Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Ootteko kuullut tätä Tytöt tykkää kappaleen tuoreempaa versiota? Aivan järkyttävää!
Yön tuotanto meni jossakin vaiheessa pölhöpateettiseksi ölinäksi, jossa oli jouset ja valtava kaiku.
Eikka & Britta: Saavissa on reikä
Tämän kuulin radiosta Vihatut levyt- ohjelmasta.
En tiedä mikä Maustetyttöjen biisi oli, mutta tuli 10 sekunnissa mieleen Leevi, jota vihaan. Ja siis tätäkin biisiä vihasin välittömästi ja vaistomaisesti. :D
Vierailija kirjoitti:
Voiko tätä kauheampaa musiikkia enää olla?
Ja tämä on yksi parhaiten tienaavia artisteja Suomessa.
tuure kilpeläinen joku eloooon elooon , s.tana meinasin ampua mozartin kuulan kallooni , olin vessassa kun biisi soi
Muistatteko tätä UMKn finaalissa vuonna 2015?
Vierailija kirjoitti:
Eikka & Britta: Saavissa on reikä
Tämän kuulin radiosta Vihatut levyt- ohjelmasta.
Kuuntelin, nautin.
Aki Sirkesalon Seksuaalista häirintää. Hyi helv etti
J. Sillanpään Älä ikinä anna tai jotain. Sanoissa Älä ikinä enää anna tehdä sulle kuten mä tein on jotain helvetin itserakasta ja alentavaa ja vastuun vierittämistä loukatulle. Ensin on loukannut toista ja sitten tulee vielä ohjailemaan että miten loukatun pitää jatkossa elää ettei vaan aiheuta tällaista enää. Phyi!
Ja muutenkin, Siltsu kun soi niin nykyisin vaihtuu kanava.
Vierailija kirjoitti:
J. Sillanpään Älä ikinä anna tai jotain. Sanoissa Älä ikinä enää anna tehdä sulle kuten mä tein on jotain helvetin itserakasta ja alentavaa ja vastuun vierittämistä loukatulle. Ensin on loukannut toista ja sitten tulee vielä ohjailemaan että miten loukatun pitää jatkossa elää ettei vaan aiheuta tällaista enää. Phyi!
Ja muutenkin, Siltsu kun soi niin nykyisin vaihtuu kanava.
Tästä tuli mieleen Gareth Gatesin Anyone Of Us. Hyi mitkä sanat.
Otsikossa luki "kauheimmat", ei "kauneimmat"