TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Anna on todella ärsyttävä tapaus
Julian kommentit ennalta harjoiteltuja iltanuotiolla. Selvästi harjoitellut useamman kommentin, jotka voi sitten vetäistä riippuen siitä, onko video positiivinen ja negatiivinen ja mitä tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Julian kommentit ennalta harjoiteltuja iltanuotiolla. Selvästi harjoitellut useamman kommentin, jotka voi sitten vetäistä riippuen siitä, onko video positiivinen ja negatiivinen ja mitä tapahtunut.
Joo tätä aattelin jo aiemminkin, on katsonut tarkkaan aikaisemmat kaudet ja tehnyt itselleen käsikirjoituksen.
vP kirjoitti:
Samaa mieltä! Tosi outo tapaus. Esittää yliseksuaalista ilmeisesti peittääkseen huonoa itsetuntoa. Kaikki naisen käytöksessä on jotenkin esittämistä, eikä lainkaan luonnollista. Hän on muka niin rempseä ja estoton. Huh! Ei aito itsensä ollenkaan.
Tuo jatkuvasti esiin sitä, miten hieno parisuhde heillä on, mutta tosiasiassa siinäkin on jotain todella omituista: toinen antaa kaikkensa ja toinen ei mitään & ottaa oikeudekseen tehdä mitä huvittaa "yhteisiin" pelisääntöihin vedoten. TODELLA toivon, että jossain kohti VP tajuaa lähteä ja etsiä tasa-arvoisen suhteen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keravan kolli on siis roiskassut kolme kertaa Joannaan. Mites on veministit, vieläkö tuntuu sille, että Henkka pakottaa?
Joanna antaa sitä pillua ihan huolella ja sitten seuraavana aamuna väläyttää virneen Julaille kameraan oikein itseensä tyytyväisenä. Toivottavasti ei sitten moralisoi, jos joku tekee tulevaisuudessa saman hänelle. Kunhan ensin oikein johonkin mieheen rakastuu ja suunnittelee yhteistä elämää jne, niin toivottavasti osuu yhtä ihana tapaus kohdalle... Jos joku ansaitsisi tulla petetyksi niin tuollaiset toisten surusta nauttivat paskat.
Joanna on tyyliin 21v? Ehkä siinä iässä tekee tällaisia asioita ja virheitä. Kovin rankkaa ruoskimista nuorille ihmisille tällä palstalla. Onneksi ei ole mun touhuja kamerat seuranneet kun olin tuon ikäinen, siinä olis tän keskustelun moraalin vartijoille ihmettelemistä.
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Samaa mieltä! Tosi outo tapaus. Esittää yliseksuaalista ilmeisesti peittääkseen huonoa itsetuntoa. Kaikki naisen käytöksessä on jotenkin esittämistä, eikä lainkaan luonnollista. Hän on muka niin rempseä ja estoton. Huh! Ei aito itsensä ollenkaan.
Tuo jatkuvasti esiin sitä, miten hieno parisuhde heillä on, mutta tosiasiassa siinäkin on jotain todella omituista: toinen antaa kaikkensa ja toinen ei mitään & ottaa oikeudekseen tehdä mitä huvittaa "yhteisiin" pelisääntöihin vedoten. TODELLA toivon, että jossain kohti VP tajuaa lähteä ja etsiä tasa-arvoisen suhteen itselleen.
Anna kyllä vaikuttaa ihan aidosti itsevarmalta, ja miksi ei saisi olla rempseä tapaus? Ja ihan kuin et olisi kuunnellut mitään mitä VP on suhteestansa sanonut kun sun analyysit on tollasia. Kannattaa keskittyä paremmin seuraavissa jaksoissa.
Bolivar kirjoitti:
Seiskan uusimmassa Iltaroviossa vieraana Läri. Selvisi, että Läri on Markuksen ja Grönan tuttuja, blaah. No, onhan se luonnollista, että on jokin kytkös jo ennestään sarjaan. Ja piirit Suomessa ovat pienet.
Mutta asiaan. Ilmeisesti tämä ehkäisy ei ole ihan hallussa ollut muillakaan kausilla. Viime kauden Jonna, joka nykyään valitettavasti co-hostaa tuota Iltaroviota, kertoi, etteivät Tinon kanssa käyttäneet kertaakaan kumia. Jonna itse ollut niin kännissä, ettei ollut asiaan edes kiinnittänyt huomiota, mutta hänellä oli e-pillerit. Jonna oli jossain vaiheessa sitten kysynyt Tinolta, ilmeisesti selvinpäin, miksei Tino ollut mitään kumista puhunut missään vaiheessa. Tino oli vastannut, että oli nähnyt Jonnan meikkipussin, jossa oli ollut e-pillerilevy.
HUOH! Jonna oli kuulemma kysynyt tuotannolta, maksaako tuotanto hänellä sukupuolitautitestit yksityisellä. Tuotannosta oli sanottu, kuten kuuluukin, etteivät maksa, että kumeja on ollut joka paikassa tarjolla. Jotenkin ärsyttää, että aikuiset ihmiset yrittävät tässäkin kohtaa vierittää kaiken tuotannon vastuulle. Toivottavasti ehkäisystä herää keskustelua enemmänkin, järkyttävää, millä tasolla mennään vielä 2020 -luvulla! Onko ehkäisyvalistuksesta esim. kouluissa tosiaankin noin paljon säästetty? Vaikka ei kai se valistustakaan auta, jos korvien välissä ei liiku muuta kuin silmät.
No loogisesti he jotka nyt ovat 20-25v eivät kauheasti nauti enää 2020-luvun ehkäisyvalistusta koulussa. Ainakin 2000-luvun alussa valistus oli pelkkään raskauden ehkäisyyn keskittymistä. Jolloin sen asian tässä on ajateltu ajavan vain ne pillerit. Eikä miehiä kannustettu ottamaan mitään vastuuta ehkäisystä. Silloin kun olin itse tuohon aikaan teini, oli se yleistä nuorison keskuudessa että tytöt aloittivat ne pillerit koska pojat eivät halunneet käyttää kortsua - ajateltiin vain sitä, että ei tulla raskaaksi ja vieritettiin vastuu nuorille tytöille. Toivottavasti nyt tällä hetkellä koulussa ehkäisyvalistus on monipuolisempaa tämän pvän nuorille sekä tasa-arvoista.
Kyllä Julian puhetyyli kuulostaa iltanuotioilla hyvin harkitulta. Aluksi koin miellyttäväksi sen mutta nyt vaan feikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampon kirjoitti:
Joanna antoi taas. Mites veministit, miten yleistä on, että nainen antaa seksuaaliväkivallan jälkeen lisää piparia?
Tais joanna digata hyvästä seksistä, munkin mielestä seksi on parasta miehen kanssa
Se ei ollu kyllä mikään yllätys, että helppo hutsu antaa aina.
Feministit väittivät Henkan harjoittaneen seksuaalista väkivaltaa Joannaa kohtaan, vaikka mitään viitteitä sellaisesta ei ole. Siksi kysyn uudestaan: Miten on mahdollista, että Joanna antaa seksuaaliväkivaltamiehelle heti uudestaan piparia ja kertoo lehdessä kaiken tapahtuneen yhteisymmärryksessä?
Se, kuinka usein ja kenelle tai mitä Joanna someen kirjoittaa ei kiinnosta tippaakaan, ainoastaan mikä on feministien motiivi vääristellä totuutta.
Asiathan eivät ole noin mustavalkoisia ja tuo juuri on sitä ikävää ajattelua niille miehille ja naisille jotka kokevat seksuaaliväkivaltaa. Jos on kerran suostunut seksiin se ei tarkoita sitä, että olisi velvollinen suostumaan aina. Jos suostuu seksiin alun painostuksen jälkeen ei tarkoita, että seksiä olisi harrastettu yhteisessä suostumuksessa. Tässä keississä tuotanto on vastannut, että leikkaavat jakson uudestaan ja osoittavat, että tilanne meni yhteisymmärryksessä sekä asianomaiset ovat kertoneet, että näin se on mennyt. Se on hyvä. Mutta se ei silti vähennä näiden keskusteluiden arvoa ja esille tuotuja pointteja, varsinkin seksuaaliseen aktiin painostuksesta. Hyvä, että näitä asioita tuodaan esille ja niistä voidaan asiallisesti keskustella. Ainoat asiattomat kommentit täällä aiheeseen liittyen ovat tulleet juurikin aiheen vähättelijöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampon kirjoitti:
Joanna antoi taas. Mites veministit, miten yleistä on, että nainen antaa seksuaaliväkivallan jälkeen lisää piparia?
Tais joanna digata hyvästä seksistä, munkin mielestä seksi on parasta miehen kanssa
Se ei ollu kyllä mikään yllätys, että helppo hutsu antaa aina. Niin kuin tuolla aiemmin mainittiin, niin Joannan jukiset fb-päivitykset ovat jo 12-vuotiaana olleet mallia "Kommentoikaa pojat tähän nii laitan teijät komeusjärjestykseen ;)", "Top 5 hyvännäköisimmät pojat <3<3", "kun haluut vaan sen yhden pojan!!" ja niin edelleen. Aika harva 12v lapsi tuollisia kirjoittelee somessa, että näyttäis olevan jo aika selvästi sitä naistyyppiä, jonka jalat leviää kenelle tahansa kaksilahkeiselle jos on mulqqua tiedossa.
ohoh, sä oot oikein kyttäämällä kytännyt toisen profiilioa noin pitkälle :D
Ei sitä sen kummemmin tarvinnut kytätä, joku mainitsi tänään aiemmin täällä että hänellä on jo kutosluokalla olleet jutut sitä luokkaa että on ollut kovasti poikien perään siinä mielessä, joten kävin katsomassa. Ihan äkkiä tuli alaspäin skrollaamalla nuo vanhat päivitykset, kun uudemmat ovat arvatenkin vain kavereille näkyviä. Nuo vanhat olivat julkisia.
Tosi inhottavaa, että sä kutsut 12-vuotiasta lasta täällä hutsuksi ja seksualisoit 12-vuotiaan lapsen kirjoituksia ja ajatuksia. Aika normaalia käytöstä tuon ikäiseltä ja nuoremmalta olla kiinnostunut ja tykätä jostain romanttisella tasolla. Se ei ole normaalia, että sä haukut ja seksualisoit lasta.
Fb:stä hetken tutkailulla voi jo arvata lopputuloksen monen parin kohdalla. Mirkku ja Mika ovat melko varmasti vielä yhdessä. Peppiina ja Miika eivät eivät enää ole kuvioissa. Julia, Henkka ja Joanna ovat kaikki keskenään väleissä, erikoista kyllä. Muuten, mitkähän arvet Julialla oli rintojen alla, huomasitteko, kun vilautti? Onko hänellä ollut aiemmin implantit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keravan kolli on siis roiskassut kolme kertaa Joannaan. Mites on veministit, vieläkö tuntuu sille, että Henkka pakottaa?
Joanna antaa sitä pillua ihan huolella ja sitten seuraavana aamuna väläyttää virneen Julaille kameraan oikein itseensä tyytyväisenä. Toivottavasti ei sitten moralisoi, jos joku tekee tulevaisuudessa saman hänelle. Kunhan ensin oikein johonkin mieheen rakastuu ja suunnittelee yhteistä elämää jne, niin toivottavasti osuu yhtä ihana tapaus kohdalle... Jos joku ansaitsisi tulla petetyksi niin tuollaiset toisten surusta nauttivat paskat.
Joanna on tyyliin 21v? Ehkä siinä iässä tekee tällaisia asioita ja virheitä. Kovin rankkaa ruoskimista nuorille ihmisille tällä palstalla. Onneksi ei ole mun touhuja kamerat seuranneet kun olin tuon ikäinen, siinä olis tän keskustelun moraalin vartijoille ihmettelemistä.
Nuori ikä ei ole mikään oikeutus olla ilkeä ja vahingoniloinrm toisille. Maailman typerimmät selittelyt pettämisille ym, paskalle käytökselle on ne "olin niin kännissä" ja "olin nuori ja tyhmä".
Kyllä tuon ikäinen on täysin kykenevä ymmärtämään tekojensa seuraukset sekä myös toiselle niistä aiheutuvan tuskan. Ja todellakaan kaikki eivät ole nuorena tuollaisia, itsekään en ikinä käyttäytyisi noin ketään kohtaan vaikka olen samanikäinen kuin Joanna. Tulis todella paska olo itsestä ja morkkis omista teoista.
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Anna kyllä vaikuttaa ihan aidosti itsevarmalta, ja miksi ei saisi olla rempseä tapaus? Ja ihan kuin et olisi kuunnellut mitään mitä VP on suhteestansa sanonut kun sun analyysit on tollasia. Kannattaa keskittyä paremmin seuraavissa jaksoissa.
Kyllä mä olen ihan oikeasti jaksoja kuunnellut. VP sanoo, mitä tuntee tällä hetkellä. Pidemmän päälle en vaan usko, että voi toimia suhde, missä ollaan noin epätasa-arvoisia. Ihan oikeasti luulen, että VP on uskotellut itselleen olevansa onnellinen ja kaiken olevan hyvin, koska ei tajua paremmasta. Been there, done that.
Mitä Annan rempseyteen tulee... se ei vaan näytä aidolta. Ihan kuin peittelisi olemuksellaan "jotain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että tähän mennessä loistava kausi. Tosi jännää nähdä, mihin suuntaan kehittyy vielä kuviot oikeastaan jokaisen parin kohdalla. Vaikka Annalla ja VPllä menee vielö hyvin, niin jos käykin Mirat? Who knows. Ja muut parit ainakin sekoillut jo kunnolla.
Miten Mitte ja Sonya muka ovat sekoilleet?
Sonya on vain jutellut Nicolle ja sanonut että Nico on hyvännäköinen. Mitte on ollut haastatteluissa surumielisen söpö, bileissä puolestaan iloisen nauravainen. Hengaillut muiden mukana ja näyttänyt Harry Potter juniorilta.
Molemmat ovat kiinnostuneita ja ihastuneita sinkkuihin ja myöntäneet tämän? Luultavasti ajan kysymys milloin jotain tapahtuu. Annalla ja VPlla ei ole mitään tällaista.
Milloin näytetään koko kiistelty seksikohtaus kokonaan?
Meillä on oikeus tietää pakotettiinko nainen suojaamattomaan yhdyntään.
koko seksi kohtaus ja 15 min ennen ja jälkeen.
Laskiko mies sisään vai lakanoille?
Lakanoista otettava kuva
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Kyllä mä olen ihan oikeasti jaksoja kuunnellut. VP sanoo, mitä tuntee tällä hetkellä. Pidemmän päälle en vaan usko, että voi toimia suhde, missä ollaan noin epätasa-arvoisia. Ihan oikeasti luulen, että VP on uskotellut itselleen olevansa onnellinen ja kaiken olevan hyvin, koska ei tajua paremmasta. Been there, done that.
Mitä Annan rempseyteen tulee... se ei vaan näytä aidolta. Ihan kuin peittelisi olemuksellaan "jotain".
Suhdehan on tasa-arvoinen kun molemmilla on oikeus niihin suhteen ulkopuolisiin seksisuhteisiin. VP ei ole niitä vain vielä halunnut toteuttaa ja se oikeushan hänellä on? Tehdä mitä haluaa ja itse kokee mukavaksi? Ja tämähän nimenomaan on heidän tasa-arvoisen suhteen perusta: että molemmat kokevat olonsa hyväksi ja arvostavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Suhdehan on tasa-arvoinen kun molemmilla on oikeus niihin suhteen ulkopuolisiin seksisuhteisiin. VP ei ole niitä vain vielä halunnut toteuttaa ja se oikeushan hänellä on? Tehdä mitä haluaa ja itse kokee mukavaksi? Ja tämähän nimenomaan on heidän tasa-arvoisen suhteen perusta: että molemmat kokevat olonsa hyväksi ja arvostavat toisiaan.
VP on kiristetty tähän järjestelyyn. Sokeakin näkee ettei vp ole tätä hyväksynyt. Työntänyt syrjään ettei menetä Annaa. Anna aivan varmasti tietää tämän koska Vp näkee tuntemattakin ettei pysty käsittelemään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin näytetään koko kiistelty seksikohtaus kokonaan?
Meillä on oikeus tietää pakotettiinko nainen suojaamattomaan yhdyntään.
koko seksi kohtaus ja 15 min ennen ja jälkeen.
Laskiko mies sisään vai lakanoille?
Lakanoista otettava kuva
Sen tiedämme, että Joannaa ei pakotettu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori ikä ei ole mikään oikeutus olla ilkeä ja vahingoniloinrm toisille. Maailman typerimmät selittelyt pettämisille ym, paskalle käytökselle on ne "olin niin kännissä" ja "olin nuori ja tyhmä".
Kyllä tuon ikäinen on täysin kykenevä ymmärtämään tekojensa seuraukset sekä myös toiselle niistä aiheutuvan tuskan. Ja todellakaan kaikki eivät ole nuorena tuollaisia, itsekään en ikinä käyttäytyisi noin ketään kohtaan vaikka olen samanikäinen kuin Joanna. Tulis todella paska olo itsestä ja morkkis omista teoista.
Itse en ainakaan ollut sama ihminen psyykkisesti 21-vuotiaana kuin 31-vuotiaana. Aika paljon on henkisesti saanut kasvaa ja nähty vaivaa oman mielen parantamiseksi. Se on todella harvassa joka olisi täydellinen ihminen tuon ikäisenä ja osaisi aina käyttäytyä kauniisti ja oikein muita kohtaan. Ihmisen aivot kuitenkin vielä kehittyy sinne 25-vuotiaaseen asti ja hormoonit jyllää ennen sitä. Siksi pidän todella omituisena näin nuorien aikuisten haukkumisen tällä palstalla.
Henkka halus ehtiä ensin, nolo ja lapsellinen pelle.