Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista 35 vuotiaita, että elämä ohi? Vertaistukea.

Vierailija
19.01.2021 |

Pitäisi olla pääministeri tässä iässä :(
Olen työtön ja lihava.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tosta nimenomaan ole vaan suunta ylöspäin? Elämähän olisi ohi, jos olisit saavuttanut kaiken.

Vierailija
2/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tosta nimenomaan ole vaan suunta ylöspäin? Elämähän olisi ohi, jos olisit saavuttanut kaiken.

Ulosotossa 40 000e takauksen vuoksi. Tappa Isin itseni jos ei olisi lapsia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kyllä jokaisen meistä viidestä miljoonasta täytyisi tulla pääministereitä

Vierailija
4/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ohi jos olet kuollut. Et vissiin ole kun kirjoitat täällä palstalla.

Vierailija
5/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minulla on ulosotossa 120 000 e takauksien vuoksi. Olen myös työtön ja ikää 38v. Menen päivä kerrallaan eteenpäin. Hae keskusteluapua aikuissosiaalityöstä ja velkaneuvojalta!

Vierailija
6/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Nuoruus oli ihan paskaa kun ei tajunnut mistään mitään.

Vierailija
7/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta jos tässä pitäisi vielä pääministeriksikin alkaa!

Vierailija
8/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap minulla on ulosotossa 120 000 e takauksien vuoksi. Olen myös työtön ja ikää 38v. Menen päivä kerrallaan eteenpäin. Hae keskusteluapua aikuissosiaalityöstä ja velkaneuvojalta!

Siis minkä takauksien vuoksi tuollaisia summia ulosottoon mennyt? Miten tuollaiseen tilanteeseen olet päätynyt? Tsemppiä kovasti, ehdit opiskella itsesi vielä vaikka lääkäriksi.

Vierailija
9/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo varsinkin naiselle kova ikä. Mielikuvitustyttöystävänikin on sitä ikäluokkaa ja asustaa jo nykyään valmiiksi jätesäkissä, sieltä se pikku rukka luuraa paksut posket punaisina silmät killittäen kuin spurgu roskalaatikosta.

Vierailija
10/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kuin yksi pääministeri kerrallaan, enkä haluaisi olla sitä. Minä elän vielä ihan täysillä vaikka olen jo 44v.

Vierailija
11/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takauksien vuoksi tuollaisia summia ulosottoon mennyt? Miten tuollaiseen tilanteeseen olet päätynyt? Tsemppiä kovasti, ehdit opiskella itsesi vielä vaikka lääkäriksi.

Ei onnistu, pelkään esiintyä. En uskalla mennä enää opiskelemaan. En uskalla puhua väkijoukossa.

Mun elämä on pilalla ja kiusaaminen pilasi sen. Haavat paranee, mutta arvet jää.

Ainoa ilo elämässä syöminen.

Jos ei olisi lapsia, Tappa Isin itseni.

Ap

Vierailija
12/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on ohi. Elämä jatkuu. Muutos pitää hyväksyä. Eihän se helppoa ole kun aika vaan juoksee. On hyvin vaikea konkreettisesti ymmärtää että olen 38v ja kohta neljäkymppinen eli keski-ikäinen. Tuntuu siltä että juuri olin 25.

Vierailija
13/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosotossa 40 000e takauksen vuoksi. Tappa Isin itseni jos ei olisi lapsia. Ap

Oletko hakenut apua ilmeisesti ahdistukseen tai masennukseen? Pääsisitkö velkajärjestelyyn?

Vierailija
14/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, pelkään esiintyä. En uskalla mennä enää opiskelemaan. En uskalla puhua väkijoukossa.

Mun elämä on pilalla ja kiusaaminen pilasi sen. Haavat paranee, mutta arvet jää.

Ainoa ilo elämässä syöminen.

Jos ei olisi lapsia, Tappa Isin itseni.

Ap

Kuulostaa siltä, että tarvitsisit esim. psykologin apua.

Vierailija
15/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu, mutta harmittaa, miten paljon elinaikaa käytän esim. vauvapalstalla.

Vierailija
16/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ap jaksatkin jankata joka päivä täällä näitä samoja juttuja? Laihdutuksesta mikä ei onnistu, elämä on ohi 35v jne.

Vierailija
17/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähän suklaata.

Vierailija
18/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja hanki samalla lihasmassaa. Lisää liikuntaa. Paranna hapenottokykyäsi ja ruokavaliotasi. Tiesitkö, että laihtuminen tapahtuu hengityksen kautta? Sen minkä olet lihonut, joudut poistamaan kehostasi hengityksen kautta. (jos et usko, niin tutki lääketiedettä). Voi olla, että hengityksesi tulee haisemaan erilaiselta, kun kilot sulavat.

Terveisin, yli 45 v, joka tahtoi takaisin sen minkä ikä vei ja nyt onkin parempi olo. Sääliä et minulta saa.

En olisi jaksanut olla niin vanha, kuin mitä olin esim vuosi sitten. Itse voi vaikuttaa vanhenemiseensa, mutta työtä se vaatii, kun ikä lisääntyy. Onneksi, kun vauhtiin on päässyt, tuntuu jatkaminen tärkeältä. Ei vain tahdo menettää sitä mitä on saavuttanut! Onneksi sinulla on ikäsi puolesta vielä mahdollisuus parantaa itseäsi huomattavastikin. Hyväkuntoinen 75 v voit olla samassa kunnossa kuin huonokuntoinen 35 v.

Vierailija
19/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu.

N46

Vierailija
20/32 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu, että elämä alkaa olla ohi, kun maailma muuttu ja tulee NWO.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan