Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
3041/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen et jotkut nuoret katuu osallistumistaan temppareihin. Jöbis ym.

Tuohon ikään kuuluu impulsiivisuus ja rajojen kokeilu. Yli kakskymppisilläkin. Mokailu ja itsensä etsiminen.

Älkää olko niin ankaria heille.

Kaikenikäiset kokee tilanteet ja vaikeudet eri tavoin.

Tuotannolla täytyy olla vastuunsa kun iso mediakonserni, vaikka alihankinnalla, tekee viihdettä ja myy rahakkaita mainoksia kuvaamalla parikymppisten alkoholinhuuruisia juhlia valtakunnalliseen televisioon parhaaseen katseluaikaan.

Voi siinä se yks pakollinen psykologi mainita että somessa tulee sitte turpaan ja kovaa, mut osaa ne isojen konsernien palkkalistoilla olevat asetella sanat sille että nuori kokee tää tulee menemään hyvin.

Jospa tähän jatkoksi minä tuomioistuinjuristina vielä huomauttaisin, että eipä tuollainen osallistujien somekiusaaminen ja loan heittäminen ole mitenkään sallittua noin oikeudellisessakaan miehessä. On ollut edessäni käräjäsalissa viestejään selittelemässä hyvin hämmästyneitä nuoria rikosasiassa syytettynä esim. kunnianloukkauksesta. Ja on tuomittu myös. Onhan noita eri rikosnimikkeitä aina laittomasta uhkaamisesta alkaen, kun joku on saanut tappouhkauksia. Ei näitä poliisi- ja käräjäreissuja aina ole lehdissäkään kerrottu.

Juuri luin uusimmasta Me Naiset lehdestä, kun naistoimittaja ihmettelee Aki Mannisen ja jopa hänen perheensä saamia vihapuheita. Toimittaja siis ei puolusta Akin puheita, mutta ihmettelee jopa Akin puolisoon ja lapseen kohdistuvia törkeitä vihapuheita ja tappouhkauksia. Siis ilmeisesti jopa naisten lähettämiä tällaisia viestejä.

Ja vuosi sitten temppareiden Mira joutui asiallisesti joukkolynkkauksen kohteeksi somessa ja vähän kuulemma kadulla kävellessäänkin. Kymmeniä tappouhkauksia ja satoja vihaviestejä, jotka sisälsivät törkeätä herjaa. Toki ei sen puoleen, tosi törkeän tempunhan nuo Mira ja Markus Valtolle tekivät, olihan varmaan aihettakin kommentoida, mutta jonkinlaista säätöä viesteihinkin sentään.  Mitä ihmiset oikein ajattelevat lähettäessään tällaista törkyä toiselle ihmiselle? Jonkun tällaista sontaa somessa saaneen pitäisi tehdä saamistaan törkeyksistä rikosilmoituksen ja yhdessä syyttäjän kanssa viedä törkeydet käräjäsaliin lähettäjän selitettäviksi. Kun tätä oikeudenkäyntiä sitten selostettaisiin useassa lehdessä, niin ehkä tämä rauhoittaisi viestiherkkyyttä. Yksi hyvä keino vähentää vihapostia voisi olla, että törkeyksien lähettäjän tilit suljettaisiin määräajaksi tai toistumisen jälkeen kokonaan, vähän niin kuin kävi Trumpillekin.

Temppareita katsova tuomioistuinjuristi? Aamun paras! 🤣🤣🤣

3042/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi herättää NIIN paljon kysymyksiä.

Miksi Sonya vaati että eka treffeillä pitää nähdä myös hänen vanhempansa tai treffejä ei tule? Kuka haluaa ensitreffeille vanhempansa mukaan? Miksi?

Henkka on siis syrjäytynyt luuseri, jolla on yksi ystävä, mutta 200 panokumppania. Sekä miehiä että naisia. Vai sit kuitenkin psykopaatti/narsisti/vedättäjä joka ei tunne katumusta vaikka loukkas tyttöystäväänsä, jonka kanssa suunnitteli perhettä, mutta haluaisi kuitenkin ulkomaille töihin ja Julia ei suostu, vaikka Julia ei tällaista ole sanonutkaan. Täysin johdonmukaista.

Mirkku vois olla tyytyväinen että Mikalla on sentään pysyvä työpaikka. Näyttää kodittomalta nistiltä. (Anteeksi)

Anna ja Vp. MITÄÄÄH? En vaan ymmärrä. Rajoja on ja ei ole ja mustasukkaisuutta ei ole ja on ja... HUH!

