Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö jos joku on on kotiäitinä alakouluikäisille lapsille siksi ettei lapsille tulisi yksinäisiä aamuja eikä

Vierailija
19.01.2021 |

iltapäiviä? Ja tähän ei käytetä yhteiskunnan tukia.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mitäs se minulle kuuluu.

Vierailija
2/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. 

Ja nostan ihan häpeilemättä työttömyyskorvausta.

Vierailija
4/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun tuntemattoman täytyisi hyväksyä se? Itse harkitsen tätä vakavasti ja nostan kyllä tuet mihin olisin oikeutettu.

Vierailija
5/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle millään tavalla, en koe tarvetta hyväksyä tai olla hyväksymättä.

Vierailija
6/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä, miksi mulla pitäisi hyväksyttää jonkun perheen valinnat. Mitä se mulle kuuluu, miten he haluavat toimia, jos kerran ei ole kyse jostain lasten pahoinpitelemisestä tai muista epäterveistä malleista?

Vierailija
7/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tekee valinnat omasta tahdostaan niin mikäpä minä olen puuttumaan.

Vierailija
8/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee elämässään itse päätökset. Ei siihen muiden hyväksyntää tarvita.

Toki kannattaa miettiä, että jos sinulla ei ole työpaikkaa nyt, ja olet vielä pitkään kotona, mahdollisuutesi työllistyä heikentyvät vuosi vuodelta. Ja jos syy olla kotona on tuo, suurin osa toimistotöistä tehdään etänä nyt joka tapauksessa jolloin pystyt olla kotona lähettämässä alakoululaista kouluun ja iltapäivällä sama juttu.

Vierailija
9/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on mahdollisuus tehdä näin, niin mikäs sen parempaa lasten kannalta. Turvallista lähteä ja tulla koulusta, kun on aikuinen aina paikalla. Valintoja voi elömässä tehdä myös perhe edellä, ei aina oman uran kannalta.

Vierailija
10/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mitä se kenellekään muulle kuuluu.

Vierailija
11/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset aloitukset on kuin aasin suusta!

Mitä se kellekään kuuluu että mitä kukin tekee.

Vierailija
12/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn mutta kummastelen tehtyä valintaa. Useiksi vuosiksi kotiin jäävä vanhempi nimittäin tuomitsee itsensä ja usein perheensäkin köyhyyteen. Eläke ei kerry, ura ei etene ja pohjalla oleva koulutus vanhenee. On todella vaikea palata työelämään jos on ollut kotona vaikkapa 12 vuotta. Alakouluikäiset kyllä pärjää ja heille voidaan etsiä muitakin vaihtoehtoja kuin täysipäiväisesti kotona oleva äiti/isä.

Vierailija
13/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kannattaa miettiä, että jos sinulla ei ole työpaikkaa nyt, ja olet vielä pitkään kotona, mahdollisuutesi työllistyä heikentyvät vuosi vuodelta. Ja jos syy olla kotona on tuo, suurin osa toimistotöistä tehdään etänä nyt joka tapauksessa jolloin pystyt olla kotona lähettämässä alakoululaista kouluun ja iltapäivällä sama juttu.

Sitä ei tuosta vaan ryhdytä toimistotyöntekijäksi työttömänä, pitäisi olla se työnantaja jonka laskuun työtä tehdään. Toimistotyöntekijöitä ja sihteereitä on muutenkin työttömänä paljon. Joo tiedän, esim. insinööri yms. voi työskennellä kotona, tämä ei ollutkaan se pointti.

Vierailija
14/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn mutta kummastelen tehtyä valintaa. Useiksi vuosiksi kotiin jäävä vanhempi nimittäin tuomitsee itsensä ja usein perheensäkin köyhyyteen. Eläke ei kerry, ura ei etene ja pohjalla oleva koulutus vanhenee. On todella vaikea palata työelämään jos on ollut kotona vaikkapa 12 vuotta. Alakouluikäiset kyllä pärjää ja heille voidaan etsiä muitakin vaihtoehtoja kuin täysipäiväisesti kotona oleva äiti/isä.

Eläkkeelle tuskin kukaan enää aikanaan pääsee, joten ainakaan eläkekertymää ei kannata surra.

Vierailija
15/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja tokaluokkalaisen vanhemmalla on mahdollisuus tehdä lyhyempää työpäivää. Ja saada tukea Kelalta lisäksi.

Vierailija
16/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelman tekemällä osa aika töitä, joista osa ajoittuu myös viikonlopuille. Olen siis paljon kotona arkisin, mutta pari päivää viikosta myös töissä. Mielestäni hyvä tilanne.

Vierailija
17/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tuosta vaan ryhdytä toimistotyöntekijäksi työttömänä, pitäisi olla se työnantaja jonka laskuun työtä tehdään. Toimistotyöntekijöitä ja sihteereitä on muutenkin työttömänä paljon. Joo tiedän, esim. insinööri yms. voi työskennellä kotona, tämä ei ollutkaan se pointti.

Kyllä, juuri näin! Ap ei maininnut koulutustaan tai taustaansa, joten hänen tilannettaan on vaikea kommentoida. Mutta se, että on mahdollisesti ollut kotona pitkään ja meinaa olla vielä, ei ainakaan helpota sitä, että työpaikka löytyisi.

Vierailija
18/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että joku asettaa lapset etusijalle.

Meillä on vastaavaa ollut mm. lasten sairastelun takia.

Esikoinen sairastaa epilepsiaa, eikä uskallettu pariin vuoteen laittaa kulkemaan yksin kouluun.

Sairaus ei riittänyt taksikuljetuksen tai edes vammaistuen perusteeksi(s-vika riitti tukeen).

Vierailija
19/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa hoitaa omat lapsensa kunnolla.

Vierailija
20/50 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen perhe tekee omat ratkaisunsa.

Miksi olet niin epävarma, että kysyt ventovieraiden mielipidettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi