Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni uusi kumppani venäläinen

Vierailija
18.01.2021 |

Tämä fakta saa minut tolaltaan. Jos sanon asiasta lapselle, hän saattaa suuttua. Sanonko vai odotanko, että itse hoksaa ja eroaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikki kotimaisetkaan yksilöt täyttää kaikki sinun kriteerisi. Vai mitä...

Vierailija
2/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kaikki kotimaisetkaan yksilöt täyttää kaikki sinun kriteerisi. Vai mitä...

Ainut kriteerini aina ollut: etsi suomalainen tai suomenruotsalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut kriteerini aina ollut: etsi suomalainen tai suomenruotsalainen.

T ap siis

Vierailija
4/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venakot on kyllä rasittavia.

Vierailija
5/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole sinun parinvalintasi. Tuntemani venäläiset ovat oikein mukavia ja ystävällisiä ihmisiä.

Vierailija
6/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika venäläisessä kumppanissa on? Jos lapsi on onnellinen niin mitä väliä sinun mielipiteelläsi on?

Vierailija
7/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää nimitellä ketään ihmistä.

Vierailija
8/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika venäläisessä kumppanissa on? Jos lapsi on onnellinen niin mitä väliä sinun mielipiteelläsi on?

En halua sukuuni niitä ketä vastaan isoisäni on sotinut ja piste. Pienestä asti olen tätä lapselle sanonut. Tuntuu että hän teki tämän ihan vain kettuilakseen minulle, kun ollut muutenkin kireät välit viime aikoina.

Vierailija
9/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sukuuni niitä ketä vastaan isoisäni on sotinut ja piste. Pienestä asti olen tätä lapselle sanonut. Tuntuu että hän teki tämän ihan vain kettuilakseen minulle, kun ollut muutenkin kireät välit viime aikoina.

ansaitset kettuilun, pöljä

Vierailija
10/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on myös aika unohtaa. Lapsesi kumppani tuskin on sotinut ketään vastaan. Terv. Karjalan evakkojen ja sotaorvon jälkeläinen

Vierailija
11/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on myös aika unohtaa. Lapsesi kumppani tuskin on sotinut ketään vastaan. Terv. Karjalan evakkojen ja sotaorvon jälkeläinen

Hänen isovanhempansa ovat varmasti sotineet. Ei kiinnosta edes tutustua koko kumppaniin. Toivon aidosti pikaista eroa. Parastahan minä lapselleni vain haluan.

Vierailija
12/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsellesi kirjoja, joissa kerrotaan venäläisten julmuuksista suomalaisia kohtaan isonvihan ajalta. Katselee sen jälkeen kumppaniaan ihan uusin silmin.

Vierailija
13/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lapsellesi kirjoja, joissa kerrotaan venäläisten julmuuksista suomalaisia kohtaan isonvihan ajalta. Katselee sen jälkeen kumppaniaan ihan uusin silmin.

Mistä kyseiset kirjat löytää? Onko kirjastoissa? Kiitos ideasta.

T. Ap

Vierailija
14/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla logiikalla emme voisi olla suurin piirtein kenenkään kanssa tekemisissä. Varmaan jokainen kansa on syyllistynyt joihinkin julmuuksiin. Kyllä, myös me suomalaiset. Olemme jopa toisiamme teloittaneet.

Vierailija
15/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla emme voisi olla suurin piirtein kenenkään kanssa tekemisissä. Varmaan jokainen kansa on syyllistynyt joihinkin julmuuksiin. Kyllä, myös me suomalaiset. Olemme jopa toisiamme teloittaneet.

Provo ja trolli missä faktat???? Suomalaiset eivät ole tehneet julmuuksia

Vierailija
16/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin kauhuissani.

En ole unohtanut historian tapahtumia joten tuskin koskaan pystyn venäläisiin suhtautumaan positiivisesti :(

Vierailija
17/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sinun sanomiset ja suuttumiset ei heidän onnea pilaa. Sinun ja lapsesi välit voi kyllä pilata, jos kovin jyrkkä olet.

Itsellä myös kokemusta siitä kun vanhemmat ei hyväksyneet ulkomaalaista puolisoa, ja muutamaksi vuodeksi piti laittaa välit heihin kokonaan sitten poikki. Sitten kun oltiiin jo naimissa ja lapsikin, tajusivat että eipä tuolle enää mitään voi, turha vaahdota.

Vierailija
18/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole osallistunut koulussa historian tunneille? Googlaa kansalaissota. Tunnetaan myös Suomen sisällissotana.

Vierailija
19/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole osallistunut koulussa historian tunneille? Googlaa kansalaissota. Tunnetaan myös Suomen sisällissotana.

Olen muttei tuo ole totta

Vierailija
20/34 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen isovanhempansa ovat varmasti sotineet. Ei kiinnosta edes tutustua koko kumppaniin. Toivon aidosti pikaista eroa. Parastahan minä lapselleni vain haluan.

Ihan samalla tavalla sinun isovanhempasi ovat sotineet niitä venäläisiä vastaan. Perheenisiä ja jonkun poikia siellä toisellakin puolella on oltu. Tuskin kukaan sinne rintamalle on halunnut lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi