Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman kotiintilaus maksaa siis 9.90 per tilaus?

Vierailija
19.01.2021 |

Onko yhtäkään kauppa joka tuo ilmaiseksi kotiin jos vaikka ostaa yli 40 eurolla?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelija kyselee, että voiko tilata jääkaappiin tai pakastimeen meneviä tuotteita myös? Eli tuleeko ne oikeassa lämpötilassa perille asti?

Vierailija
22/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla. Ihan uskomatonta kiskontaa. Joskus tilaan Matsmartilta ja isoissa kaupungeissa heiltä saa ilmaisen toimituksen,  siinä on vaan se huono puoli että tuoreksia ei voi tilata. Tilaisin itse myös ostokset kotiovelle mutta muuten olisin ihan peeaa, parempi itse kävellä ruuhka-ajan ulkopuolella Prismaan parin kilsan päähän. Toisaalta siinä tulee samalla päivän hyötyliikunnat tehtyä.

Kiskontaa?!?? Halpahan tuo on kuin mikä!

Ei toki mitään parinkympin ostoksia kannata tuollatavoin ostaa mutta isommat ostokset kyllä kerran kaksi kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo 9,90e ole paljon verrattuna siihen, että sillä hinnalla saat tilattua niin paljon kuin haluat. Ei tarvitse itse lähteä väsyneenä töiden jälkeen kauppaan (pahimmassa tapauksessa väsyneiden lasten kanssa). Jos autolla menee, niin kuluu bensaa, jos taas bussilla niin matkalippu, siis jos ei satu prisma olemaan kävely matkan päässä. Sitten vielä, kun lasketaan se aika mikä menee kaupassa ostoksia kerätessä, jonottaessa ja pakkaamisessa. Plus vielä ostosten kantaminen/kuljettaminen kotiin.

Minusta aika halpa hinta siihen verrattuna kuinka paljon aikaa ja vaivaa se säästää. Maksan ihan mielelläni.

Lapsiperheille saisi kyllä ollakin kotiinkuljetuspakko, oli korona tahi ei. Saataisiin me muut käydä rauhassa ja häiriöttä ostoksilla.

Vierailija
24/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan kaupassa käydä ja valita tuotteet. Ilmaiseksi ei kauppa tuo. 

Vierailija
25/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha eikä ylimääräistä.

Sulla menee ainakin lähes tunti jo kun haahuut siellä kaupassa täyttämässä ne kärryt viikon ruu'illa. Sen jälkeen joku ajaa ne sun kotiovelle ja kärrää sisään asti.

9.90 ei ole iso hinta ko.palvelusta . Vertaa esim.pakettien lähetyskuluihin.

Vierailija
26/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä pääse tuolla hinnalla edes omilleen. Ensin joku keräilee sinun ostoksesi hyllystä ja pakkaa ne. Sitten kuljettaja tuo ne sinulle kotiin. Kun otetaan huomioon palkat, tilausjärjestelmän ja nettisivujen suunnittelu sekä auto bensoineen, hyvä jos pääsevät edes omilleen.

Tilausjärjestelmää ja nettisivuja ei tarvitse suunnitella joka asiakkaalle erikseen. Aika äkkiä on siis nämä maksettu alta pois. Ja työntekijät ovat töissä muutenkin. Hyvä, että heillä on jotain tekemistä, kun asiakkaita on vähemmän.

Vierailija
27/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelija kyselee, että voiko tilata jääkaappiin tai pakastimeen meneviä tuotteita myös? Eli tuleeko ne oikeassa lämpötilassa perille asti?

Ne kuskataan kylmäautoilla.

Vierailija
28/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on ainakin tullut niin että kylmätavarat ovat erikseen pussissa ja pakasteet erikseen pussissa ja kuiva-aineet erikseen pussissa. Ja ne tuodaan sellaisessa styroks laatikossa missä on kai kallet yms. Ikinä eivät ole pakasteet olleet sulaneita tai maidot länpimiä, ollaan käyetty läpi vuoden.

Vierailija
29/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee, pakasteet umpijäässä (hki citymarkettia käytän)

Vierailija
30/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo on kova hinta siihen nähden, minkä vaivan itse kokisin säästäväni tilaamalla kotiin. Omat ostokseni ovat myös 20-30 euron luokkaa, joten siihen 25-30 % päälle kuljetusmaksua on paljon. Minulla ei myöskään täällä 80 neliön asunnossani ole niin isoja säilytystiloja, että haluaisin useamman kuukauden kuiva-aineistokset tehdä kerralla. Ymmärrän kyllä, että tuo 9,90 ei kata edes kuluja ja lähinnä hämmästelenkin tämän kotiinkuljetuksen suosiota esim. pienituloisten tuttavieni keskuudessa. Saa olla aika kova koronapelko, että tuon kokee järkeväksi.

