TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Bolivar kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa siltä, että Anna ja VP ovat tämän kauden tylsin pari. Juttua kyllä riittää, mutta ei tekoja. Joo, yksi hanurinnuolenta ja nännien imemistä, mutta nekin jotenkin aiheuttavat vain säälittävää myötähäpeää. VP on älykäs ja sympaattinen jne., mutta ei se Temppareissa riitä katsojan näkökulmasta. Annalla kyllä suu käy koko ajan, ja toistaa sitä heidän totuuttaan, mutta käytännössä ei tapahdu mitään. Eipä olisi uskonut parien julkistustilaisuudessa, että ovat loppujen lopuksi aika mitäänsanomaton pari Temppari -mittakaavalla. Ehkä Annan paras kontentti tulee jälkikäteen muiden osallistujien haukkumisesta. Olisi näyttänyt oikean karvansa sitten siellä mökillä, eikä vain hokenut niitä päälleliimattuja "ei toista naista huoritella" -ylevyyskommenttejaan. Kuinkahan paljon on haukkunut niissä haastatteluissa muita, mutta ei ole vain sitten saanut ruutuaikaa niillä? Aika kärkkäät kommentithan hänellä oli silloin niistä kahdesta pudotetusta sinkkumiehestäkin.
Niin, he ovat varmasti joidenkin mielestä todella tylsä pari, jos kokee toisten onnellisuuden tylsäksi. Minusta he ovat erittäin mielenkiintoinen pari ja viime jaksoissa heistä paljastui jälleen kerran jotain, mikä sai minut kunnioittamaan heidän parisuhdettaan erittäin paljon. Aiemmin tuntuikin, että voiko kaikki tosiaan olla tuollaista ruusuilla tanssimista, mutta kun kuuli heidän tarinansa alkuvaiheesta, palat loksahtivat paikalleen. Tottakai he ovat onnellisia yhdessä noin, koska ovat kasvaneet yhdessä tuollaisista asioista. Todellakin hatunnosto heidän sinnikkyydelle parisuhteessaan ja rohkeudesta kertoa tästä kaikesta.
Henkka olisi varmaan persoonana hyvää harjoituskamaa psykologian opiskelijoille. Voisivat katsoa 2-3 jaksoa temppareita ja pyytä kirjoittamaan miehestä esseen.
Mutta selkeästi meillä on tässä aito panokone. Mistä sekin sitten kertonee. Ehkä se antaa hänelle tunteen siitä, että on asioiden päälle, ts. hallitsee tilanteen ja saa lopputuloksena jyystöstä hyvän olon, jota kukaan ei voi kiistää ja viedä pois. Seksiaddikti? Ehkä?
Uskoisin, että Henkan panemiset eivät jää ohjelmassa Joannaan. Kun heidän välit vähän viilenevät, kyllä Henkka kampeaa itsensä vielä jonkin vahvasti päissään olevan sinkun jalkojen väliin. Hiljainen Tiia saattaisi olla sopiva kohde, tai Inka sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mikä Henkan ammatti on?
Niin, Juliahan puhui jotain että H ei ole puhunut ulkomaille muutosta vaan haluaa jatkaa ja edetä nykyisessä työpaikassa... mitenköhän oikeesti työkaverit, pomo, mahdolliset asiakkaat ottaa näkemänsä. Varmasti katsovat kun H on ollut aika näkyvästi esillä noissa iltiksien lööpeissäkin, muutenhan ei välttämättä koko osallistumisesta niin tiedettäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Millaista tulevaisuutta nämä Temppareissa sekoilevat nuoret ihmiset itselleen luovat? Millaisen kuvan antavat itsestään? Onko muita suunnitelmia kuin reality ohjelmissa roikkuminen? Rivoa käytöstä ja kielenkäyttöä naispuolisilla varatuilla. Täyttä törkyä kaksi iltaa viikossa. Kyllä minulla anoppina ja vanhempana alkaisi pulla yskittämään, jos näistä nuorista joku pöytääni istahtaisi.
Minä olen katsonut tätä ohjelmaa kaikki kaudet enkä ihan oikeasti muista ohjelman osallistujista paljonkaan. Räikeimmät tapaukset ovat jääneet mieleen kuten Elias ja Elämänpeli-Jonne, mutta jos joku näistä tulisi minua kadulla vastaan, enpä minä varmaan muistaisi edes, kuka teki ja sanoi mitä.
Vilma on upea. Kaunis ja muodokas aivan farkuissa ja neulepuserossakin. Sellaista luontaista kauneutta, jota ei korostamalla ja koristuksilla tarvitse tuoda esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Juliahan puhui jotain että H ei ole puhunut ulkomaille muutosta vaan haluaa jatkaa ja edetä nykyisessä työpaikassa... mitenköhän oikeesti työkaverit, pomo, mahdolliset asiakkaat ottaa näkemänsä. Varmasti katsovat kun H on ollut aika näkyvästi esillä noissa iltiksien lööpeissäkin, muutenhan ei välttämättä koko osallistumisesta niin tiedettäisikään.
No enpä usko, että hän mitään lakimiehen tai liikemiehen tai poliitikon uraa muutenkaan on luomassa, joten enpä usko, että on kovinkaan suuri este työssä, jos se raksafirman pikkupomo on itkenyt telkkarissa huonoa itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä usko, että hän mitään lakimiehen tai liikemiehen tai poliitikon uraa muutenkaan on luomassa, joten enpä usko, että on kovinkaan suuri este työssä, jos se raksafirman pikkupomo on itkenyt telkkarissa huonoa itsetuntoaan.
Poliitikon uraa, jess, onhan se yksi persujen nuorisotähtikin edennyt pitkälle siitä kun oli bbssä kakat housuissa😝
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos sanon tämän täällä, mutta olen ihmetellyt että mitä ihmettä VP näkee Annassa? Jotenkin niin erityyliset ihmiset ja vaikuttaa että nuo kuviot on vaan Annaa varten, ei VP:tä varten.
Jotenkin vaan tuntuu että VP on niin hyvä tahtoinen että ei uskalla sanoa mitään ja tottelee/sopeutuu kaikkeen mitä ehdotetaan, en usko että Anna hyvällä katsoisi jos VP sanoisi että haluaa käydä tyydyttämässä tarpeensa jonkun urheilullisen naisen kanssa koska Annalta ei sitä tunnetta saa, tietysti näin ei tapahdu koska VP ei halua tehdä sellaista Annan takia.
Meilläpäin tällaisia sanotaan joojoo miehiksi. Luulen että ottajia olisi noin mukavalle ja ajattelevalle kaverille. Voi olla että olen heidän suhteen väärässä, mutta olen niin monta pariskuntaa nähnyt jossa toinen sen vallan ottaa jos sitä on tarjolla ja sen jälkeen tasapuolisuudesta ei ole mitään tietoa.
Noinhan se juuri on, VP suostuu Henkan hanuri lipomisiin tuosta vaan, säkkipillinsoitostakin sanoo että ei vielä. On siis helppo mies koska ei sano ei,tai jos sanoo Anna kyllä ylipuhuu kun aloittaa molkotuksen. 136
Vaikka kuinka yrittää ymmärtää tuota naisten "riitajekkua" niin en vain ymmärrä.. Mikä siinä oli heidän mielestä hauskaa? Kuulostaa todella typerältä ja lapselliselta, ihan turhalta sekoilulta.
En ihmettele, jos Nicolla meni maku Sonyaan sen myötä, mutta oli kyllä silti erikoinen reaktio. Itselläni ei edes ole mitään ehdotusta, että mistä olisi voinut johtua.
Kuten sanottu, Nico on kyllä tämän kauden mysteerimies. Hänestä ei ota mitään selvää. Veikkaan että kaikki mitä hän tekee on tarkasti tiedostettua, paitsi ehkä tuo "möksähtäminen". En jaksa uskoa että olisi Sonyasta kiinnostunut, tai välittäisi Sonyan les boiluista, eiköhän tuo liittynyt jotenkin häneen itseensä.
Mitte käy sääliksi. Hänen tuntema Sonya on selvästi aikuismainen ihminen, joka ei koe mustasukkaisuutta eikä niin välitä toisessa kiehnäämisestä. Sitten saakin yhtäkkiä seurata vierestä kun oma kumppani kiinnostuu toisesta miehestä ja yhtäkkiä hän onkin kuin ihastunut koulutyttö, mustasukkainen ja tekee lapsellisia jekkuja saadakseen ihastuksensa huomion. Sonyan käytöksen seuraaminen olisi puolison näkökulmasta muutenkin ärsyttävää, saati sitten tuossa tilanteessa kun noita "intohimoisia" tunteita ei ole koskaan riittänyt siihen omaan puolisoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliitikon uraa, jess, onhan se yksi persujen nuorisotähtikin edennyt pitkälle siitä kun oli bbssä kakat housuissa😝
Minun silmissäni Tynkkynen on menettänyt mainettaan enemmän tuolla persujen riveissä kuin BB:ssä. Tämä ei ole mikään vitsi vaan ihan oikeasti tykkäsin hänestä bb:ssä, enkä ikinä uskoisi, että tämä populistivaahtoaja on sama ihminen kuin se kaikkia kunnioittava ujo poika, joka nähtiin bb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittää ymmärtää tuota naisten "riitajekkua" niin en vain ymmärrä.. Mikä siinä oli heidän mielestä hauskaa? Kuulostaa todella typerältä ja lapselliselta, ihan turhalta sekoilulta.
En ihmettele, jos Nicolla meni maku Sonyaan sen myötä, mutta oli kyllä silti erikoinen reaktio. Itselläni ei edes ole mitään ehdotusta, että mistä olisi voinut johtua.
Kuten sanottu, Nico on kyllä tämän kauden mysteerimies. Hänestä ei ota mitään selvää. Veikkaan että kaikki mitä hän tekee on tarkasti tiedostettua, paitsi ehkä tuo "möksähtäminen". En jaksa uskoa että olisi Sonyasta kiinnostunut, tai välittäisi Sonyan les boiluista, eiköhän tuo liittynyt jotenkin häneen itseensä.
Mitte käy sääliksi. Hänen tuntema Sonya on selvästi aikuismainen ihminen, joka ei koe mustasukkaisuutta eikä niin välitä toisessa kiehnäämisestä. Sitten saakin yhtäkkiä seurata vierestä kun oma kumppani kiinnostuu toisesta miehestä ja yhtäkkiä hän onkin kuin ihastunut koulutyttö, mustasukkainen ja tekee lapsellisia jekkuja saadakseen ihastuksensa huomion. Sonyan käytöksen seuraaminen olisi puolison näkökulmasta muutenkin ärsyttävää, saati sitten tuossa tilanteessa kun noita "intohimoisia" tunteita ei ole koskaan riittänyt siihen omaan puolisoon.
Kyllä minä jekun ymmärrän, mutta en ymmärtänyt, mitä siinä edes tapahtui. Naiset siis muka tappelivat, mutta mistä? Eihän siinä ollut tarkoituksena, että siitä tulisi tuollainen soppa.
Juu, Niko on kyllä outo. Päälle päin näyttää viileältä ja asialliselta, mutta sitten mutisee Sonyalle mielensä pahoittamisesta kuin joku pikkulapsi. Ottiko vain itsetunnon päälle, kun se koiranpentu ei enää palvo ja kuolaakaan perässä, vaikka hänen piti olla se ultimaattinen alfa.
Ja kyllä, Mitteä käy kyllä sääliksi. Sonya näyttää päälle päin tosi aikuiselta ja ettei häntä pienet asiat hetkauta ja hän on vain kaikille mukava, mutta sitten hän meneekin ihan suunniltaan, jos joku tuolla tavalla lapsellisesti möksähtää ja kerjää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmissäni Tynkkynen on menettänyt mainettaan enemmän tuolla persujen riveissä kuin BB:ssä. Tämä ei ole mikään vitsi vaan ihan oikeasti tykkäsin hänestä bb:ssä, enkä ikinä uskoisi, että tämä populistivaahtoaja on sama ihminen kuin se kaikkia kunnioittava ujo poika, joka nähtiin bb:ssä.
On kyllä aikamoinen muutos joo. Ja samoin ajattelen kuin sä. Sebulta irtos hyvää tilannekomiikkaa ehkä tahattomastikin.
Vierailija kirjoitti:
Millaista tulevaisuutta nämä Temppareissa sekoilevat nuoret ihmiset itselleen luovat? Millaisen kuvan antavat itsestään? Onko muita suunnitelmia kuin reality ohjelmissa roikkuminen? Rivoa käytöstä ja kielenkäyttöä naispuolisilla varatuilla. Täyttä törkyä kaksi iltaa viikossa. Kyllä minulla anoppina ja vanhempana alkaisi pulla yskittämään, jos näistä nuorista joku pöytääni istahtaisi.
Noo, näitä sekoilijoita riittää mutta mikä tulevaisuus on tällä Sami Kurosella. On siinä miehellä pesti, kulkea läävästä läävään herättelemässä yön sekoilleita an usten nuolijoita. Minulla nousisi aamiainen ylös. Kukahan tämänkin on käsikirjoittanut ja montako euroa saavat sikalustaan palkkaa, vai suostuuko tosiaan joku moiseen ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, näitä sekoilijoita riittää mutta mikä tulevaisuus on tällä Sami Kurosella. On siinä miehellä pesti, kulkea läävästä läävään herättelemässä yön sekoilleita an usten nuolijoita. Minulla nousisi aamiainen ylös. Kukahan tämänkin on käsikirjoittanut ja montako euroa saavat sikalustaan palkkaa, vai suostuuko tosiaan joku moiseen ihan ilmaiseksi.
Oletko tosissasi vai leikitkö hölmöä?
Minä taas en käsitä, miten ette ymmärrä tuota Nicon reaktiota? Kun kyllähän Nico sanoi ihan suoraan sen, miksi hän suuttui tuosta jekusta niin paljon. Hän sanoi että ei arvosta sitä "voidaan heittää tuollaistakin negatiivisessa mielessä syvällistä läppää". Eli toisin sanoen Nicon mielestä parisuhteet, rakkaus ja seksi ovat asioita, jotka hän ottaa vakavasti (pitää niitä arvokkaana ja tärkeänä) ja joista ei hänen mielestään ole oikein valehdella tai vitsailla. Sellainen "gamer" meininki ei siis häntä miellytä. Itse arvostan tällaista ajattelua ja olen itse aika lailla samanlainen, en ikinä nuorenakaan tykännyt siitä että esim. teinitytöt pussailevat koulun käytävillä kuin olevinaan lesbopari (vaikka oikeasti olivat ihan heteroita) ja laittoivat kaverin kansa facebook-statukseksi "vaimo" tai "naimisissa". Tekivät tämän siis ihan vain pojilta huomiota saadakseen, vaikka oikeasti eivät todellaaan olleet missään suhteessa tai edes kiinnostunut naisista. Minun mielestäni tämä on tosi typerää ja myös halventaa oikeaa naisten välistä rakkautta, että se on vaan jotain leikkiä miesten mieliksi... Vaikka itseki olen ihan heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis ihan oikeasti murehdit tässä nyt melkein viisikymppisen aikuisen ja suht menestyneenkin miehen tulevaisuutta? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en käsitä, miten ette ymmärrä tuota Nicon reaktiota? Kun kyllähän Nico sanoi ihan suoraan sen, miksi hän suuttui tuosta jekusta niin paljon. Hän sanoi että ei arvosta sitä "voidaan heittää tuollaistakin negatiivisessa mielessä syvällistä läppää". Eli toisin sanoen Nicon mielestä parisuhteet, rakkaus ja seksi ovat asioita, jotka hän ottaa vakavasti (pitää niitä arvokkaana ja tärkeänä) ja joista ei hänen mielestään ole oikein valehdella tai vitsailla. Sellainen "gamer" meininki ei siis häntä miellytä. Itse arvostan tällaista ajattelua ja olen itse aika lailla samanlainen, en ikinä nuorenakaan tykännyt siitä että esim. teinitytöt pussailevat koulun käytävillä kuin olevinaan lesbopari (vaikka oikeasti olivat ihan heteroita) ja laittoivat kaverin kansa facebook-statukseksi "vaimo" tai "naimisissa". Tekivät tämän siis ihan vain pojilta huomiota saadakseen, vaikka oikeasti eivät todellaaan olleet missään suhteessa tai edes kiinnostunut naisista. Minun mielestäni tämä on tosi typerää ja myös halventaa oikeaa naisten välistä rakkautta, että se on vaan jotain leikkiä miesten mieliksi... Vaikka itseki olen ihan heteronainen.
