Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
2381/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltainen hammaslaatu on se parempi,vahvempi hammaslaatu. Hammastahnafirmat keksivät aikoinaan käyttää valkoisuutta merkkinä puhtaista, terveistä hampaista.

Keltaisella hammaslaadulla varustetusta suusta ei saavalkoista kuin maalaamalla.

Jep. Eli jos luulit valkoisten hampaiden olevan merkki puhtaudesta ja laadusta, olet mennyt vanhanaikaiseen.

Keltaiset hampaat ovat maksasairauden merkki. Hepatiitti ei ole leikin asia.

Öö, mistä tämä tieto että hepatiitti tekee Keltaiset hampaat? Maksasairaudet voi tehdä keltaisen ihon tai silmät, mutta ei ne hampaisiin vaikuta :D

Vierailija
2382/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melissa alotti seksityönsä vasta Temppareiden jälkeen. Annalta on kysytty mitä tekee työkseen, niin miksi ei saisi puhua asiasta. Ja pitäisikö sun mielestä kaikkien jotka tekevät fyysistä työtä pukeutua koko kropan peittävästi, etteivät ”mainostaisi työtään”?

.

Olet väärässä. Teki töitä stripparina ja prostituoituna. Leffat aloitti Temppareiden jälkeen. Hoikka. kiinteä ja kaunis nainen, olisi tienannut huomattavasti paremmin Onlyfanssissa kuin Anna. 

Itse olet väärässä. Strippari ei ole seksityöläinen ja Melissa ei ole ikinä kertonut olevansa prostituoitu. Ja eiköhän Melissalta myös löydy nykyään OF ja varmasti tienailee yhtä hyvin kuin Anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melissa alotti seksityönsä vasta Temppareiden jälkeen. Annalta on kysytty mitä tekee työkseen, niin miksi ei saisi puhua asiasta. Ja pitäisikö sun mielestä kaikkien jotka tekevät fyysistä työtä pukeutua koko kropan peittävästi, etteivät ”mainostaisi työtään”?

.

Olet väärässä. Teki töitä stripparina ja prostituoituna. Leffat aloitti Temppareiden jälkeen. Hoikka. kiinteä ja kaunis nainen, olisi tienannut huomattavasti paremmin Onlyfanssissa kuin Anna. 

Mistähän sä tiedät paljon Anna tienaa Onlyfansin kautta? Jos sun mielestä Melissa on viehättävämpi niin et sä voi olettaa et kaikki muut olisi sun kanssa samaa mieltä, ihanku ylipainoinen ihminen ei mitenkään voisi olla jonkun mielestä viehättävä, seksikäs ja haluttava.

Tää. Antiikin ajoista lähtien ylipainoiset ja isokokoiset ihmiset myös koettu viehättävinä. Hassua, että joku ihmettelee sitä tälleen 2020-luvulla.

Vierailija
2384/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja vp on parasta mitä yämmönen ohjelmsformaatti voi tarjota. Julia käy sääliksi ja henkka on aivan ilmiselvästi ihmishirviö verhojen takana. Aika varmasti henkan väkivaltaisuudesta saadaan lukea vielä ip lehdistä kun exät alkaa tilittää kokemuksiaan ko herran kanssa.

Vierailija
2385/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ja vp on parasta mitä yämmönen ohjelmsformaatti voi tarjota. Julia käy sääliksi ja henkka on aivan ilmiselvästi ihmishirviö verhojen takana. Aika varmasti henkan väkivaltaisuudesta saadaan lukea vielä ip lehdistä kun exät alkaa tilittää kokemuksiaan ko herran kanssa.

Valtaosa palstan lukijoista eri mieltä kuin sinä.

Vierailija
2386/4981 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mä istuin aikoinaan 14-vuotiaana amispojan Opelin takapenkillä. Olenko mäkin siis "niitä"? Millaisia "me" ollaan? Mitä oletat tämän tiedon perusteella taustastani tai siitä, miten elämäni on opelin takapenkin jälkeen jatkunut? Olisi kiinnostavaa tietää. 

Vastaukseni ohessa

1) Kyllä olet

2) Lumputtelijoita

3) Ensin jäi neitsyys sinne Opelin takapenkille, sen jälkeen runsaita irtopanoja amispoikien kanssa, tästä seurannut kyläpyörän maine, ja tulevaisuus pilalla.

Kiitos vastauksesta. Kiinnostavaa. Oikea vastaus kohdallani kohtaan 3:

Neitsyys meni myöhemmin 17-vuotiaana toisen nuorten miehen kanssa. Opel-pojan kanssa ei menty siihen asti vaan oli astetta kiltimpää menoa. En ole koskaan elämässäni ollut yhdynnässä "amispojan" kanssa. (Ei sillä että olisi mielestäni mitenkään ongelmallista vaikka olisin ollutkin.) En usko saaneeni kyläpyörän mainetta. Siitä seuraava poikaystävä oli nykyinen aviomieheni. Olemme olleet nyt yhdessä 25 vuotta, meillä on kaksi lasta ja mukava omistusasunto hyvin halutulla alueella. Olen tutkijatohtori ja opetan yliopistossa. Opel-pojasta on ihan mukavia muistoja. 

Uskoo ken tahtoo :D

Näinhän se on, jos joku ei usko niin ei usko. (:  Mutta aika hupaisaa, että elämäni on jonkun mielestä noin epätodennäköinen ja epäuskottava. Itselleni ei ole ikinä ennen tullut mieleenkään, että Opel-poikakaveri teini-ikäisenä olisi joku valtava elämästä syrjäytymisen  ja maineen menetyksen riski. Vaikuttaisikohan tässä se, että asuin Suomen mittakaavassa isommassa kaupungissa? Olisiko tällainen moraalinvalvonta ja lumppuihin/kunnon tyttöihin jakaminen yleisempää pienillä paikkakunnilla jossa on pienemmät piirit?

Kukaan, EI KUKAAN tällä palstalla paljasta olevansa ”tutkijaprofessori” ja työskentelevänsä yliopistossa isossa kaupungissa. Kiinnijäämisen vaara on liian suuri.

Tutkijatohtori, ei "tutkijaprofessori". Emme me nyt ihan niin pieni porukka sentään ole, että ei sellaista voisi paljastaa. Asuin paikastani en ole sanonut muuta kuin että asuin silloin teininä muualla kuin pikkukylässä. Ja mitä kauheaa tapahtuisi, jos "jäisin kiinni"?  En ole kertonut täällä mitään erityisen salaista.

Hei ”tutkijatohtori”, asuinpaikka on yhdyssana.

Tiesittehän, ettei tohtorikoulutukseen tai edes maisteriopintoihin liity mitään varsinaista kielenhuollon opetusta, lyhyet pakolliset viestintäopinnot vain, eikä niissäkään mitään yhdyssanoja käsitellä. Yliopisto ei ole yleissivistävä oppilaitos, vaan siellä nimenomaan keskitytään siihen omaan alaan, joka voi olla todella kaukana oikeinkirjoituksesta. Jos siis tutkijatohtori kirjoittaa sanat erilleen tai jopa jonkun oman alansa termin toistuvasti väärin, se ei ole mikään aukoton todiste sille, etteikö hän voisi olla tutkijatohtori. Yliopistoon pääsee aivan valtavasti ihmisiä ihan riippumatta siitä, onko äikkä kirjoitettu ällän vai been veroisesti. Sen varsinaisen tutkimustyön voi antaa kielenhuoltajan korjattavaksi, mutta tuskin somepäivityksiä kuitenkaan.

Oho, jännittävää nähdä, että täällä on jatkettu kommenttieni ruotimista ihan sanatasolla. Olen näköjään tosiaan kirjoittanut tuon yhdyssanan erikseen ja siitäkös on riemu syntynyt. Olen välillä huolimaton kun kirjoitan nopeasti muiden hommien lomassa. Olen itsekin ollut aikoinaan vähän kielipoliisi, ajattelin jotenkin että ihminen on yksinkertainen, jos hän ei osaa kielioppia. Nykyään en enää ajattele niin, vaan huomioin esimerkiksi juuri sen mahdollisuuden, että toisella onkin lukihäiriö. 

Tämä on ollut kiinnostavaa, tämä lutkittelu ja vanhempieni kasvatuskykyjen arvailu ja muu. Stereotypiat istuvat tiukassa: korkea koulutus ja kunnon kotiolot voi olla vain niillä, jotka ovat pysyneet kaukana Opeleista ja poikaystävistä teini-iässä. (:  Toiset ovat kunnon tyttöjä ja toisista ei kyllä ikinä voi tulla mitään. Luulen, että tämä asia on muuttunut myös ajan saatossa. Nykyään ollaan ehkä tiukempia ja suojellaan nuoria tarkemmin, ja tokihan se on ihan hyväkin. Silloin, kun itse olin nuori, ei ollut niin kovin tavatonta, että 14-vuotias hengasi 18-vuotiaan kanssa. Totuus oli kuitenkin luultavasti, että moni muukin kuin minä oli oikeasti siinä elämyshakuisessa ihastushuumassaankin aika kiltti. Eipä siinä juuri pussailua pidemmälle menty.   

Vierailija
2387/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltahampaat täällä todistelevat, kuinka keltaiset hampaat ovat terveet. En tiedä siitä, mutta helevetin rumat ne ovat.

Mieluummin keltaiset ja terveet kuin valkoiset, joiden kanssa ongelmia. Kaikilla ei ole varaa mennä hampaiden valkaisuun. Kotona tehtävät valkaisut eivät ole joko pysyviä tai sitten vioittavat kiillettä. Otaisin mieluummin ne "rumat" keltaiset hampaat kuin jatkuvasti vihlovat hampaat.

Vierailija
2388/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitte jakaa jatkuvasti instassa heilumista muiden tempparistien kanssa, Sonjaa ei vaan näy. Ei kovin paljoa tarvitse mielikuvitusta käyttää että miksei, mutta vähän pilaa kieltämättä. Olivatkohan yhdessä oikeasti ollenkaan taloon mennessä? Ainakaan ei missään vaiheeessa näyttänyt siltä että heidän välillä olisi kaveruutta kummempaa.

Laittakaapa lisää spoilereita plussailijat, t. köyhä.

Vierailija
2389/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressitilaisuudessa (ja HÖÖD-Youtube-kanavan kyselyvideolla) Julia edusti paria yksin paikan päällä, koska Henkka oli kuulemma koronakaranteenissa mahdollisen altistumisen takia ja etänä mukana. Toki tämä on spekulaatiota, mutta jos esittelyvideossa asuivat vielä yhdessä ja ehkä vieläkin asuisivat, niin tällä logiikalla Juliankin olisi pitänyt olla karanteeniepäiltynä, eli osallistua videokuvan välityksellä.

Toisin sanoen, Juufin saattoi olla oikeassa, kun pohti, että onko tällä verukkeella yritetty peittää se, että lusikat ja kipot on laitettu jo jakoon ja vaikka toki osallistumis-sopimus kieltää ”spoilerit” (esim. Instassa ei ymmärtääkseni saa paljoa huudella parisuhdeasioita ettei ”viimeisen iltanuotion tapahtumat paljastuisi” yms. , niin viime jakson perusteella en ihmettelisi, että olisivat ottaneet heti reissun jälkeen asumuseron.

Toki reissu on jaksollisesti vasta puolivälissä, eli mitä vain voi käydä katumuksesta kostoon tai överien vetämiseen, mutta tällä hetkellä tästä parista Henkan toiminta on ymmärrettävästi enemmän tapetilla

Vierailija
2390/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quo te=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mistähän sä tiedät paljon Anna tienaa Onlyfansin kautta? Jos sun mielestä Melissa on viehättävämpi niin et sä voi olettaa et kaikki muut olisi sun kanssa samaa mieltä, ihanku ylipainoinen ihminen ei mitenkään voisi olla jonkun mielestä viehättävä, seksikäs ja haluttava.

Jos sairaalloinen lihavuus olisi yleisesti ottaen mitenkään kaunista, olisi mainosteollisuus täynnä läskejä.

Näin ei ole, joku saattaa digata läskistä, mutta suuri enemmistö valitsee Melissa.

Vierailija
2391/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teidän oma elämä on? Kuka jaksaa katsoa telkkaria ja sieltä tällästä paskaa ja miettiä sen ohjelman tapahtumia. Telkkaria katsomalla tuhlaa elämänsä. Sen yhden ainoan, joka voi päättyä milloin tahansa.

Nyt vähän järkeä päähän oikeesti.

Vierailija
2392/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teidän oma elämä on? Kuka jaksaa katsoa telkkaria ja sieltä tällästä paskaa ja miettiä sen ohjelman tapahtumia. Telkkaria katsomalla tuhlaa elämänsä. Sen yhden ainoan, joka voi päättyä milloin tahansa.

Nyt vähän järkeä päähän oikeesti.

miksi sä vastaat tähän keskusteluun jos sua Ei kiinnosta ohjelma tai et kato telkkaria?? tämä ohjelma on sellanen hömppä ohjelma, aivot narikkaan -tyyliin, ainakin mulla :D 

Vierailija
2393/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pressitilaisuudessa (ja HÖÖD-Youtube-kanavan kyselyvideolla) Julia edusti paria yksin paikan päällä, koska Henkka oli kuulemma koronakaranteenissa mahdollisen altistumisen takia ja etänä mukana. Toki tämä on spekulaatiota, mutta jos esittelyvideossa asuivat vielä yhdessä ja ehkä vieläkin asuisivat, niin tällä logiikalla Juliankin olisi pitänyt olla karanteeniepäiltynä, eli osallistua videokuvan välityksellä.

