Mulla taas on ruma poika :(
Silmät on aivan paskanruskeet, hyvin sumeen ruskeet ja pojalla ei ripsiä ollenkaan Ja TOOOOdella pelkkää nahkaa. Tukka on aivan musta ja niissä on vitusti täitä, sormen voi työntää läpi siitä täi kasasta. Posket on aivan lommolla ja hampaat kuin vanhalla ämmällä. Poika on kärttyinen ja kova kitiseen. Naapurilla on samanikäinen tyttö ja tämä äiti henkii, että poikani on saanut piirteet, jotka kuuluisivat neekerille:) Onneksi älyän pukea poikani rääsyisiin vaatteisiin ja ne on kyllä aina kaatopaikka kamaa eikä tosiaan mitään marketti-kamaa. Poika myös ärsyttää kuin neekerin pitääkin, pieree, yrjöilee, paskoo ym. Ja kun meille tulee vieraita tai mennään juhliin niin aina sanotaan, että onpas siinä ruma lapsi. minkäs lapsi rodulleen voi.
Joskus olen miettinyt, että toivottavasti ei tule toista, ja jos tulee niin se on varmaan yhtä ruma, kun tääkin. vai periikö meiltä vanhemmilta sitten niitä huonompia piirteitä. Koska mun mielestä läheskään kaikki lapset ei oikeasti ole kauniita ja tuntuis kurjalta jos toka saiskin viä rumemmat piirteet ja molempia haukuttais joka paikassa. Miten teillä on käynyt? T: Somalin vaimo.
Kommentit (2)
itestäs voisit puhua ap noin mutta että kestään lapsesta.
ei ole edes vitsinä paskaakaan hyvä
Miten voit omaa lastasi noin haukkua ??? Ja siis vielä miehesi kanssa saamaa :-(