Lapseni uusi kumppani venäläinen
Tämä fakta saa minut tolaltaan. Jos sanon asiasta lapselle, hän saattaa suuttua. Sanonko vai odotanko, että itse hoksaa ja eroaa?
Kommentit (34)
Ja sitten?
T. Puoliksi venäläinen
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten?
T. Puoliksi venäläinen
Perustelin miksi en halua sukuumme venäläisiä, katso aiemmat kommentit vai onko ongelmia luetunymmärtämisen kanssa?
T Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten?
T. Puoliksi venäläinenPerustelin miksi en halua sukuumme venäläisiä, katso aiemmat kommentit vai onko ongelmia luetunymmärtämisen kanssa?
T Ap
Kehtaan väittää, että olen parempi äidinkielessä kuin sinä.
T. Puoliksi venäläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten?
T. Puoliksi venäläinenPerustelin miksi en halua sukuumme venäläisiä, katso aiemmat kommentit vai onko ongelmia luetunymmärtämisen kanssa?
T Ap
T. Puoliksi venäläinen
Hienoa, haluatko mitalin?
AP, miten voit olla noin sivistymätön ja rakkaudeton lastasi kohtaan? :o En voi kuin ihmetellä tuollaista yksisilmäisyyttä sekä käytöstapojen (ja faktatiedon) puutetta.
Toivon lapsellesi ja hänen venäläiselle kumppanilleen mitä parhainta jatkoa & rakkautta loppuelämän ajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten?
T Ap
T. Puoliksi venäläinenHienoa, haluatko mitalin?
Kylläpäs nyt kiukuttaa. :)
Vierailija kirjoitti:
AP, miten voit olla noin sivistymätön ja rakkaudeton lastasi kohtaan? :o En voi kuin ihmetellä tuollaista yksisilmäisyyttä sekä käytöstapojen (ja faktatiedon) puutetta.
Toivon lapsellesi ja hänen venäläiselle kumppanilleen mitä parhainta jatkoa & rakkautta loppuelämän ajaksi!
Huhhuh, tämä on vastakohta rankaudettomuudesta. Ärsyttävää, että niin moki täällä on pihalla elämästä. Miten oletatte, että poika esittelee kumppanin suvullemme? Hävettää jo pelkkä ajatus. Tarvitsen nyt aidosti neuvoja mitä tehdä, koska koko tilanne ahdistaa minua. Rakkaudestahan tätä teen ja haluan lapselleni parasta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tämä on vastakohta rankaudettomuudesta. Ärsyttävää, että niin moki täällä on pihalla elämästä. Miten oletatte, että poika esittelee kumppanin suvullemme? Hävettää jo pelkkä ajatus. Tarvitsen nyt aidosti neuvoja mitä tehdä, koska koko tilanne ahdistaa minua. Rakkaudestahan tätä teen ja haluan lapselleni parasta.
T. Ap
Älä viitsi jauhaa paskaa, provoillaaksesi sinä tätä teet. Ikävä kyllä teet sen todella huonosti.
0/5
Höh, suuri osa venäläisistä on ihan mukavia. Oli silloinkin. Uhreja molemmin puolin rintamaa. Stalin se roisto oli. Tai oikeastaan asia on vielä sitäkin monimutkaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin kauhuissani.
En ole unohtanut historian tapahtumia joten tuskin koskaan pystyn venäläisiin suhtautumaan positiivisesti :(
Onko oma sukusi taistellut sisällissodassa punaisten vai valkoisten puolella? Oletko yhtä kauhuissasi, jos lapsesi alkaisikin seurustella ”väärän puolen” kanssa? Vai eikö sisällissodan kauheuksilla ole väliä, kun kauheuksien toteuttajat olivat pääasiassa kotimaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin kauhuissani.
En ole unohtanut historian tapahtumia joten tuskin koskaan pystyn venäläisiin suhtautumaan positiivisesti :(
Onko oma sukusi taistellut sisällissodassa punaisten vai valkoisten puolella? Oletko yhtä kauhuissasi, jos lapsesi alkaisikin seurustella ”väärän puolen” kanssa? Vai eikö sisällissodan kauheuksilla ole väliä, kun kauheuksien toteuttajat olivat pääasiassa kotimaisia?
Juuri näin ja etenkin se lasten kohtalo:(
Kuulostat ihan meidän äidiltä. Sylkee ja sihisee kun puhuu venäläisistä. On jo niin vanha että ei varmaan muuta enää opi.
Lapsen parhaat kaverit ovat venäläisiä, paljon fiksummin ja kauniimmin käyttäytyviä kuin useimmat suomalaiset lapset.