"Pysyvä työpaikka" ei ehkä ole se tärkein asia parisuhteessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3043/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän viimeiset treffit kullakin menevät? Mirkun ja Julian parivalinnat on aika selvät, mutta muitten kohdalla ei kyllä yhtään tiedä. Toisaalta Sonyan pakit voi olla myös leikkaajan onnistunut tuotos, kuten vp:n ja miten ”ajatteletko sä mua mitenkään muuten” -keskustelukin. Mutta jos Nico ei tosiaankaan halua lähteä, Sonya valitsee käytännössä ihan vieraista ihmisistä, koska ei ole juuri kenenkään muun kanssa puhunut. Mirkku saattaa taas keksiä jonkun pyhimysroolin ja jättää Miikan valitsematta, jotta ei enää uudestaan lankeaisi. Julia haluaa Lärin, mutta jos Läri haluaa vain phärynäsaiderin, Julia saattaa loukkaantua ja ottaa jonkun toisen. Anna on ihan arvoitus, hän on viihtynyt Majurin kanssa, mutta myös muiden. Anna saattaisi hyvinkin napata vaikka Nicon Sonyan nenän edestä.

No Mika ottaa kyllä Pepsun, se on aika varmaa. Henkan ja Joannan tilanne on ihan epäselvä, Mitte vissiin pusuttelee ensi jaksossa jotakin, joten ehkä siitä syntyy kaksnelosille meininkiä. Vp on yhtä arvoitus kuin Annakin. Hänkin on tullut toimeen monen kanssa, mutta ei hän nyt erityisesti taida olla kiinnostunut viettämään kenenkään kanssa noin koko yötä kahdestaan. Kiinnostavaa tulee.

Jotenkin vaikuttaisi siltä, että Joannalla ja Henkalla tulee käymään viime kauden "inkut ja jussit".  Eli Joanna ei varmaankaan edes halua loppupeleissä enää lähteä Henkan kanssa kaksnelosille, ja ovat ilmiriidoissa kuvausten jälkeen...

3044/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS-päiväkirjoissa paistaa selkeästi läpi, että Julia on tosiaankin lähtenyt tuonne vain jättämään Henkan. Oikein paistaa överiys-TIS-fanius Juliasta, ja on niin innoissaan Temppareista ja varsinkin tuosta podcastista. Moisio on suurinpiirtein jumala, ja muistista löytyy tyyliin pienetkin yksityiskohdat, mitä Extrassa on uudistettu aikaisempiin kausiin verrattuna jne. Koska tahansa tekisi reissun uudelleen, eikä reissussa ollut mitään pahaa jne. Julia on sieltä lähtenyt hakemaan uutta uraa ja heittämään tuon sekopää-Henkan pellolle. Ei siinä, varmasti on ollut elämänsä paras ratkaisu.  Ja kuten parvekekarjunnasta näimme, Julia ei tosiaankaan osaa näytellä. Joten tämä kaikki hänen TIS-innostuksensa podcastissa lienee täysin aitoa. Muutti aikalailla televisiosta saatua kuvaa hänestä, ei hän ihan niin uhri olekaan... Mutta miellyttävä ääni, sopii hyvin podcastiin, vielä kun hieman himmaisi niitä typeriä loppuspiikkejään, jotka eivät tule luonnostaan.

3045/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jöbis-jeesustelijoille. Nythän te koko ajan buustaatte Jöbistä enemmän kansan tietoisuuteen täällä. Jos oikeasti olette "hänen puolellaan", ja haluatte, ettei hän enempää saa julkisuutta ja joudu siellä keikkumaan, lopettakaa hänestä jauhaminen täällä. Nythän täällä porukka entistä enemmän kiinnostuu hänestä. Mutta ehkä se lienee tarkoituskin, vaikka hän Seiskassa muuta väittäisikin...

Vierailija
3046/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Nanna tuossa Miten ig-stoorissa....?:)

Vierailija
3047/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä muista mut mulle tuli vähän oksennusta suuhun ku Sami 47v. meni aamulla Joannan sänkyyn risti-istunnassa virnuilemaan että pikku-jouluissa sitte kävi miten niissä yleensä käy.

Voisko toi jo jättää noi muksut rauhaan? Ihan oikeesti?

Mua oksetti enemmän se että Sami istui farkut jalassa sängyssä, ei edes päiväpeittoa, yökkk

Vierailija
3048/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä muista mut mulle tuli vähän oksennusta suuhun ku Sami 47v. meni aamulla Joannan sänkyyn risti-istunnassa virnuilemaan että pikku-jouluissa sitte kävi miten niissä yleensä käy.

