Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Jos joku pitää tästä niin ihmettelen. Sanoiltaan niin kauhea, että tulee ahdistava olo. Ymmärrän biisin tarkoituksen, mutta en silti hyväksy sen teemaa kuitenkaan. Sairas biisi. Minulle sanat ovat tärkeitä ja kuuntelen niitä tarkkaan. Monet biisit huonoja ja ärsyttäviä, mutta sitten on ne jotka saavat surullisen olon ja pilaavat päivän, kuten tämä. Tulee ne hetket kiusattuna mieleen ja jotkut tyypit joita pelkäsi ja heidän sanansa.
Juna jyskyttää vanhaa ystävää.
Siis Menolippu. Molemmat suomeksi käännetyt versiot.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Se, kun koko baari laulaa Karaokea Aikuinen nainen mä ooon...
Kun voisivat vastaavasti hoilata innolla tätä :D
Tää on kyllä toisinaan erittäin käyttökelpoinen. Kerran seinänaapurit valvottivat yöllisillä kotibileillä, laitoin sit aamulla tämän repeatille kajarit käännettynä heidän seinää kohden ja lähdin itse kauppaan.
Koetas myös innokkaisiin bilenaapureihin miksattua yhdistelmää:
Janne Hurme - Suuttumaan 1:30 eteenpäin, Napoleon XIV - They're going to take me away koko biisi, ja sit tästä
1:30 loppuun saakka bassot täysillä. Ja sitten tietysti alusta uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen...
1. Kurre: Kuuden vuoden kuuliaisuus
2. Toiselle sijalle yltää Dingon myöhäistuotantoon sijoittuva kammotekele nimeltä Facebookissa.
3. Kolmannen paikan nappaa Tapani Kansan käännöspieru Rakastellessasi saat sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
En muista esittäjää mutta kappaleen kohta missä lauletaan " sä et oo mikään piirongin jalka"
Ihan hirveä!!
Olisikohan kyseessä Hectorin Piironkinjalka kappale
Kaikki Maija Vilkkumaan rääkynät ja Haloo Helsingin biisit, mimmi laulaa kuin päissään olisi, ei osaa ääntää konsonantteja edes!
Autotune paras kaveri kirjoitti:
Kaikki Maija Vilkkumaan rääkynät ja Haloo Helsingin biisit, mimmi laulaa kuin päissään olisi, ei osaa ääntää konsonantteja edes!
Se Haloo Helsinki on 👎
Vierailija kirjoitti:
Näin juhannuksen kunniaksi M.A Nummisen juhannus blues. Sitä en pysty kuuntelemaan kuin puoli minuuttia😀
Mun mielestä Suomen oikeusjärjestelmää pitäisi muuttaa siten, että ihan ekaksi luovuttaisi kokonaan termin "ehdollinen vankeus" käytöstä, koska mitäs vankeutta se semmonen on, missä tuomittu kulkee vapaana kaduilla? Sitten semmoinen rangaistusmuoto käyttöön, missä tuomittu laitettaisi vähintään kuukaudeksi koppiin ja soitettaisi M.A.Nummisen tuotantoa tauotta. Tai ainoa tauko olisi pari sekuntia kestävä kappaleen vaihto. Kyllä siinä olisi rangaistusta enemmän kuin jossain ehdollisessa.
Vierailija kirjoitti:
Sirkesalon sisko-kappaleeseen selvennystä: ei kai joku kirjaimellisesti luule että tarkoitetaan siskoa???? ( vrt Pelle Miljoonan " sisko tahtoisin jäädä / mutta moottoritie on kuuma".
Jos joku luulee , niin itsekin 1960- luvulla syntyneenä voin kertoa että mun nuoruudessani 1980- luvulla sisko-sanaa käytettiin kuin englannin beibi-sanaa,; ei niissäkään biiseissä vauvarakkaudesta lauleta...
Kyse nyt ei ole mistään luulemisista, vaan siitä millaisen mielikuvan siitä saa. Pelle miljoonan biisi, jonka sanoitus sisältää myös sanan sisko, ei herätä hämärää mielikuvaa. Vertaus oli ontuva. "Ja itsekin 1960-luvulla syntyneenä voin kertoa..." Mistä ihmeestä joku oletti, että kommentoija olisi myös 1960-luvulla syntynyt? Taas meni vikaan. Ja aasinsillan kautta mentiin ihan vallan vauvarakkauksien puoleen. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pitää tästä niin ihmettelen. Sanoiltaan niin kauhea, että tulee ahdistava olo. Ymmärrän biisin tarkoituksen, mutta en silti hyväksy sen teemaa kuitenkaan. Sairas biisi. Minulle sanat ovat tärkeitä ja kuuntelen niitä tarkkaan. Monet biisit huonoja ja ärsyttäviä, mutta sitten on ne jotka saavat surullisen olon ja pilaavat päivän, kuten tämä. Tulee ne hetket kiusattuna mieleen ja jotkut tyypit joita pelkäsi ja heidän sanansa.
Mä mainitsin tämän tuolla aikaisemmilla sivuilla ja en upannut tuota videota, sillä niin sairas ja vastenmielinen biisi. Tälläinen ei todellakaan ansaitsisi näyttökertoja.
Tää. Pelkkää kärsimystä biisin alusta loppuun....
Vierailija kirjoitti:
PMMP Rusketusraidat
Naiset varmaan rakastaa, mutta mä olenkin mies.
Täällä nainen, joka tykkää kovasti PMMP:stä, mutta jonka mielestä Rusketusraidat on heidän huonoin biisinsä. Kauhean vihamielinen ja ärsyttävä renkutus. Sitäpaitsi ne on oikeasti rusketusrajat eikä mitkään raidat, mutta rimmaamisen takia pitää laittaa tuo (sama Raptorin Oi beibissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pitää tästä niin ihmettelen. Sanoiltaan niin kauhea, että tulee ahdistava olo. Ymmärrän biisin tarkoituksen, mutta en silti hyväksy sen teemaa kuitenkaan. Sairas biisi. Minulle sanat ovat tärkeitä ja kuuntelen niitä tarkkaan. Monet biisit huonoja ja ärsyttäviä, mutta sitten on ne jotka saavat surullisen olon ja pilaavat päivän, kuten tämä. Tulee ne hetket kiusattuna mieleen ja jotkut tyypit joita pelkäsi ja heidän sanansa.Mä mainitsin tämän tuolla aikaisemmilla sivuilla ja en upannut tuota videota, sillä niin sairas ja vastenmielinen biisi. Tälläinen ei todellakaan ansaitsisi näyttökertoja.
Tämä vaatii ehdottomasti videon näkemisen, jotta voi tietää, onko tämä läpällä tehty sanoitus vai ei ole ja kyllä tämä mielestäni on yhtä lailla ylivedettyä gangsta-huumoria kuin kaikki artistin muutkin tuotokset ja "huumevideot." Jenkkiläinen rap sisältää ihan vastaavaa sanoituksellisesti. Kaikesta huolimatta Makia on kertosäkeeltään varsin tehokas korvamato. Naiselle varmaankin loukkaavaa lyriikkaa, mutta ei videokaan mitään ruusuista kuvaa itse artistista anna, on aikamoinen pervo. Kauhea kappale vaatisi myös epäonnistunutta taustaa ja tämä biisi on tosi hyvin tehty. Suosittelen aitoon kauhistumiseen aiemmin ketjuun lisäämääni Raili's Peoplen tuotantoon tutustumista.
Raptoria oli tosikoiden aikoinaan vastaavasti hankala ymmärtää, onko se Oi Beibi vitsi vai ei. Seksistä kertovia lyriikoita ei ilmeisestikään voi Suomessa tehdä, kun tässäkin ketjussa on monta noloa esimerkkiä.
Se Papu&Pojat biisi on "Helle",kaikki bändin sanat ja sävellykset ovat J.Karjalaisen.
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä lista tulisi. 70-80-luvun covereista löytyy kamalia esim. Marionin Prinsessa (Dancing Queen). Meiju Suvaksen Status quo cover Lähdet armeijaan. Kai Hyttinen on kertonut, että Rolling Stonesin Paint it black olisi pitänyt jättää tekemättä. Anne Mattilan koko tuotanto.
Paint it black olisi pitänyt jättää tekemättä?! Kai Hyttinen saisi vetää itsensä vessasta alas! Mikä hän luulee olevansa!!
Kai Hyttinen ei tarkoittanut, että alkuperäinen Paint it Black olisi pitänyt jättää tekemättä, vaan tarkoitti omaa Mustaa versiotaan.
"Helle" Papu ja Pojat on J.Karjalaisen biisi.
Kaikki Jenni Vartiaisen kappaleet (paitsi Ihmisten edessä, se on ihan jees). Menee hermot siihen huohotukseen.
Kerran radiossa oli joku kappale, jonka nimi oli muistaakseni Marko. Kertoi jonkun just 20+ ihmisen kaverisuhteen eriytymisestä elämäntilanteen muuttuessa ja ihmisten kasvaessa. Ei siiinä mitään, mutta oli kamala jollotus. Ohjelmassa se tekijä jonka nimeä en muista jotenkin selosti sitä tyyliin "joo siis mä yhtenä päivänä tuijotin ulos vesisateeseen ja sillon mulle tuli mun kaveri Marko mieleen.." Se oli jotenkin sellainen hetki, kun mietin että eikö kukaan oikeasti mieti mitä ne radioon valkkaa. Ei kuulosta pahalta, mutta se kappale kuulosti jotenkin aivan karseelta ja koomiselta. Harmi että se tekijä ei jäänyt mieleen.
Jaakko Tepon koko tuotanto.