Muita joilla siivouhullu anoppi?!?
Se on tosi rasittavaa! Aina kun sinne mennään kylään niin menee melki koko aika siihen kun pitää ajatella ettei vaan jätä jälkiä mihinkään ja ettei lapsi niitä tee. Aina on rätti melkein kädessä ja asunto on kuin nuoltu. Elämisen jälkiä ei näy missään, milloinkaan! Ja kun anoppi tulee meille niin huomaan kun vilkuilee paikkoja että onpa taas tuolla koiran karvaa jne. Meillä on jatkuvasti monta rautaa tulessa ja ei ehditä kokoajan kämppää liipata. Muutenkin anopilla pitäisi kaiken olla niin pirun hienoa ja mikään ei tunnu olevan hyvin vaan aina on joku paikka just esim. asunnossa mitä pitäisi parantaa vaikka kaikki olisi ihan ok! Onko muita kohtalotovereita? :/
Kommentit (3)
Aina siivoamassa ja meillä käydessä kyselee imuria ja valittaa vaikka olisin just sitävarten siivonnu. Ottaahan päähän!
Anoppi kun tulee kylään niin heti ollaan kertomassa lapsille(ovat alle 10v;3kpl) että muistathan ettei saa jättää leluja lattialle, eikä sitten pompita sohvilla, ruokailla olohuoneessa...Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Anoppi tuo kaikenlisäksi minulle näytille erilaisia siivousvälineita joita juuri on hankkinut! Että munkin kannattais ostaa se ja se väline. Hohhoijaa! Ihan kuin mulla ei muuta tekemistä olisi kuin siivota. Käyn sentään töissä päivisin ja olen yh:na suurimman osan viikosta. Mies tekee töitä ulkomailla.
Mieheni sisko taas on perfektionisti, joka silittää alusvaatteista ja lakanoista lähtien kaiken. Mökilläkin pitää työleiriä kolmelle lapselleen. Ikinä en ole hänen nähnyt mökilläkään relaavan.
Pesee ihan muutaman vaatteen kerrallaan ja pyörittää niitä kuivausrummussa loputtomiin. Aivan älytöntä energian ja veden tuhlausta.
Ennen hän puunasi kotiaan enemmän kuin nyt. Nykyään huomaan jossain jonkun tahrankin välillä ;-)