Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman kotiintilaus maksaa siis 9.90 per tilaus?

Vierailija
19.01.2021 |

Onko yhtäkään kauppa joka tuo ilmaiseksi kotiin jos vaikka ostaa yli 40 eurolla?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä pitää olla jos tuota ei ole varaa maksaa.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
2/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule täysin osuuskaupasta ja toimitusmatkasta. Meidän kaupungissa tuo 9,90 on "lähtien"-hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13,90-18,90 Jyväskylässä, riippuen toimitusajasta. Ihan ok hinta, itse jos kävisi Prismassa ostamassa vastaavat ostokset niin menisi siihen pari tuntia. Plus stressi ajaa liikenteessä ja väistellä ihmisiä kaupassa koronan pelossa.

Vierailija
4/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika edullinen hinta.

Vierailija
5/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien jutut

Vierailija
6/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla. Ihan uskomatonta kiskontaa. Joskus tilaan Matsmartilta ja isoissa kaupungeissa heiltä saa ilmaisen toimituksen,  siinä on vaan se huono puoli että tuoreksia ei voi tilata. Tilaisin itse myös ostokset kotiovelle mutta muuten olisin ihan peeaa, parempi itse kävellä ruuhka-ajan ulkopuolella Prismaan parin kilsan päähän. Toisaalta siinä tulee samalla päivän hyötyliikunnat tehtyä.

Vierailija
7/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan 20e edestä, siihenkö pitäisi maksaa 10e extraa. Heh. Järjettömin idea koskaan, vaikka olisi Elon Musk niin ihan periaatteesta en koskaan maksaisi näin paljoa.

Vierailija
8/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusauto ei kulje pelkällä hyvällä hengellä

Vierailija
9/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kiskontaa?

He tarjoavat palvelua mikä maksaa.

Minä maksoin ihan mielelläni kun olimme kipeitä siitä etä sain ostokset suoraan ovelle.

Vierailija
10/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ei tekisi näin jos sillä olisi kotiinkuljetus!!!!! Lidl ei peri ylimääräisiä maksuja

Enymärrä miksi ostaa prismasta kunvoi ostaa halvemmalla lidlistä?? Saan lidlistä kaksi kassia ruokaa samalla rahalla kuin prismasta yhden eli kysyin vaaan ???

Vierailija
11/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ostan 20e edestä, siihenkö pitäisi maksaa 10e extraa. Heh. Järjettömin idea koskaan, vaikka olisi Elon Musk niin ihan periaatteesta en koskaan maksaisi näin paljoa.

Osta yhdellä kertaa kaikki kuiva-aineet ym. säilyvät jutut pariksi kolmeksi kuukaudeksi, niin kymppi kuljetuksesta ei tunnu missään.

Vierailija
12/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta edullista. Kannattaa tilata isot ostokset kerralla. Tulee paljon halvemmaksi kuin taksi.

Vierailija
13/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tuon maksun maksan, niin ei tarvitse itse (näin autottomana) raahata ostoksia kotiin. Tilataan 2 kertaa kuukaudessa Prismasta ostoksia, kerralla n. 200 eurolla, joten siinä ei tuo 10e kotiinkuljetusmaksu haittaa ollenkaan.

Jos ei halua tuota maksaa, niin sitten vaan itse marssii sinne kauppaan ja tuo ostoksensa kotiin.

Vierailija
14/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä pääse tuolla hinnalla edes omilleen. Ensin joku keräilee sinun ostoksesi hyllystä ja pakkaa ne. Sitten kuljettaja tuo ne sinulle kotiin. Kun otetaan huomioon palkat, tilausjärjestelmän ja nettisivujen suunnittelu sekä auto bensoineen, hyvä jos pääsevät edes omilleen.

Vierailija
15/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo 9,90e ole paljon verrattuna siihen, että sillä hinnalla saat tilattua niin paljon kuin haluat. Ei tarvitse itse lähteä väsyneenä töiden jälkeen kauppaan (pahimmassa tapauksessa väsyneiden lasten kanssa). Jos autolla menee, niin kuluu bensaa, jos taas bussilla niin matkalippu, siis jos ei satu prisma olemaan kävely matkan päässä. Sitten vielä, kun lasketaan se aika mikä menee kaupassa ostoksia kerätessä, jonottaessa ja pakkaamisessa. Plus vielä ostosten kantaminen/kuljettaminen kotiin.

Minusta aika halpa hinta siihen verrattuna kuinka paljon aikaa ja vaivaa se säästää. Maksan ihan mielelläni.

Vierailija
16/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerääjät ja kuljettaja tekisivät tätä työtä ihan hyvää hyvyyttään, eikä tästä palvelusta pitäisi siis maksaa? Ihan mielenkiintoinen ajatus. Ei vaan oikein toimi.

Vierailija
17/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tuon maksun maksan, niin ei tarvitse itse (näin autottomana) raahata ostoksia kotiin. Tilataan 2 kertaa kuukaudessa Prismasta ostoksia, kerralla n. 200 eurolla, joten siinä ei tuo 10e kotiinkuljetusmaksu haittaa ollenkaan.

Jos ei halua tuota maksaa, niin sitten vaan itse marssii sinne kauppaan ja tuo ostoksensa kotiin.

Sama juttu. Tilaan kerralla isoja määriä. Ei tarvitse kantaa bussissa vessapaperia ja kasseja.

Vierailija
18/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin/miten niitä vihreitä kasseja voi palauttaa?

Vierailija
19/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen illalla kauppaan, mutta tilasin kokeeksi 8-packin.

Vierailija
20/97 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kiskontaa?

He tarjoavat palvelua mikä maksaa.

Minä maksoin ihan mielelläni kun olimme kipeitä siitä etä sain ostokset suoraan ovelle.

Tulit kipeäksi siitä että sait ostokset suoraan ovellesi? Ne lääkkeet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi