Vauvakuumeinen 35v+ nainen, mistä olet valmis tinkimään miehen suhteen?
Vai kelpaako edelleen vain 100% täydellinen mies?
Kommentit (115)
Yksi ratkaisu vauvakuumeeseen voisi tietysti olla parisuhde lapsen tasolla olevan miehen kanssa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Hei ylläpito, oliskohan pieni jäähy tälle trollijankkaajalle paikallaan? Ei tännekään tarvitsisi ihan mitä tahansa roskaa saada suoltaa varsinkaan kun ainoana tarkoituksena on vain ja ainoastaan trollaus.
Siittimen koko. Kyllä se siittäminen onnistuu pienemmälläkin vehkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin jään lapsettomaksi kuin otan huonon miehen, joka alentaa elämänlaatuani.
Kerro toki tästä suunnattoman voimaantunen naisen elämänlaadustasi?
Yksioikoisen ja semikatkeran miehen voi olla mahdotonta tajuta mitä eroa on sillä, että elät kodissa jossa on rento ja harmoninen tunnelma verrattuna siihen, että ruokapöydässä ja sohvalla istuu kaltaisesi kitkerä tivaaja. Sänkyä en viitsi edes mainita, siellä ei tapahdu mitään kivaa takakireän naista miesvihaajana pitävän miehen kanssa.
Et vastannut kysymykseen sitten ollenkaan. Mikä tämä sinun elämänlaatusi on palstalla vittuilemisen lisäksi?
Saman kysymyksen haluaisin esittää sinulle. Onko taustalla jotenkin ajatus siitä, että nainen, kuka tahansa nainen, nostaisi sinun elämänlaatuasi ja nostaisi sinut suostasi?
Eli sinun elämänlaatuasi et osaa itsekään kuvailla?
Oletko huomannut, että keskustelutaidoissasi on tilaa kehittämiselle?
Osaisitko esittää asiasi useammalla lauseella: miten itse koet asian, mihin täsmällisesti haluat tarkennusta jne.
Ette osaa kuvailla omaa elämänlaatuanne? Really?
Mutta automaattisesti joku mielikuvitusmies-olkinukke sitä sitten laskee?
Ymmärrän kyllä, että sinulla on tarve tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenäsi. Katkeruutesi saattaa johtua siitä, ettet oikein tiedä, mitä naiset haluavat ja miten lähestyisit naisia arjessa. Jos taas oikeasti ajattelet niin kuin kirjoitat, se paistaa läpi ja siksi kukaan ei halua tutustua sinuun.
Mitä voisit tarjota naiselle, joka rakastaisi sinua niin, että haluaisi perustaa kanssasi perheen? Mitä voisit tarjota naiselle, joka kunnioittaisi sinua niin, että voisi ottaa sinut miehekseen?
Haluaako nainen vihaisen, pisteliään miehen? - Ei.
Haluaako nainen ilkeän miehen? - Ei.
Haluaako nainen miehen, joka halveksii häntä? -Ei.Kukaan nainen ei halua tinkiä näistä. Nainen haluaa, että hänen miehensä saa naisen tuntemaan olonsa hyväksi, ei pahaksi. Muuten hän voi huonosti. Haluaako mies tuntea olonsa suhteessa hyväksi? Pitäisikö molempien yrittää olla suhteessa paras versio itsestään?
Eri
Juu, en ole etsimässä tältä palstalta naista. Lisää olkiukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Hei ylläpito, oliskohan pieni jäähy tälle trollijankkaajalle paikallaan? Ei tännekään tarvitsisi ihan mitä tahansa roskaa saada suoltaa varsinkaan kun ainoana tarkoituksena on vain ja ainoastaan trollaus.
Aivan, täällä on pari kolme tyyppiä, joilla ei ole mitään annettavaa keskusteluun, vaan jutut jauhaa samaa uraa. Heille itselleen pitkä tauko tai lopullinen bänni olisi parasta. Itse en enää juttele ollenkaan heidän kanssaan, mutta tämä aihehan on sinänsä ihan hyvä. Muiden kanssa voi jutella ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin jään lapsettomaksi kuin otan huonon miehen, joka alentaa elämänlaatuani.
Yksioikoisen ja semikatkeran miehen voi olla mahdotonta tajuta mitä eroa on sillä, että elät kodissa jossa on rento ja harmoninen tunnelma verrattuna siihen, että ruokapöydässä ja sohvalla istuu kaltaisesi kitkerä tivaaja. Sänkyä en viitsi edes mainita, siellä ei tapahdu mitään kivaa takakireän naista miesvihaajana pitävän miehen kanssa.
Et vastannut kysymykseen sitten ollenkaan. Mikä tämä sinun elämänlaatusi on palstalla vittuilemisen lisäksi?
Saman kysymyksen haluaisin esittää sinulle. Onko taustalla jotenkin ajatus siitä, että nainen, kuka tahansa nainen, nostaisi sinun elämänlaatuasi ja nostaisi sinut suostasi?
Osaisitko esittää asiasi useammalla lauseella: miten itse koet asian, mihin täsmällisesti haluat tarkennusta jne.
Ymmärrän kyllä, että sinulla on tarve tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenäsi. Katkeruutesi saattaa johtua siitä, ettet oikein tiedä, mitä naiset haluavat ja miten lähestyisit naisia arjessa. Jos taas oikeasti ajattelet niin kuin kirjoitat, se paistaa läpi ja siksi kukaan ei halua tutustua sinuun.
Mitä voisit tarjota naiselle, joka rakastaisi sinua niin, että haluaisi perustaa kanssasi perheen? Mitä voisit tarjota naiselle, joka kunnioittaisi sinua niin, että voisi ottaa sinut miehekseen?
Haluaako nainen miehen, joka halveksii häntä? -Ei.Kukaan nainen ei halua tinkiä näistä. Nainen haluaa, että hänen miehensä saa naisen tuntemaan olonsa hyväksi, ei pahaksi. Muuten hän voi huonosti. Haluaako mies tuntea olonsa suhteessa hyväksi? Pitäisikö molempien yrittää olla suhteessa paras versio itsestään?
Eri
Naisilla on eri reaktio pahaan oloon kuin miehillä. Nainen lähtee helpommin kokonaan pois/ ei lähesty. Mies taas saattaa vain laastaroida esim. alkolla tai sitten levittää pahan olonsa muihinkin, jotta ollaan samalla tasolla.
HUOM! Ei siis koske kaikkia miehiä vaan osaa miehistä, jotka voivat pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Juu, en ole etsimässä tältä palstalta naista. Lisää olkiukkoja?
Eipä sitä kukaan väittänytkään. Kerro elämänlaadustasi.
Tivaaja jankkaa, että naiset eivät kerro elämänlaadustaan, vaikka moni on kertonut siitä usealla lauseella. Sen sijaan ei kerro omasta elämänlaadustaan kuin vaan että hyvin menee. No, tosi hyvin näyttää menevän...
Mun eksä on samanlainen kuin tämä tivaaja. Olin niin uupunut koko suhteeseen, ettei mitään rajaa. Koskaan ei saatu mitään keskusteltua, asiat olivat keskustelun jälkeen yhtä solmussa tai vielä enemmän ja lisäksi olin täysin väsynyt ja epätoivoinen. Missään asiassa en tullut kuulluksi tai henkisesti kohdatuksi. Mitään aitoa lämpöä, huolenpitoa tai välittämistä ei ollut, omatkin tunteeni kuolivat. Lisäksi eksä kertoi jatkuvasti minulle millainen minä olen ja miten minä ajattelen (ei vastannut todellisuutta) ja millainen minun pitäisi olla.
Tää trolli ei ymmärrä suomea. Varmaan oikeasti joku pelkkä koodattu botti XDDDD
Jos ei, niin argumentoinnin oppinsa vähintään on saanut BOTEILTA XDDDD
SÄÄ-LIT-TÄ-VÄÄ XDDDDXDDXD
Voin kertoa elämänlaadustani. Hyvä ja erittäin kiinnostava työ ja palkka, mitkä takaavat tiettyjä hyviä asioita elämässä. On varaa elää mukavasti omassa asunnossa, joka on omaan tyyliin sisustettu ja oman tarkkuustason mukaan siisti. Lemmikki, jonka kanssa voi harrastaa ja joka on myös ystävä ja perheenjäsen ja turvallinen lenkkikaveri. Paljon ystäviä, joiden kanssa tehdä kivoja asioita, joukossa on myös miespuolisia ystäviä. Vauvakuumetta eikä parisuhdekuumetta ei ole sen kummemmin, koska kokemusta suhteista on sen verran, että tietää sen vaativan paljon, että kohtaa "sen oikean", jonka kanssa kaikki natsaa.
Ehkäpä ap ei ole sisäistänyt, että ei ole mikään tragedia olla sinkku ja lapseton ainakaan kaikille naisille. Uskon, että "sen oikean" voi löytää myös vanhempana, jolloin miehellä voi olla jo aikuiset lapset eli mitään kiirettä ei ole siihenkään (minusta ei varmaan olisi uusperhekuvioihin). Joillekin tietysti halu lapseen on suurempi kuin itselläni ja heille kysymys on sikäli merkittävämpi. Vauvakuume ei ole vielä minuun iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä että tämä semikatkera tivaaja vissiin kuvittelee, että yksinelävän naisen elämänlaatu nousisi miehen myötä. Varsinkin hänen kaltaisensa naisia vihaavan nillittäjän kanssa elämä olisi varmaan todella rentoa, harmonista ja mukavaa.
-eri-Et edes kykene kuvailemaan elämänlaatuasi, mutta olet varma että mies sitä laskee?
Ihan hyvät argumentit taas miesvihaajalla.
En ole miesvihaaja. Miksi kuluttaisin kallisarvoisen elämäni kaltaisesi amnattivalittajan kanssa jolla ei olisi mitään tarjota minulle? Voin rehellisesti sanoa ettei minulla ei ole mitään tarjota sinulle. Mulla on arjessa asiat hyvin. Miksi ottaisin umpimielisesti ajattelevan miehen joka ei koskaan näkisi asioita minun kannaltani vaan omalta kannaltaan. Miksi ottaisin miehen jolla paha olo joka vetäisin minut perässään samaan suohon? Näin se vaan menee.
Olen lapseni kasvattanut toivon mukaan hyvin. Nautin elämästäni en kaipaa aikuisvauvaa tähän.
Yksinparempi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä että tämä semikatkera tivaaja vissiin kuvittelee, että yksinelävän naisen elämänlaatu nousisi miehen myötä. Varsinkin hänen kaltaisensa naisia vihaavan nillittäjän kanssa elämä olisi varmaan todella rentoa, harmonista ja mukavaa.
-eri-Et edes kykene kuvailemaan elämänlaatuasi, mutta olet varma että mies sitä laskee?
Ihan hyvät argumentit taas miesvihaajalla.
En ole miesvihaaja. Miksi kuluttaisin kallisarvoisen elämäni kaltaisesi amnattivalittajan kanssa jolla ei olisi mitään tarjota minulle? Voin rehellisesti sanoa ettei minulla ei ole mitään tarjota sinulle. Mulla on arjessa asiat hyvin. Miksi ottaisin umpimielisesti ajattelevan miehen joka ei koskaan näkisi asioita minun kannaltani vaan omalta kannaltaan. Miksi ottaisin miehen jolla paha olo joka vetäisin minut perässään samaan suohon? Näin se vaan menee.
Olen lapseni kasvattanut toivon mukaan hyvin. Nautin elämästäni en kaipaa aikuisvauvaa tähän.
Sivusta lisään tähän kommentiisi, että se vielä, että mies näkee kaiken negatiivisesti ja on yhteistyökyvytön. Mulle sopii kyllä se, että mies näkee asiat erin kuin minä, jos ei ole umpipessimisti vaan myös tsemppaa positiivisempaan näkemykseen ja että on riittävästi yhteistä näkemystä. Mutta sellainen, että joku roikkuu nilkassa ja vetää syvemmälle suohon, on ihan sietämätöntä.
Mistä nainen ap kohdallasi joutuusi tinkimään?
Sekin puoli asiassa on, että juono isävalinta osuu lapseen. Lapsista voi olla muös paljon murhetta ja surua, vaikka häntä rakastaisi tai ehkä juuri siksi. Siinä yksi hyvä syy olla lapseton, jos ei sopivaa kumppania löydy.
Sinä oot kyllä harvinaisen kummallinen kaveri. Ihan oikeasti.