TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vpfani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Anna on todella ärsyttävä tapaus
Samaa mieltä! Tosi outo tapaus. Esittää yliseksuaalista ilmeisesti peittääkseen huonoa itsetuntoa. Kaikki naisen käytöksessä on jotenkin esittämistä, eikä lainkaan luonnollista. Hän on muka niin rempseä ja estoton. Huh! Ei aito itsensä ollenkaan.
Tuo jatkuvasti esiin sitä, miten hieno parisuhde heillä on, mutta tosiasiassa siinäkin on jotain todella omituista: toinen antaa kaikkensa ja toinen ei mitään & ottaa oikeudekseen tehdä mitä huvittaa "yhteisiin" pelisääntöihin vedoten. TODELLA toivon, että jossain kohti VP tajuaa lähteä ja etsiä tasa-arvoisen suhteen itselleen.
Anna kyllä vaikuttaa ihan aidosti itsevarmalta, ja miksi ei saisi olla rempseä tapaus? Ja ihan kuin et olisi kuunnellut mitään mitä VP on suhteestansa sanonut kun sun analyysit on tollasia. Kannattaa keskittyä paremmin seuraavissa jaksoissa.
Kyllä mä olen ihan oikeasti jaksoja kuunnellut. VP sanoo, mitä tuntee tällä hetkellä. Pidemmän päälle en vaan usko, että voi toimia suhde, missä ollaan noin epätasa-arvoisia. Ihan oikeasti luulen, että VP on uskotellut itselleen olevansa onnellinen ja kaiken olevan hyvin, koska ei tajua paremmasta. Been there, done that.
Mitä Annan rempseyteen tulee... se ei vaan näytä aidolta. Ihan kuin peittelisi olemuksellaan "jotain".
Suhdehan on tasa-arvoinen kun molemmilla on oikeus niihin suhteen ulkopuolisiin seksisuhteisiin. VP ei ole niitä vain vielä halunnut toteuttaa ja se oikeushan hänellä on? Tehdä mitä haluaa ja itse kokee mukavaksi? Ja tämähän nimenomaan on heidän tasa-arvoisen suhteen perusta: että molemmat kokevat olonsa hyväksi ja arvostavat toisiaan.
VP on kiristetty tähän järjestelyyn. Sokeakin näkee ettei vp ole tätä hyväksynyt. Työntänyt syrjään ettei menetä Annaa. Anna aivan varmasti tietää tämän koska Vp näkee tuntemattakin ettei pysty käsittelemään asiaa.
Mä en kyllä näe mitään tällaista. Sulle on siis tullut VPstä tyhmä kuva? Ei ole fiksu mies joka itse kykenee ajattelemaan noin syvällisesti ja pohtimaan omaa sekä muiden käytöstään eri kantilta ja noin laaja-alaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä naiskommentoijista, jotka voimaannutte Annan "rohkeasta" käytöksestä ajeluttaisi miesystäväänsä, kun hän käy panemassa toisia naisia, kun ei saa teiltä haluamaansa. Niinpä. Miettikääpä hetki ihan omalle kohdallenne. VP suostunut hädissään ja rakkaudessaan Annan vaateisiin. Toivottavasti pääsee eroon tuosta naisesta, jolle on vain orja ja palvelija.
Niin, missä kulkee se raja mihin ei pidä suostua?
Mielestäni parisuhde ei voi olla rajaton, vaikka siinä ollaan kumpikin oikeutettuja omaan elämään.
Miten pitkälle mielestänne Anna saa mennä jos V-P siihen suostuu?
Vaikka Anna keksisi vaikka mitä, niin V-P:n mantra olisi " kunhan vain Anna on onnellinen"?
Parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja. Kun valitsee olla yhdessä toisen hmisen kanssa niin aikuinen ihminen ymmärtää, että silloin myös joutuu luopumaan jostain. Koska kokee, että se toinen ihminen ja parisuhde on sen arvoinen.
Kunnioittaa toista vaikka mieli teksi vaikka mitä. Ei mene mukaan kaikkiin mielitekoihinsa. Koska ei voi kuitenkaan tietää miten paljon toista loukkaa, ei se toinen aina tosiaan uskalla sanoa totuutta. Syitä on monia, se on sitten asia erikseen pohtia miksi näin on.
Parisuhteessa ei voi elää niinkuin sinkkuna.
Miettikää tosiaan kuvio toisin päin.
Anna ja VPhan on erittäin selkeesti selittänyt ne omat rajansa, miten sulta on mennyt tää ohi? En ymmärrä tällaista kommenttia. Parisuhteita on erilaisia ja avoin suhde ei ole perusparisuhde, mitä sä yrität tässä nyt jankata. Miten se on sulta pois jos toisilla ihmisillä on erilaiset säännöt ja rajat kuin sulla? Sun näkemyksesi parisuhteesta ei ole mikään universaali ja ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Milloin näytetään koko kiistelty seksikohtaus kokonaan?
Meillä on oikeus tietää pakotettiinko nainen suojaamattomaan yhdyntään.
koko seksi kohtaus ja 15 min ennen ja jälkeen.
Laskiko mies sisään vai lakanoille?
Lakanoista otettava kuva
Itse olen lähinnä huolissani siitä onko Henkka julmasti painostettu vasten tahtoaan seksiin Joannan sanoessa "mä haluun sut mun sisään". :(
Vierailija kirjoitti:
Vpfani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Samaa mieltä! Tosi outo tapaus. Esittää yliseksuaalista ilmeisesti peittääkseen huonoa itsetuntoa. Kaikki naisen käytöksessä on jotenkin esittämistä, eikä lainkaan luonnollista. Hän on muka niin rempseä ja estoton. Huh! Ei aito itsensä ollenkaan.
Tuo jatkuvasti esiin sitä, miten hieno parisuhde heillä on, mutta tosiasiassa siinäkin on jotain todella omituista: toinen antaa kaikkensa ja toinen ei mitään & ottaa oikeudekseen tehdä mitä huvittaa "yhteisiin" pelisääntöihin vedoten. TODELLA toivon, että jossain kohti VP tajuaa lähteä ja etsiä tasa-arvoisen suhteen itselleen.
Anna kyllä vaikuttaa ihan aidosti itsevarmalta, ja miksi ei saisi olla rempseä tapaus? Ja ihan kuin et olisi kuunnellut mitään mitä VP on suhteestansa sanonut kun sun analyysit on tollasia. Kannattaa keskittyä paremmin seuraavissa jaksoissa.
Kyllä mä olen ihan oikeasti jaksoja kuunnellut. VP sanoo, mitä tuntee tällä hetkellä. Pidemmän päälle en vaan usko, että voi toimia suhde, missä ollaan noin epätasa-arvoisia. Ihan oikeasti luulen, että VP on uskotellut itselleen olevansa onnellinen ja kaiken olevan hyvin, koska ei tajua paremmasta. Been there, done that.
Mitä Annan rempseyteen tulee... se ei vaan näytä aidolta. Ihan kuin peittelisi olemuksellaan "jotain".
Suhdehan on tasa-arvoinen kun molemmilla on oikeus niihin suhteen ulkopuolisiin seksisuhteisiin. VP ei ole niitä vain vielä halunnut toteuttaa ja se oikeushan hänellä on? Tehdä mitä haluaa ja itse kokee mukavaksi? Ja tämähän nimenomaan on heidän tasa-arvoisen suhteen perusta: että molemmat kokevat olonsa hyväksi ja arvostavat toisiaan.
VP on kiristetty tähän järjestelyyn. Sokeakin näkee ettei vp ole tätä hyväksynyt. Työntänyt syrjään ettei menetä Annaa. Anna aivan varmasti tietää tämän koska Vp näkee tuntemattakin ettei pysty käsittelemään asiaa.
