Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua seksiä juuri koskaan ja mies hyppii seinille

Vierailija
03.08.2006 |

Olen ollut enimmäkseen kotona lapsia hoitamassa viimeiset 4 vuotta. Olen ollut monesti aika väsynyt ja stressaantunut ja kiukkuinen. Raskausaikoina katosi seksi kokonaan (kun ajatus siitä inhotti). Välillä on seksielämämme piristynyt hiukan, sitten taas notkahtanut samaan uomaansa: eli sitä ei ole.

Mieheni on aivan loppu tämän asian takia. Hän haluaa seksiä säännöllisesti. Hän on " kunnon mies" eli läsnä kotona, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, järjestää minulle aikaa poissa kotoa...

Viimeksi meillä oli kivaa seksiä, kun lapset olivat yökylässä mummolassa. Siitä taitaa olla jo kuukausi.. Ja nyt asia on taas kriisiytynyt.

Mitä ihmettä voin tehdä? Mulla ei ikinä liiku seksi mielessä. En edes tunne olevani mitenkään seksuaalinen olento / seksikäs / nainen ... Olen vaan jokin automaatti, joka tiskaa ja puunaa ja koettaa jaksaa aamusta iltaan ja taas aamusta iltaan..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan nyt myöntämällä se tosiasia että kotonaolo lasten kanssa on raskasta. Mutta hyvin monesti tuntuu olevan naisten oma valinta olla kotona hoitovapaalla niin kauan kuin mahdollista. Ei se miehestäkään välttämättä herkkua ole kun joutuu vuodesta toiseen hankkimaan 80% perheen tienesteistä ja laskun maksujen jälkeen tilistä on 200 jäljellä jolla pitäisi pärjätä koko kuukausi. Eikä tästäkään panoksesta juuri kiitosta saa, mutinat vaan siitä jos työn lisäksi haluaa joskus olla muutenkin poissa kotoa (kaverit, harrastukset jne).

Vierailija
22/22 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuvio toistuu, vaikka molemmat kävisivät töissä ja tienaisivat saman verran. Erona, että toisella on työpäivän päätteeksi vapaa-aikaa, toisella ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla