En ymmärrä miten ihmiset tekevät sen
Että ne vaan porskuttaa ja pärjää, saavat vaan työpaikkoja sormia napsauttamalla vaikka kyse olisi vaan ruokakaupan kassasta. Minua ei kukaan halua edes lattiaa nuolemaan, olen ulkopuolinen. Tällä hetkellä opiskelen, mutta ihan turhaan, koska tiedän jo etten kuitenkaan työllisty. Opintojen päätyttyä joudun varmaan luopumaan omaisuudestani ja muuttamaan veneen alle, koska ei tällainen surkimus saa edes asuntoa kun ei ole enää oikeutta opiskelija-asuntoon. Sinne veneen alle minä sitten jäädyn ja kuolen saaatana. Mistä vetoa, että joku tulee lässyttämään jostain asenteesta? Sillähän kaikki aina korjaantuu, aurinko paistaa eikä mitään ongelmia ikinä ole, lässyn lässyn PASKAA V#ttU! ÄRGH!
Kommentit (3)
JOKU VARMAAN AIKOO VASTATA ETTÄ MINÄ ITSE OLEN TILANTEENI VALINNUT? KERROTKO MITEN OLEN SEN VALINNUT? TAI TOISIN PÄIN, MITEN VOISIN VALITA JOTAIN MUUTA? HÄ!?
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on ne jotka on saanu aina mitä hakenu, ollu onekkaita aina. Ei ne tajua tommosta epäonnea.
Mutta koita suhtautua positiivisemmin kuitenkin, älä luovuta, pakosti se onni osuu sunkin kohdalle joskus.
Miksi osuisi kun ei ole tähänkään mennessä osunut? Olen aina ollut kaikessa turha ja ylimääräinen, joutaisin pois. En minä tästä enää muutu muuksi kuin mitä olen, ja maailma muuttuu koko ajan vaan huonommaksi sen suhteen. Aika pahalta näyttää.
Pahimpia on ne jotka on saanu aina mitä hakenu, ollu onekkaita aina. Ei ne tajua tommosta epäonnea.
Mutta koita suhtautua positiivisemmin kuitenkin, älä luovuta, pakosti se onni osuu sunkin kohdalle joskus.