Mä en kyllä näe mitään tällaista. Sulle on siis tullut VPstä tyhmä kuva? Ei ole fiksu mies joka itse kykenee ajattelemaan noin syvällisesti ja pohtimaan omaa sekä muiden käytöstään eri kantilta ja noin laaja-alaisesti?
VP ei missään nimessä ole tyhmä. VP on vaan liian rakastunut ihmiseen joka ajattelee ainoastaan itseään.
Peppiina on aika homssuinen. Yllätyin kun sanottiin että hän on PT. Hieman liikaa taikinaa kehossa, halvat hiustenpidennykset ja akne. Ainoa hyvä puoli on hampaat, ne ovat suhteellisen hyvin rivissä.
Varmasti lähiökoulunsa prinsessa. Silti Mikan tulisi ymmärtää, että Peppiina on ylemmässä liigassa ja Peppiinan tavoite on bemarituunausta harrastava nuori mies, ei kaivinkoneenkuljettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keravan kolli on siis roiskassut kolme kertaa Joannaan. Mites on veministit, vieläkö tuntuu sille, että Henkka pakottaa?
Joanna antaa sitä pillua ihan huolella ja sitten seuraavana aamuna väläyttää virneen Julaille kameraan oikein itseensä tyytyväisenä. Toivottavasti ei sitten moralisoi, jos joku tekee tulevaisuudessa saman hänelle. Kunhan ensin oikein johonkin mieheen rakastuu ja suunnittelee yhteistä elämää jne, niin toivottavasti osuu yhtä ihana tapaus kohdalle... Jos joku ansaitsisi tulla petetyksi niin tuollaiset toisten surusta nauttivat paskat.
Joanna on tyyliin 21v? Ehkä siinä iässä tekee tällaisia asioita ja virheitä. Kovin rankkaa ruoskimista nuorille ihmisille tällä palstalla. Onneksi ei ole mun touhuja kamerat seuranneet kun olin tuon ikäinen, siinä olis tän keskustelun moraalin vartijoille ihmettelemistä.
Nuori ikä ei ole mikään oikeutus olla ilkeä ja vahingoniloinrm toisille. Maailman typerimmät selittelyt pettämisille ym, paskalle käytökselle on ne "olin niin kännissä" ja "olin nuori ja tyhmä".
Kyllä tuon ikäinen on täysin kykenevä ymmärtämään tekojensa seuraukset sekä myös toiselle niistä aiheutuvan tuskan. Ja todellakaan kaikki eivät ole nuorena tuollaisia, itsekään en ikinä käyttäytyisi noin ketään kohtaan vaikka olen samanikäinen kuin Joanna. Tulis todella paska olo itsestä ja morkkis omista teoista.
Itse en ainakaan ollut sama ihminen psyykkisesti 21-vuotiaana kuin 31-vuotiaana. Aika paljon on henkisesti saanut kasvaa ja nähty vaivaa oman mielen parantamiseksi. Se on todella harvassa joka olisi täydellinen ihminen tuon ikäisenä ja osaisi aina käyttäytyä kauniisti ja oikein muita kohtaan. Ihmisen aivot kuitenkin vielä kehittyy sinne 25-vuotiaaseen asti ja hormoonit jyllää ennen sitä. Siksi pidän todella omituisena näin nuorien aikuisten haukkumisen tällä palstalla.
Mitä ihmettä oikeen selität? Se ei oo mitään "täydellit ja kaunista käytöstä" että ei pane varattua miestä ja sen jälkeen virnuile vittuilevasti videolle, jonka tietää menevän tämän varatun puolisolle. Se on kyllä niin perusjuttu, että suurin osa 15-vuotiaistakin jo ymmärtää tuon verran! Vaikka kuinka hormonit jyllää ja panettaa, niin kyllä nuorikin osaa itsensä hillitä jos on sellainen luonne että ei halua muita satuttaa. Tai sitten vähentään olisi ainakin katuvana tai anteeksipyytävän oloisena siinä seuraavan aamun haastattelussa, kun tajuaisi että nyt toisesta tuntuu kyllä tosi paskalta. Toisin kuin Joanna, joka vaikutti suorastaan ylpeältä että sai Henkan pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näytetään koko kiistelty seksikohtaus kokonaan?
