Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet

Vierailija
17.01.2021 |

Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.

Kommentit (2024)

Vierailija
501/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan yhtyettä "Papu ja pojat"?

Heidän koko vähäinen tuotantonsa, eritoten "Pakkanen"

Moni vetävän näköinen nainen KUVITTELEE että ulkonäkö korvaa puuttuvan laulutaidon.

J.Karjalaisen biisi joka kovalla helteellä helpottaa,alkaa hymyilyttää..."pakkanen,siitä suomalaiset tykkää...ai kun tulis pakkanen...."

Vierailija
502/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää tästä niin ihmettelen. Sanoiltaan niin kauhea, että tulee ahdistava olo. Ymmärrän biisin tarkoituksen, mutta en silti hyväksy sen teemaa kuitenkaan. Sairas biisi. Minulle sanat ovat tärkeitä ja kuuntelen niitä tarkkaan. Monet biisit huonoja ja ärsyttäviä, mutta sitten on ne jotka saavat surullisen olon ja pilaavat päivän, kuten tämä. Tulee ne hetket kiusattuna mieleen ja jotkut tyypit joita pelkäsi ja heidän sanansa.

Mä mainitsin tämän tuolla aikaisemmilla sivuilla ja en upannut tuota videota, sillä niin sairas ja vastenmielinen biisi. Tälläinen ei todellakaan ansaitsisi näyttökertoja.

Ei kyllä ja olen samaa mieltä. Laitoin ehkä sen vuoksi tuon videon, että saavat kuunnella jos joku ei biisiä tiedä ja miettiä sitä minkälaisia hirveitä biisejä tehdään ja tosi moni on kuunnellut. Voisi olla hyvä jako ihmisten suhteen, että jos joku tästä pitää niin on varmaan sellainen ihminen mitä ei elämäänsä halua. En siis halua biisiä mainostaa, mutta minulle aika herätys musiikin suhteen ja pisti miettimään sitä, ettei rajoja näytä enää olevan. Toinen laita voi olla sitten jonkun Sannin Vahinko biisi, jota joku pikkutyttö laulaa. Kamalaa, että musiikki on roskaa monesti ja biisit ikäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää tästä niin ihmettelen. Sanoiltaan niin kauhea, että tulee ahdistava olo. Ymmärrän biisin tarkoituksen, mutta en silti hyväksy sen teemaa kuitenkaan. Sairas biisi. Minulle sanat ovat tärkeitä ja kuuntelen niitä tarkkaan. Monet biisit huonoja ja ärsyttäviä, mutta sitten on ne jotka saavat surullisen olon ja pilaavat päivän, kuten tämä. Tulee ne hetket kiusattuna mieleen ja jotkut tyypit joita pelkäsi ja heidän sanansa.

Mä mainitsin tämän tuolla aikaisemmilla sivuilla ja en upannut tuota videota, sillä niin sairas ja vastenmielinen biisi. Tälläinen ei todellakaan ansaitsisi näyttökertoja.

Tämä vaatii ehdottomasti videon näkemisen, jotta voi tietää, onko tämä läpällä tehty sanoitus vai ei ole ja kyllä tämä mielestäni on yhtä lailla ylivedettyä gangsta-huumoria kuin kaikki artistin muutkin tuotokset ja "huumevideot." Jenkkiläinen rap sisältää ihan vastaavaa sanoituksellisesti. Kaikesta huolimatta Makia on kertosäkeeltään varsin tehokas korvamato. Naiselle varmaankin loukkaavaa lyriikkaa, mutta ei videokaan mitään ruusuista kuvaa itse artistista anna, on aikamoinen pervo. Kauhea kappale vaatisi myös epäonnistunutta taustaa ja tämä biisi on tosi hyvin tehty. Suosittelen aitoon kauhistumiseen aiemmin ketjuun lisäämääni Raili's Peoplen tuotantoon tutustumista.

Raptoria oli tosikoiden aikoinaan vastaavasti hankala ymmärtää, onko se Oi Beibi vitsi vai ei. Seksistä kertovia lyriikoita ei ilmeisestikään voi Suomessa tehdä, kun tässäkin ketjussa on monta noloa esimerkkiä.

Minulla on sitten varsin huono huumorintaju kun en ota biisiä huumorin kannalta. Olen itse siis nainen, mutta en kyllä pitäisi ajatuksesta, että joku mies biisistä pitäisi ja huumorilla sen ottaisi. Itseäni on paljon nimitelty ja sen vuoksi jokainen h-sana ja muutkin liiankin tuttuja joten ei oikein biisissä viitsisi niitä enää kuulla. Tosin en ajattele edes naisten kannalta tätä vaan ei minua huvittaisi asian kääntäminen toisinkaan päin ja miestenkään alakerran leikkaaminen. Sivusta.

Vierailija
504/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppi . Jumputtaa jumputtaa . Samaa jumputusta tai joku räppidisco . Tulos Timpan tumps tumps ...Räpäti räpäti räp . Kun eivät osaa säveltä ei laulaa ei edes tanssia niin nykitään tepastellaan höpötetään sanoja putkeen ravistellaan käsiä. Räpäti räp tykytys tykytys ja sitten käsillä näytellään Egyptin faaraon ympärileikattuja pippeli eleitä . Meillä ismaileilla orjan pojilla on ympärileikattu pili meillä juutalaisilla on ympärileikattu kieli pili.

Vierailija
505/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaritin Jäätelökesä!!  Aivan hirveä ja liian yksinkertainen. Yleisesti kuvitellaan, että kappale on hyvä, ikäänkuin pikkurilli ylhäällä.  - Tulee aina kiire napsauttaa radio pois päältä, ja yrittää ajatella ihan muuta...

Vierailija
506/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja lapset: Pieni m*rhapolttaja.

Ihan hirveä viisu....

Vierailija
507/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Diggy loo, diggy lei, alla tittar på mig när jag går i mina gyllene skor.."

Need I say more?

Vierailija
508/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek & Samuli Edelmann Parempi mies. Jotenkin sovinistinen

Vierailija
509/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon pisaroita

Vierailija
510/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sitten varsin huono huumorintaju kun en ota biisiä huumorin kannalta. Olen itse siis nainen, mutta en kyllä pitäisi ajatuksesta, että joku mies biisistä pitäisi ja huumorilla sen ottaisi. Itseäni on paljon nimitelty ja sen vuoksi jokainen h-sana ja muutkin liiankin tuttuja joten ei oikein biisissä viitsisi niitä enää kuulla. Tosin en ajattele edes naisten kannalta tätä vaan ei minua huvittaisi asian kääntäminen toisinkaan päin ja miestenkään alakerran leikkaaminen. Sivusta.

Mikäli näit aiemmin mun lisänneen tänne Short Dick Manin, niin pitäisi tietää, ettei yhden biisin lyriikat missään tunnu ja miehenä kyllä kestän tuon solvauslaulun ilman mitään angstia. Toisaalta joku hermostui minuun kun laitoin Menopause Rhapsodyn Damiano-ketjuun, joten mitäpä minä tiedän.

Onko Makia hyvän maun vastainen biisi? Ehdottomasti. Saako sen kuuntelu minut vihaamaan naisia? Ei. Jääkö sen kertosäe mieleen? Ehdottomasti. OG Ulla Maijan keikalla nähneenä: Koinko biisin myötä tulleeni vanhaksi ja puritaaniksi, kun koko baarin parikymppinen naisyleisö osasi laulaa sanat mukana lainkaan loukkaantumatta ja mä miehenä punastelin... Kyllä vaan.

Muuttuvatko kaikki Mä elän vieläkin -kappaletta tai Bohemian Rhapsodya karaokessa laulavat miehet ensisanoista tappajiksi? Saako Snoop Dogg laulaa naimisesta ja huumeista? Missy Elliot p*mpin sheivauksesta?

Ymmärtääköhän kaikki Rusketusraidat tai Mitähän v^ttua? kiroilubiiseiksi ja kiva kun esikouluikäinen taapero laulaa mukana ja oppii niistä uusia sanoja?

Tämäkin biisi on ollut lasten suosikkilauluja, mutta se ei kerro koripallosta, kuten videosta voisi luulla

Vierailija
511/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli näit aiemmin mun lisänneen tänne Short Dick Manin, niin pitäisi tietää, ettei yhden biisin lyriikat missään tunnu ja miehenä kyllä kestän tuon solvauslaulun ilman mitään angstia. Toisaalta joku hermostui minuun kun laitoin Menopause Rhapsodyn Damiano-ketjuun, joten mitäpä minä tiedän.

Onko Makia hyvän maun vastainen biisi? Ehdottomasti. Saako sen kuuntelu minut vihaamaan naisia? Ei. Jääkö sen kertosäe mieleen? Ehdottomasti. OG Ulla Maijan keikalla nähneenä: Koinko biisin myötä tulleeni vanhaksi ja puritaaniksi, kun koko baarin parikymppinen naisyleisö osasi laulaa sanat mukana lainkaan loukkaantumatta ja mä miehenä punastelin... Kyllä vaan.

Muuttuvatko kaikki Mä elän vieläkin -kappaletta tai Bohemian Rhapsodya karaokessa laulavat miehet ensisanoista tappajiksi? Saako Snoop Dogg laulaa naimisesta ja huumeista? Missy Elliot p*mpin sheivauksesta?

Ymmärtääköhän kaikki Rusketusraidat tai Mitähän v^ttua? kiroilubiiseiksi ja kiva kun esikouluikäinen taapero laulaa mukana ja oppii niistä uusia sanoja?

Tämäkin biisi on ollut lasten suosikkilauluja, mutta se ei kerro koripallosta, kuten videosta voisi luulla

Vierailija
512/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do dii. Sorry tuplapostaus :(

Vierailija
513/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takavuosien biisejä, en tiedä nimiä,mutta yks menee näin: "olet mun, olet mun,lökäpöksyni mun, ujo laiha ja muutenkin arka!"

Toinen: "justiinsa juu ihan jetsulleen, sellainen tyttö josta vaimon teen!"

Karmeita,tai sit multa puuttuu huumorintaju...ja sit vielä se "mahtava peräsin ja pulleat purjeet"

ja tämäkin: "jestas sentään mitkä rinnat..."

Eka on tämä Hannen kappale

Vierailija
514/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää vielä jatkaa niin pidän sellaista naista vähän tyhmänä joka tuota Magiaa laulaa ja vielä keikalle menee. Sori. Ei vastaa omaa makua ja inhottaa. Ei tarvita edes mitään angstia.

Vierailija
515/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurava kulkuri. En käsitä, miten sellaista paskaa on koskaan päästetty eetteriin.

Verisuonet alkoi pullottamaan pelkästä mainitsemisesta.

Tuo oli siis tv:ssä ensin jossain Spede Showssa ja biisiä ilman videota alettiin levittää vasta sitten. Kerran sen katsoi, kun Rytkönperän tv:ssä vaihtoehtona olisi ollut katsoa ruotsalaista ohjelmaa siltä toiselta kanavalta.

Vierailija
516/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju Suvas- Pure mua

Voi kyllä! Vaikka olin kyllä kerran todella vaikuttunut, kun kerran tapaamani suomea sujuvasti puhuva japanilainen aivan yllättäen siteerasi tämän kertosäettä huumorimielessä kesken kaiken.

Vierailija
517/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa vinkunaa

Vierailija
518/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää vielä jatkaa niin pidän sellaista naista vähän tyhmänä joka tuota Magiaa laulaa ja vielä keikalle menee. Sori. Ei vastaa omaa makua ja inhottaa. Ei tarvita edes mitään angstia.

Varmaankin he sitten pitävät sinun makuasi erilaisena. Mikä tietysti on reilua kaikille. Kuten ap ilmaisi, ei pidä pahoittaa mieltään.

Vierailija
519/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion - My heart will go on

Vierailija
520/2024 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin he sitten pitävät sinun makuasi erilaisena. Mikä tietysti on reilua kaikille. Kuten ap ilmaisi, ei pidä pahoittaa mieltään.

Niin ei pidä pahoittaa mieltä siitä mistä toiset eivät pidä, mutta tuo kappale on pahaa mieltä aiheuttava. Tuo biisi sopii hyvin tähän ketjuun ja en ymmärrä yhtään miksi noin halveeraavaa kappaletta pitää puolustella.

Tämä asia on nyt loppuun käsitelty.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme