Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette ottaneet Botoxia sibeliuksiin: Onko teillä molemmat puolet siloittuneet yhtä paljon vai

Vierailija
18.01.2021 |

jompi kumpi enemmän? Mulla on perusilme ok, mutta kun koetan kurtistaa otsaa niin vasen puoli on paikoillaan, oikea puoli kurtistuu hassusti alaspäin, luomen päälle.

Eipä tuo arkea haittaa, ihmetyttää vain epätasainen tulos

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä paikassa tuli huono ja tehoton tulos koska botoxia oli varmaan laimennettu liikaa, toisessa paikassa sitä pistettiin liian vähän ja epätasaisesti joten se ihon kohta näytti siltä kuin se olisi ollut krampissa eli samalta mitä tuo sinun kuvailemasi, mutta kolmannessa paikassa osattiin tehdä täydellinen lopputulos ja olen käynyt siellä jo kolme kertaa puolentoista vuoden aikana ja käyn jatkossakin.

Tosiaan minäkin epäilin että oliko ainetta laimennettu liikaa, tai sitä pistetty väärät määrät vääriin kohtiin. Jäi arvoitukseksi.

Vierailija
22/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kuukausi sitten botoxit. Paikka tarjosi toisen kerran samaan hintaan. Oli jo melko syvä uurre mutta sileni kyllä. Ikää 48v. Muuten naama sileä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vinkkejä hyvistä paikoista, te joilla on kokemusta.

Vierailija
24/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa vinkkejä hyvistä paikoista, te joilla on kokemusta.

Nordicshape Espoossa, on kauneus- ja lääkeklinikka joten heillä on asianmukaiset botox-luvat ja asiantuntemus kaikenlaisiin hoitoihin ja kokemusta alasta. Suosittelen.

Vierailija
25/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikkoa odottelet ja jos ei ole tasoittunut niin jälkikontrolliin jossa korjataan. Yleensähän jälkikontrolli tehdään aina täyteaine ja botox hoidoissa 2 viikon päästä hoidosta.

Itse harkitsisin tätä vielä, jos lopputulos on kuitenkin ok, eli epäsymmetrisyys näkyy vain kurtistaessa tms. 

Otsan alueella pitää olla varovainen, ettei ainetta mene yhtään liikaa, muuten voi vaikuttaa niin, että silmäluomet "lurpahtavat" alaspäin ja se ei kyllä nuorenna ilmettä. Itselläni ilmeisesti lihas reagoi aineeseen keskimääräistä herkemmin, ja mulle laitettiin ekalla kerralla ainetta enemmän kuin olisi tarvinnut. Annos oli jo valmiiksi pieni, mutta ilmeisesti pienempikin olisi riittänyt, ja mulla siis yläluomet tulivat silmän sisänurkasta alaspäin. Onneksi vaikutus ei ollut kovin dramaattinen (laskua ehkä milli, pari), mutta tässä nyt juuri mietin, otanko tän ryppyisen otsan vai mahdollisesti taas lurpahtavat luomet... :D Botoxhan siis poistuu, joten vaikutus on joka tapauksessa väliaikainen.

Vierailija
26/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxin teho häipyy pikku hiljaa, joten mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Jos haluat pysyvän muutoksen, sen saa täyteaineilla. Omat Sibelius- ryppyni häipyivät lopullisesti täyteainepistosten jälkeen ja pysyneet poissa 15 vuotta. Botox on taitolaji ja jos menet toimenpiteeseen ensimmäistä kertaa, voi tulos olla epätoivottu. Sama tekijä oppii kuitenkin ajan kanssa, miten saa parhaan tuloksen esim annostus voi vaihdella. Hyvä pistäjä on esim Hki Laser Tilkka naisplastiikkakirurgi H.P.

Vierailija
27/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin näkyy voimistuvan kulmaluut, näyttää vähän miehiseltä tai kuin apinoiden planeetalta tulleelta. Ei sovi kaikille ja etukäteen ei taida voida ennustaa miten käy.

Vierailija
28/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noille Sofia Belorfin huulille käy kun vanhenee? Olen joskus miettinyt. Ne on sivukuvissa jäätävän kamalan näköiset.

Vierailija
29/29 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noille Sofia Belorfin huulille käy kun vanhenee? Olen joskus miettinyt. Ne on sivukuvissa jäätävän kamalan näköiset.

Käykö jossain kosmetologilla pistoksissa?

Niissä on kummallisia patteja, onko kudosvaurioita?