Meillä on oikeus tietää pakotettiinko nainen suojaamattomaan yhdyntään.
koko seksi kohtaus ja 15 min ennen ja jälkeen.
Laskiko mies sisään vai lakanoille?
Lakanoista otettava kuva
Sen tiedämme, että Joannaa ei pakotettu mihinkään.
Me emme tiedä mitään
Meille ei näytetä leikkaamatonta pätkää
Me uskomme kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan ollut sama ihminen psyykkisesti 21-vuotiaana kuin 31-vuotiaana. Aika paljon on henkisesti saanut kasvaa ja nähty vaivaa oman mielen parantamiseksi. Se on todella harvassa joka olisi täydellinen ihminen tuon ikäisenä ja osaisi aina käyttäytyä kauniisti ja oikein muita kohtaan. Ihmisen aivot kuitenkin vielä kehittyy sinne 25-vuotiaaseen asti ja hormoonit jyllää ennen sitä. Siksi pidän todella omituisena näin nuorien aikuisten haukkumisen tällä palstalla.
Mistä paskalehden artikkelista toi "Ihmisen aivot kuitenkin vielä kehittyy sinne 25-vuotiaaseen asti" hokema on peräisin kun siihen törmää jatkuvasti eri keskustelupalstoilla perusteluna nuorten ihmisten moraaliselle junttiudelle? Rääkkäsit kissaa, petit puolisoasi, tapoit ryyppykaverin, ryöstit tutun pariskunnan tai mitä tahansa teitkään, kunhan teit sen alle 25-vuotiaana niin "asia ok, ihmisen aivot kehittyy sinne 25-vuotiaaksi saakka, paheksun tekoasi, mutta en odota sinun kantavan vastuuta siitä".
Ihminen on kykenevä tekemään moraalisesti johdonmukaisia päätöksiä jo huomattavasti ennen rikosoikeudellisen vastuun alkamista ja aivojen kehitys säilyy kuolemaan saakka. Aivot saavuttavat HUIPPUNSA noin 25-vuotiaana. Tarkkoittaako se sitä, että ihminen on vain kognitiivisen huippunsa saavutettuaan moraalisesti ja oikeudellisesti vastuussa teoistaan, ei aiemmin tai myöhemmin? Ja sitä paitsi uuden neurotieteellisen tutkimuksen perusteella aivojen plastisuus säilyy läpi elämän, vaikka suorituskyky rupeaakin laskemaan jossain vaiheessa. Suorituskyvyn laskua voi kompensoida muistilla ja tiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä naiskommentoijista, jotka voimaannutte Annan "rohkeasta" käytöksestä ajeluttaisi miesystäväänsä, kun hän käy panemassa toisia naisia, kun ei saa teiltä haluamaansa. Niinpä. Miettikääpä hetki ihan omalle kohdallenne. VP suostunut hädissään ja rakkaudessaan Annan vaateisiin. Toivottavasti pääsee eroon tuosta naisesta, jolle on vain orja ja palvelija.
Mielestäni parisuhde ei voi olla rajaton, vaikka siinä ollaan kumpikin oikeutettuja omaan elämään.
Vaikka Anna keksisi vaikka mitä, niin V-P:n mantra olisi " kunhan vain Anna on onnellinen"?
Parisuhteessa joutuu tekemään kompromisseja. Kun valitsee olla yhdessä toisen hmisen kanssa niin aikuinen ihminen ymmärtää, että silloin myös joutuu luopumaan jostain. Koska kokee, että se toinen ihminen ja parisuhde on sen arvoinen.
Kunnioittaa toista vaikka mieli teksi vaikka mitä. Ei mene mukaan kaikkiin mielitekoihinsa. Koska ei voi kuitenkaan tietää miten paljon toista loukkaa, ei se toinen aina tosiaan uskalla sanoa totuutta. Syitä on monia, se on sitten asia erikseen pohtia miksi näin on.