Mua oksetti enemmän se että Sami istui farkut jalassa sängyssä, ei edes päiväpeittoa, yökkk

Tätä ihan samaa mietin :D

Vierailija
3049/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ällötti ajatus siitä että nyt se Sami istuu siellä Joannan ja Henkan lemmeneritteissä. Yök.

Vierailija
3050/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta olenko ainut joka on sitä mieltä että esim. Annalle ei voi syntyä aitoa houkusta, koska hän ei kiinnosta noita sinkkuja. Kukaan ei siis yritä vietellä häntä.

Vierailija
3051/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta olenko ainut joka on sitä mieltä että esim. Annalle ei voi syntyä aitoa houkusta, koska hän ei kiinnosta noita sinkkuja. Kukaan ei siis yritä vietellä häntä.

Ei yritä vietellä? Viime jaksossakin oli useamman sinkun munat naamalla, nakkena hinkuteltiin, paljaita tissejä imeskeltiin. Oon varmaan sit vanhanaikainen kalkkis ku minusta tuo näytti jo ehkä hivenen hienovaraselta viettelyltä.

Vierailija
3052/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yritä vietellä? Viime jaksossakin oli useamman sinkun munat naamalla, nakkena hinkuteltiin, paljaita tissejä imeskeltiin. Oon varmaan sit vanhanaikainen kalkkis ku minusta tuo näytti jo ehkä hivenen hienovaraselta viettelyltä.

En minä ainakaan tuota katso viettelyksi. Esim. Se mitä Pepsu tekee Mikalle on viettelyä.

Vierailija
3053/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitte, Anna ja Sonya eivät kiinnosta noita sinkkuja edes panon vertaa.

Vierailija
3054/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munien hierominen naamaan viettelyä? Esim. Sängyssä Anna hiplailee ilman mitään vastakaikua Majuria. Tuossa tilanteessa vastapuolella olisi viettelyn ainekset, mutta ei. Ei mitään reaktiota.

Vierailija
3055/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munien hierominen naamaan viettelyä? Esim. Sängyssä Anna hiplailee ilman mitään vastakaikua Majuria. Tuossa tilanteessa vastapuolella olisi viettelyn ainekset, mutta ei. Ei mitään reaktiota.

Majurihan se yritti Annaa pussailla, Anna oli se joka vetäytyi tilanteesta.

Vierailija
3056/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😨😨😨😨😨😨😰😰😰😰😰😰😰🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
3057/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ällötti ajatus siitä että nyt se Sami istuu siellä Joannan ja Henkan lemmeneritteissä. Yök.

Mua oksettaa Sami Kuronen, sen tempparitautoinnit ja koko olemus.

Vierailija
3058/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten vielä enemmän kalkkis kun meelestäni tuo nimenomaan EI ole hienovaraista viettelyä.

Jukisesti muiden läsnäollessa tapahtuva hinkkaaminen tissien imeskely ym. on esittämistä! Siinä kaikkien nähden on turvallista ja ja pääsee esille, mutta se ei tarkoita mitään viettelyä tai ihastumista vaan on ikäänkuin näytelmää. Muut nauravat ja uhioavat ympärillä.

Miten et tuota tajua jos olet aikuinen ihminen.

Jos haluaisi enemmän kuin tuota k8hkaamista niin juttelisi kahdestaan, hakeutuisi toisen seuraan, haluaisi tutustua enemmän (kuin niihin tisseihin) jne.

Kukaan ei ole kiinnostunut tosissaan Annasta. Annan hipsutukset menevät hukkaan niin Majurin kuin muidenkin kanssa. Ne veivät herätä vastakaikua, ne siedetään, mutta kukaan mies/poika ei ole omaehtoisesti itse hipsutellut tai mennyt Annan kanssa yhdessä nukkumaan.

Eikö Anna juuri itse kysynyt Majurilta nukutaanko yhdessä? Olisiko Majuri muuten mennyt Annan kanssa samaan sänkyyn?

En näe mitään sen kummempaa, lähempää kiinnostusta Majurilta kuin muiltakaan.

Vierailija
3059/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla muilla varatuilla naisilla ole jotain vipinää, mutta ei Annalla?

Annasta se tuskin on kiinni miksi ei ole.

Vierailija
3060/4981 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis. Jos tämä ei olisi TIS ja tuo ei olisi Sami Kuronen ja analyysisetä ei olisi radiosta tuttu niin voi olla että nuoret pitäisi Samin ja Harrin 40-jotain käytöstä pikkasen erikoisena.

Ketju on lukittu.