Toisin sanoen, Juufin saattoi olla oikeassa, kun pohti, että onko tällä verukkeella yritetty peittää se, että lusikat ja kipot on laitettu jo jakoon ja vaikka toki osallistumis-sopimus kieltää ”spoilerit” (esim. Instassa ei ymmärtääkseni saa paljoa huudella parisuhdeasioita ettei ”viimeisen iltanuotion tapahtumat paljastuisi” yms. , niin viime jakson perusteella en ihmettelisi, että olisivat ottaneet heti reissun jälkeen asumuseron.

Toki reissu on jaksollisesti vasta puolivälissä, eli mitä vain voi käydä katumuksesta kostoon tai överien vetämiseen, mutta tällä hetkellä tästä parista Henkan toiminta on ymmärrettävästi enemmän tapetilla

Ei mene noin. Mun mies oli altistunut (työkaverinsa koronatesti oli positiivinen) joten mieheni joutui karanteeniin. Mä en joutunut kunnon ollut samassa tilassa miehen työkaverin kanssa. Eli olin altistunut vain altistuneelle ja siitäkin joudu karanteeniin.

Vierailija
2394/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mistä tämä tieto että hepatiitti tekee Keltaiset hampaat? Maksasairaudet voi tehdä keltaisen ihon tai silmät, mutta ei ne hampaisiin vaikuta :D

Patilogia

Mäkinen

Carpen

Kuosma

Vierailija
2395/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin. Mun mies oli altistunut (työkaverinsa koronatesti oli positiivinen) joten mieheni joutui karanteeniin. Mä en joutunut kunnon ollut samassa tilassa miehen työkaverin kanssa. Eli olin altistunut vain altistuneelle ja siitäkin joudu karanteeniin.

Kiitos, että selvensit. Itellä ei noista karanteeneista kokemusta, joten lähinnä spekulointia tuo aiempi :)

Vierailija
2396/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä mennä kunnianloukkauksen puolelle? Ovatko kaikki jotka pettää myös väkivaltaisia, vai koskeeko tämä oletus ainoastaan pettäviä miehiä?

Vierailija
2397/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut kiinnostavaa, tämä lutkittelu ja vanhempieni kasvatuskykyjen arvailu ja muu. Stereotypiat istuvat tiukassa: korkea koulutus ja kunnon kotiolot voi olla vain niillä, jotka ovat pysyneet kaukana Opeleista ja poikaystävistä teini-iässä. (:  Toiset ovat kunnon tyttöjä ja toisista ei kyllä ikinä voi tulla mitään. Luulen, että tämä asia on muuttunut myös ajan saatossa. Nykyään ollaan ehkä tiukempia ja suojellaan nuoria tarkemmin, ja tokihan se on ihan hyväkin. Silloin, kun itse olin nuori, ei ollut niin kovin tavatonta, että 14-vuotias hengasi 18-vuotiaan kanssa. Totuus oli kuitenkin luultavasti, että moni muukin kuin minä oli oikeasti siinä elämyshakuisessa ihastushuumassaankin aika kiltti. Eipä siinä juuri pussailua pidemmälle menty.   

Näin entisenä ”amispoikana” voin ihan omasta kokemuksesta kertoa että pelkällä pussailulla ei kovin montaa kertaa sinne Opelin kyytiin päässyt... ;-)

Vierailija
2398/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö VP ansaitse kokemusta rakkaudesta?

Mitä se aiheuttaa miehelle, kun kuskaa naistaan pantavaksi (ehkä jopa rahasta)

Nainen sanoo: oma vikasi  kun et tyydytä tarpeitani.

Vierailija
2399/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin entisenä ”amispoikana” voin ihan omasta kokemuksesta kertoa että pelkällä pussailulla ei kovin montaa kertaa sinne Opelin kyytiin päässyt... ;-)

Onkohan VP:llä OPeL alla?

Ehkä sinulla ja VP:llä on muutakin yhteistä?

Vierailija
2400/4981 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on 

ruisleivällä, opelilla ja miehellä joka ei tyydytä naista sängyssä?

Ketju on lukittu.