Miettikää tosiaan kuvio toisin päin.Anna ja VPhan on erittäin selkeesti selittänyt ne omat rajansa, miten sulta on mennyt tää ohi? En ymmärrä tällaista kommenttia. Parisuhteita on erilaisia ja avoin suhde ei ole perusparisuhde, mitä sä yrität tässä nyt jankata. Miten se on sulta pois jos toisilla ihmisillä on erilaiset säännöt ja rajat kuin sulla? Sun näkemyksesi parisuhteesta ei ole mikään universaali ja ainoa oikea.
Tapaako Anna miehet onlyfans sivustoilla
Oma mies vie sitten naisen vieraalle miehelle joka maksaa faniudestaan, pantavaksi.
Vpfani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
Samaa mieltä. VP ei vaan tajua (vielä), että hänet olisi järjestelyyn kiristetty. Uskottelee itselleen, että tämä on ihan ok, kunhan vaan saa pitää Annan.
Samin elarihelvetti kirjoitti:
Peppiina on aika homssuinen. Yllätyin kun sanottiin että hän on PT. Hieman liikaa taikinaa kehossa, halvat hiustenpidennykset ja akne. Ainoa hyvä puoli on hampaat, ne ovat suhteellisen hyvin rivissä.
Varmasti lähiökoulunsa prinsessa. Silti Mikan tulisi ymmärtää, että Peppiina on ylemmässä liigassa ja Peppiinan tavoite on bemarituunausta harrastava nuori mies, ei kaivinkoneenkuljettaja.
Hämmästyin myös tästä pt-taustasta. On kuitenkin sinkkumimmeistä pullein tyllerö.
ubersex? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää tosiaan kuvio toisin päin.Anna ja VPhan on erittäin selkeesti selittänyt ne omat rajansa, miten sulta on mennyt tää ohi? En ymmärrä tällaista kommenttia. Parisuhteita on erilaisia ja avoin suhde ei ole perusparisuhde, mitä sä yrität tässä nyt jankata. Miten se on sulta pois jos toisilla ihmisillä on erilaiset säännöt ja rajat kuin sulla? Sun näkemyksesi parisuhteesta ei ole mikään universaali ja ainoa oikea.
Oma mies vie sitten naisen vieraalle miehelle joka maksaa faniudestaan, pantavaksi.
Annan työ on onlyfans
ubersex? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihjailetko että anna pimittää veroja valtiolta?
Vierailija kirjoitti:
Fb:stä hetken tutkailulla voi jo arvata lopputuloksen monen parin kohdalla. Mirkku ja Mika ovat melko varmasti vielä yhdessä. Peppiina ja Miika eivät eivät enää ole kuvioissa. Julia, Henkka ja Joanna ovat kaikki keskenään väleissä, erikoista kyllä. Muuten, mitkähän arvet Julialla oli rintojen alla, huomasitteko, kun vilautti? Onko hänellä ollut aiemmin implantit?
Millä nimillä löytää? En ole nähnyt mitään vilautusta, uusimmassako jaksossa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viejillerailija kirjoitti:
Tampon kirjoitti:
Joanna antoi taas. Mites veministit, miten yleistä on, että nainen antaa seksuaaliväkivallan jälkeen lisää piparia?
Tais joanna digata hyvästä seksistä, munkin mielestä seksi on parasta miehen kanssa
Se ei ollu kyllä mikään yllätys, että helppo hutsu antaa aina.
Feministit väittivät Henkan harjoittaneen seksuaalista väkivaltaa Joannaa kohtaan, vaikka mitään viitteitä sellaisesta ei ole. Siksi kysyn uudestaan: Miten on mahdollista, että Joanna antaa seksuaaliväkivaltamiehelle heti uudestaan piparia ja kertoo lehdessä kaiken tapahtuneen yhteisymmärryksessä?
Se, kuinka usein ja kenelle tai mitä Joanna someen kirjoittaa ei kiinnosta tippaakaan, ainoastaan mikä on feministien motiivi vääristellä totuutta.
Rauhoitu hyvä ihminen. Kyseessä on tv-ohjelman herättämä keskustelu, ei feministien salaliitto. Elämä käy todella raskaaksi, jos ottaa jopa tositeeveen vakavissaan.
Totta, kyseessä on ohjelman herättämä keskustella, ja jatkan keskustelua kysymällä mikä oli motiivi vääristellä totuutta niin laajalla rintamalla ja määrällä, että media ja tuotantoyhtiö joutuivat ottamaan asiaan kantaa?
Minä olen rauhallinen, feministeillä tuntuu olevan hiekkaa......
Sateenkaarikansa on trollannut kaikilla somealustoilla koko kauden ajan. Mitten trans-sekoilu, Annan seksuaalisuuden ylistämäminen ja nyt Henkan leimaaminen seksuaalirikolliseksi. Ei salaliitto, mutta somekampanja kuitenkin.
Toivottavasti sateenkaaret eivät kuvittele, että tuollainen valehteleminen ja vääristely jotenkin auttaa heidän asiaansa?
Olet aika kujalla.
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entykkää kirjoitti:
vP kirjoitti:
VP suhteessa orjan asemassa. Terapiaan oli menossa kuvausten jälkeen. Toivottavasti pääsee Annasta eroon ja oikeaan tasapuoliseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb:stä hetken tutkailulla voi jo arvata lopputuloksen monen parin kohdalla. Mirkku ja Mika ovat melko varmasti vielä yhdessä. Peppiina ja Miika eivät eivät enää ole kuvioissa. Julia, Henkka ja Joanna ovat kaikki keskenään väleissä, erikoista kyllä. Muuten, mitkähän arvet Julialla oli rintojen alla, huomasitteko, kun vilautti? Onko hänellä ollut aiemmin implantit?
Millä nimillä löytää? En ole nähnyt mitään vilautusta, uusimmassako jaksossa??
Uusimmassa jaksossa kännissä vilautti ihan kunnolla ja siinä näkyy noi arvet. Näyttää tosiaan siltä kuin olisi leikkausarvet?
Itse mietin, että onko V-P niin analyyttinen ja järkevä koskien heidän suhdettaan siksi, että jollain keinoin yrittää löytää siitä jotain järkeä kestääkseen sen.
Järkeistämällä ja hakemalla omassa päässään siihen oikeuden, että Anna toimii niinkuin toimii hän voi olla siinä suhteessa mukana. Ja että siihen itse vielä suostuu.
Koska tietenkin hänelle on tullut ja tulee hetkiä, joissa epäilee ja miettii miten tämä asia nyt näin onkin mennyt.
Miten on joutunut tähän, tai antanut itsensä joutua tilanteeseen, jossa esimerkiksi kuskaa kumppaniaan toisen luo ja takaisin.
Ei sellaista ihmistä ole tehtykään, etteikö oma pää ja varsinkin tunteet asettuisi sitä vastaan. Joku keinohan silloin pitää keksiä, että sen kestää.
Kertoihan V-P, että näki aarrekartassaan erilaisia avoimia ovia joiden taakse ei nyt vielä ole nähnyt tai ei tiedä minkä oven avaa.
Anna taas ei nähnyt, että mitään suljettuja ovia olisi. Tai miten hän asian muotoili, kuitenkin niin, että hän on tehnyt ja tekee mitä mielii vastaisuudessakin.
V-P saattaa avata joskus sellaisen oven minkä avaamisen jälkeen silmänsä aukeavat.
Annan ja VP suhdetta voisi verrata kotiväkivaltaan.
Kuinkahan moni pahoinpidelty sanoo puolisolleen että kaikki on hyvin?
Vaikka molemmat osapuolet tietävät ettei kaikki ole hyvin?
Miettikää tosiaan kuvio toisin päin.