Ei tuo selvennä tilannetta nyt kyllä yhtään, varsinkaan, kun kukaan katsoja ei taida edes tietää, mistä siinä muka edes riideltiin. Mikä on se "syvällinen läppä"? Kaksi naista pussailee tai riitelee kännissä? Uu, tosi syvällistä.
Ehkä tempparit on hieman väärä formaatti ihmiselle, jolle kahden naisen kännipussailu on niin vakava kysymys, että siitä kannattaa nostaa tuollainen mekkala. Varsinkin jos tietää, että se nainen, jolle loukkaantui, seurustelee transhenkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tempparit on hieman väärä formaatti ihmiselle, jolle kahden naisen kännipussailu on niin vakava kysymys, että siitä kannattaa nostaa tuollainen mekkala. Varsinkin jos tietää, että se nainen, jolle loukkaantui, seurustelee transhenkilön kanssa.
Eiköhän se ollut lapsellinen manipulointiyritys, mikä Nicoa alkoi jurppimaan, ei mikään yksittäinen kännipussailu.
Enpä sanoisi noinkaan. VP on erityyppinen kuin normaalit TIS-miehet ja mielenkiintoista katsoa, kuinka ja keiden naissinkkujen kansssa hän linkittyy. Naiset kun myös ovat aika meneviä yleensä näissä ohjelmissa.
Mitteä on myös mielenkiintoinen seurata samasta syystä. Hän on selvästi monipuolisempi ja monikerroksisempi persoona (nimenomaan luonteeltaan) kuin TIS-miehet yleensä ovat oleet, ja linkittymistä sinkkujen ja muiden muiden miesoletettujen kanssa on ollut kiintoisaa seurata.
Kumpikin tykkää Vilman seurasta. Mitä en ihmettele. Hän vaikuttaisi olevan aika selvästi yläpuolella tavallisia temppari-sinkkuja: ajattelevainen, kuuntelevainen ja omana itsenään reippaasti murteella jutteleva. Mitelle hän silti selvästi ja tahdikkaasti laittoi rajat mitä pidemmälle ei pienessä flirtin poikasessa mennä.
Lisa oli toinen erilainen sinkku, mutta hän lähti kotiin, kun ei ilmeisesti sopeutunut tyypilliseen TIS-meininkiin kuitenkaan hyvästä alusta huolimatta.
Henkka ja Mika tuovat sitä tavallista temppari kohellusta ja väriä sitten. Mutta tsi tylsää olis seurata, jos olisi vielä toiset kaksi tuollaisia. Henkka on persoonana myös kyllä kiinnostava. Mika on Mika, mutta ohjelman myötä hänestä on paljastunut myös aivan hyviä piirteitä ja yritystä parempaan.
Miesten puoli on se kiinnostavampi tänä vuona. Sekä pariskuntien osapuolten, että sinkujen puolesta. Paruskuntien naiset ovat aika yksiulotteisia ja Anna ei tosiaan itseäni jaksa innostaa. Julia kenties erilaisuutensa ja tunnistettavien personassa olevien taustaankin viittavien "puutteiden" puolesta. Isoin yllätys on se, että Miika on ilmeisen aidosti ihastunut Mirkkuun. Tai Mirkusta on ohjelmassa leikkausilla ehkä tehty huomattavasti todellist ayksioikoisempi.