En ole harrastanut seksiä mieheni kanssa noin kolmeen vuoteen. Hän haluaisi mutta minä en.
Kommentit (12)
Ei hätää hän voi turvautua äitiisi.
Ihan uudenlainen provo, mielenkiintoista :)
Olen ollut masentunut jo kauan ja kumppani ei vaan ole jaksanu kiinnostaa. Aloitin terapian jokin aika sitten. Ehkäpä kiinnostus alkaisi vielä herätä. Ap
Ja tulit tätä julistamaan seksi-palstalle koska? Älä huoli, jos et ole onneton trolli, niin kyllä miehelläsi varmasti on ihan antoisa seksielämä. Sulla vaan ei ole siihen osaa eikä arpaa.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut masentunut jo kauan ja kumppani ei vaan ole jaksanu kiinnostaa. Aloitin terapian jokin aika sitten. Ehkäpä kiinnostus alkaisi vielä herätä. Ap
Mitä miehesi sitten vaatisi sängyssä? Pelkkää yhdyntää vai myös joitain erikoisuuksia? Ei ole iso juttu suostua pelkkään selinmakuuseen muutamaksi minuutiksi, saahan siinä itsekin läheisyyttä. Toki jos ette yhtään tykkää toisistanne, niin siitä ei ole sinulle iloa. Mutta sitten pitäisi ehkä miettiä mitä ongelmia on jos ette yhtään toisistanne tykkää. Normaalisti pariutuneilla ihmisillä kuitenkin on sukupuolivietti olemassa, että mikä sen on tukahduttanut.
En tiedä voiko pelkkä masennus selittää sitä että ei yhtään tykkää toisesta. Itse erityisesti masentuneena kaipaan mieheni läheisyyttä ja tukea.
Mies ei enää vaan ole sytyttänyt sillä tavalla. Hän on reilun 10 vuoden aikana laihtunut ainakin yli 10kg ja menettänyt lihasta myös. Ap
Minä en ole ollut sillai mieheni kanssa 10 vuoteen. Hänellä on naisystävä, jonka kanssa hän on sillai noin kerran viikossa. Minulla ei ole ollut seksiä toisen ihmisen kanssa. Eroon en suostunut ja kun se olisi tullut miehelleni kalliiksi, hän ei väkisin yrittänyt erota. Yhteinen omaisuus ja hyvät palkat pitävät meidän liittoamme kasassa.
Minä en ole harrastanut mieheni kanssa seksiä 11 vuoteen. Miehellä ei ole oikeutta myöskään koskea minuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut sillai mieheni kanssa 10 vuoteen. Hänellä on naisystävä, jonka kanssa hän on sillai noin kerran viikossa. Minulla ei ole ollut seksiä toisen ihmisen kanssa. Eroon en suostunut ja kun se olisi tullut miehelleni kalliiksi, hän ei väkisin yrittänyt erota. Yhteinen omaisuus ja hyvät palkat pitävät meidän liittoamme kasassa.
Hei, tämä on ihan paras oivallus ja ratkaisu puolison haluttomuuteen!
Teillä menee varmasti hyvin, kun olette osanneet ratkaista asianne aikuismaisesti. Tästä oppia kaikille haluttomille osapuolille, että toisen voi antaa silti nauttia seksistä.
Jos itse ei pidä saunomisesta, niin kai toinen osapuoli saa saunassa käydä silti, miten se olisi itseltä pois?
On taatusti!