Tuntuuko muista 35 vuotiaita, että elämä ohi? Vertaistukea.
Pitäisi olla pääministeri tässä iässä :(
Olen työtön ja lihava.
Kommentit (32)
Tuntuu, että tuon kirjoittaja ei osaa suomea: "Tuntuuko muista 35 vuotiaita, että elämä ohi"
Kyllä se tuntuu.
En ole koskaan seurustellut, joten turha enää odottaa että niin tapahtuisi.
Firmassa, jossa teen osa-aikatyötä, tulee yt-neuvottelut. Toinen työni tuntuu kamalalta pakkopullalta ja olen viittä vaille irtisanoutumassa, koska ei ole hyvä olla.
Tuntui!
Ja nyt 17 vuotta myöhemmin ymmärrän, miten tyhmä olin.
Ei sulla koskaan ole elämää ollutkaan jos kuvittelet sen loppuvan 35-vuotiaana :D :D :D :D :D
Ehkä se meinaa että tämänastinen elämä on ohi ja kohta alkaa uusi elämä. Tee joku muutos, joko ala pohtia mitä elämältä haluat ja muuttaa elämää sitä kohti, tai sitten ala perseilemään ja elämään holtittomasti. Kokeile mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla koskaan ole elämää ollutkaan jos kuvittelet sen loppuvan 35-vuotiaana :D :D :D :D :D
Ei ole enää koskaan nuori, viehättävä ja haluttava, niin mitä järkeä elää? Ap
Luin suomen suosituinta keskustelufoorumia, niin kaikki miehet haikailee alle 30v naista.
Satoja keskusteluja _oman ikäisiltä_ jotka kertoo, kuinka eivät viehäty yli 35v naisista.
Kiva pudotus todellisuuteen :(
Ap
Eikö sulla just ollut se 10-sivuinen ketju samasta aiheesta? Mitä tää jankkaus auttaa?
No en ole itse saavuttanut 33 ikävuoteen muuta kuin kasan epäonnistumisia:( Itsekin lihonut, piktäaikaistöytön enkä ole juuri työelämää edes nähnyt yrityksistäni huolimatta, työttömyyttä, rahahuolia, perhekiusaamista lapsuduesta lähtien jne. ja istelläkin pelkkä iso opinstolaina niskassani:( Elämä ei ikinä edes alkanut kohdallani ja lähe späivittäin olenki ntoivonut sen olevna kokonaan, lopullisesti ohi, jos se on vain tätä kurjuutta ja nipinnapin selviytymistä ilkeiden ihmisten keskellä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Luin suomen suosituinta keskustelufoorumia, niin kaikki miehet haikailee alle 30v naista.
Satoja keskusteluja _oman ikäisiltä_ jotka kertoo, kuinka eivät viehäty yli 35v naisista.
Kiva pudotus todellisuuteen :(Ap
No pistä itses kuntoon ja lähde ihmisten seuraan, niin saat huomata, että se todellisuus on ihan toinen. Elämä melkeinpä vasta alkaa nelikymppisenä ja on ihanaa, kun ei ole enää mitään itsetunto-ongelmia. Kyllä olisi vientiä monen ikäisten keskuudessa, nuorempien ja vanhempien. Kotona märehtiminen ei mitään auta.
Tuntui tuossa iässä siltä, että on pelkkää alamäkeä edessä, ja olikin muutama vuosi ihan kuraa. Kävin ihan pohjalla. Mutta nyt elän ihan parasta aikaa tähän asti.
T. Yli 40