Vierailija
31/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetusta ei olla käytetty, mutta kauppakassipalvelua (itsenouto) säännöllisesti. Kauppalasku on keräilymaksuineenkin perheessämme alentunut, koska heräteostokset jäävät pois. Lisäksi se 1,5 h kaupassa pyöriminen - oli korona tai ei - ei kuulu lempiharrastuksiimme.

Vierailija
32/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienituloinen eläkeläinen, ja tilaan Keskon verkkokaupasta Cittarista, 9,95 kuljetus. Menee jo ihan rutiinilla, max. 40e viikossa ruokiin ja kybä kuljetukseen. Tekee yhteensä 200e kuussa, eikä rahaa kulu mihinkään muuhun koska riskiryhmäläisenä en käy nyt missään kaupoissa. Cittarista saa samalla myös kotiin tarvittavia juttuja, viimeksi uuden USB piuhan ruokien mukana, kuten varmaan Prismastakin. 

Sehän on ihan jokaisen oma valinta tilaako ruoka ym laatikon kotiin vai haluaako pyöriä kaupoissa näin pandemian keskellä, itse olen tosi iloinen että kotiinkuljetukset on sujuvia, helppoja ja kohtuuhintaisia. 

Olen jopa miettinyt, että miksi ikinä enää kantaa kauppakasseja, kun henkilö tuo oven taakse kaiken mitä tarvitsen :)

Vierailija
33/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan 20e edestä, siihenkö pitäisi maksaa 10e extraa. Heh. Järjettömin idea koskaan, vaikka olisi Elon Musk niin ihan periaatteesta en koskaan maksaisi näin paljoa.

Osta yhdellä kertaa kaikki kuiva-aineet ym. säilyvät jutut pariksi kolmeksi kuukaudeksi, niin kymppi kuljetuksesta ei tunnu missään.

No se on kyllä ihan hyvä idea. Toivottavasti ne roudaa myös wcpaperi paaleja.

T: sama

Vierailija
34/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt paha hinta ole siihen nähden, että joku sen tilauksen kerää ja toimittaa. Ihmistyö maksaa. Lisäksi säästää omaa aikaa siinä kun ei tarvitse käyttää aikaa ostosreissuun, eikä tarvitse yrittää vältellä ihmisiä ruuhkaisessa kaupassa.

Vierailija
35/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin/miten niitä vihreitä kasseja voi palauttaa?

Mitä vihreitä kasseja? Meillä ostokset kerätään pahvilaatikoihin.

Vierailija
36/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä itkee kallista hintaa, niin miettikää paljonko maksaisi kaksi bussilippua! Siitä tulee jo iso osa katettua tuosta kympin kuljetusmaksusta, jos laskee bussilipun hinnan kauppaan menolla ja paluulle.

Vierailija
37/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla ne kuljetukset oli ilmaisia, ja vielä 70-luvun alussakin.

Mulla oli vauva v 73 ja tilasin puhelimella kaupasta ostokset ja kotiin tuotiin veloituksetta.

Tähän kun päästään, niin heti alan ostaa ko kaupasta.

Vierailija
38/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin/miten niitä vihreitä kasseja voi palauttaa?

Mitä vihreitä kasseja? Meillä ostokset kerätään pahvilaatikoihin.

Prismasta kun olen noutanut etukäteen tilattuja tuotteita, ne on olleet vihreissä kasseissa ja siitä on  mennyt pantti.

Vierailija
39/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan 20e edestä, siihenkö pitäisi maksaa 10e extraa. Heh. Järjettömin idea koskaan, vaikka olisi Elon Musk niin ihan periaatteesta en koskaan maksaisi näin paljoa.

Osta yhdellä kertaa kaikki kuiva-aineet ym. säilyvät jutut pariksi kolmeksi kuukaudeksi, niin kymppi kuljetuksesta ei tunnu missään.

Ei vaan sitten enää mahdu tuo määrä kaappiin.

Vierailija
40/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhillä on köyhien jutut

Yleensä, jos ostaa enemmän, vaikka yli 60:- kerralla, voi saada rahtivapaasti.  Tietyn vähimmäisrahan ne haluaa, jotta lähtevät tuomaan.  Mammuttibyrokratian taakka tunkee kaikkiin hintoihin.  -Joskus eka keikka saatetaan tarjota rahtikulutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä