetään. Mutta mä oonki tämmönen 32-vuotias täti.
Pitäisi motivoida iskemään kondomi päälle, kun kuvittelee että tämä voi johtaa rääkyvään sinappikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisi, mutta ei sitä kumia tule välttämättä käytettyä, jos on oikein humalassa ja himoissaan. Ja no, tuntuuhan se parenmalta ilman.
Fiksuahan se ei missään nimessä ole, mutta ei millään tavalla yllättävää tai ihmeellistä.
31-vuotias täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi motivoida iskemään kondomi päälle, kun kuvittelee että tämä voi johtaa rääkyvään sinappikoneeseen.
Niinpä, mutta siinä tilanteessa on kyllä vaan lihapiirakka mielessä :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja kyllä tuossa oli vastuu ehkäisystä ihan molemmilla. En nähnyt kohtausta ihan alusta, painettiinko siinä menemään jo ennen kuin kysymys ehkäisystä tuli ilmoille?
Näinhän niitä vahinkoja tapahtuu kun himot vaan jyllää ja ajatellaan että no menköön nyt tämän kerran. Sanon näin, koska itsekin olen kerran tällä tavalla toiminut ja jälkikäteen ajatellut että mitä helvettiä tuli tehtyä! Eikä minua(kaan) mitenkään painostettu, samalla tavalla asia tuli puheeksi ja molemmat ohitti sen ns. olan kohautuksella.
En kiellä etteikö painostamista tapahtuisi, mutta tässä oli mun mielessä kysymys ihan yhteisymmärryksessä tapahtuvasta välinpitämättömyydestä kun molemmat antoi homman jatkua.
Virkistävä ja realistinen näkemys.
Totuus myös on se, että suuri osa seksuaalisesti aktiivisista ihmisistä on jossain pisteessä tehnyt juuri samoin. Tekopyhää kritisoida sitä. Himon viedessä ja esim. ihastuksen tapahtuessa tuota tapahtuu, tapahtuu jatkossakin vaikka tietää että niin ei pitäisi tehdä.
Ihmiset ovat lopulta eläimiä, emme elä ikuisesti joten antaa mennä vaan!
Ruutu + SPOILER
Annan nännejä nuollaan ja saa miehiltä syli tanssia. Majuri kiinnostaa eniten.
Sinkuista tiputetaan Toni, Ville ja Maippu(se punatukkainen).
Henkka ja Joanna pussailee ja paneskelee ilman huolen häivää, iltanuotiolla Henkka on jo mietteliäämpi.
Julia vetää lärvit eikä siksi pääse seuraavana päivänä Lärin kanssa treffeille.
Mika pussailee Pepsun kanssa ja kertoo ettei oo noin syviä tunteita ollut ikinä Mirkkuun mitä kokee Pepsun kanssa. Pepsu vastaa Mikalle että on syviä tunteita myös hänellä. Haastattelussa tosin vaisunmpi"öö en mä tiedä näkisinkö meitä yhdessä ulkomaailmassa mutta kiinnostunut oon joo". :D
Kyllä se vaan tuntuu niin paljon paremmalta ilman kumia. Sekä pimpissä että pippelissä.
Tuosta kommentista myös tiesi, että naisella ei ole ehkäisyä omasta takaa kun on niin huolissaan. Tietää tulevansa raskaaksi.
Omasta kokemuksesta ehkäisyn omaavat naiset eivät oikeastaan koskaan kysy kondomin perään. Ainoat naiset jotka ovat kysyneet ovat olleet ilman ehkäisyä eläviä. Joten varmaan haki jälkiehkäisyt tai sitten toivoo ettei tullut raskaaksi, hienoa.