Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Mä en pystyisi kuuntelee tätä ilman tuota Suomi tekstitystä.
Nisa Soraya, huone 105....
Huone sataviis
Saavu sinne pliis
Paapaadiidappappa...
Huone sataviis
Saavu sinne siis
Paapaadiidappappa...
🤢
Ärsyttävät sanat ja myötähäpeää aiheuttava musiikkivideo
Jonna - Tyytyväinen - YouTube
Limp Bizkit - Behind blue eyes (taitaa olla cover, mutten jaksa googlata kenen originaali on) sietämätön, "yhyy olen kusipää, on rankkaa kun kukaan ei tykkää musta kun olen kusipää, säälikää"
Vierailija kirjoitti:
Limp Bizkit - Behind blue eyes (taitaa olla cover, mutten jaksa googlata kenen originaali on) sietämätön, "yhyy olen kusipää, on rankkaa kun kukaan ei tykkää musta kun olen kusipää, säälikää"
The Who
Vierailija kirjoitti:
tuure kilpeläinen joku eloooon elooon , s.tana meinasin ampua mozartin kuulan kallooni , olin vessassa kun biisi soi
Tää oli hauska : D
Alicia Keys - No One
Minuun korvaani kertosäe on hidasta ja raastavaa määkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Who
The Whon alkuperäinen pelaa eri sarjassa kuin Löllökexsin versio.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin joku uusi rallatus, jotain dominameininkiä. Aivan kauhee! Ja tietenkin olevinaan niin rohkeaa että.
Psst. Sanat on ihan oivat, ei rohkeat vaan kantaa ottavat. Tämä Domina ei tässä ole seksistinen hahmo, vaikka mielikuvitus niin voi päätellä.
Kaikki Jare Tiihosen (en enää muista mikä sen pellen taiteilijanimi oli) "räpit", ihan hirveää kuraa. Se kuulosti siltä kuin olisi parodioinut jotakin, en usko että teki musaansa ihan tosissaan. Ei kukaan voi tehdä sellaista tosissaan.
Kaikki Petri Nygårdin biisit. Kauheita. Sammutin aina radion kun sen biisejä soitettiin. Taitaa sekin olla onneksi jo menneen talven lumia.
Kylie Minogue: Can't Get You Out Of My Head
Kikan koko tuotanto. Sori Kikka, toivottavasti sinulla on nyt parempaa laulettavaa siellä yläilmoissa.
Aikoinaan ultra bra sai aikaan fyysistä pahoinvointia.
Vieläköööö on villihevosiaaaaa...
Behm - Frida. Biisi jatkaa Radio Novan voimasoitossa kuukaudesta toiseen ja töissä kuulee pakosti.
Vierailija kirjoitti:
Maria Monden olisin minäkin tullut sanomaan, mutta yhtä karmeita ovat nämäkin:
Carola Häggkvist: Penkki, puu ja puistotie
Remu Aaltonen: Täysikuu
Rihanna: Work
Täh, mistä lähtien Carola Häggkvist on laulanut vanhoja iskelmiä, suomeksi?
Maria Monden olisin minäkin tullut sanomaan, mutta yhtä karmeita ovat nämäkin:
Carola Häggkvist: Penkki, puu ja puistotie
Remu Aaltonen: Täysikuu
Rihanna: Work