Kaikkien aikojen kauheimmat kappaleet, joita olette kuulleet
Muistakaa, että mielipiteitä on monia. Ei kannata pahoittaa mieltänsä.
Kommentit (2024)
Vierailija kirjoitti:
Se yks määkivä rallatus, jossa keski-ikäinen suomalainen mies laulaa baarista ja ryyppäämisestä. Maanantai liittyy jotenkin biisiin. Joko silloin on krapula tai ryyppääminen jatkui vielä silloinkin. Järkyttävää kuraa ja soi vielä säännöllisesti radiossakin. Muistelin, että olisi ollut Popedan, mutta ei taidakaa olla. Tuleeko jollekin nimi mieleen?
Nyt sain sen päähän! Tuure Kilpeläisen Autiosaari. Aivan järkyttävä ruikutus.
Vaya con dios - Whats a woman. Imelän oksettava lässytyskappale.
Haloo Helsinki Rakas aivan järkyttävää narinaa. Biisi on kaukana kauniista laulusta se on kaikella tavalla ahdistava.
Onko jo sanottu Irinan mä haluun olla yksin
Tämä Mitra jota kukaan ei tunne mutta soi radiossa joka päivä, ja se kappale missä hoilottaa miten haluu olla joku kukka mitä hoivataan tai haluu huomiota, ei kestä kertaakaan enää kuunnella!!!
Aleksilla Kyllösen Pentti ! Ikkuna auki ja huuda : Kyllösen Pentti.
Groteskiudessaan aivan lyömätön. Tämän kun kuulee niin loppupäivä menee aina erittäin sekavissa tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea. Varsinkin kun hoetaan samaa.
Ottaisin mielelläni 100 uutta Mascara-tyttöä kaikkien näiden nykyisten astmapotilas-narisija-autotune-huokailijatyttösten tilalle. Mascaran mimmeillä on kuitenkin terveen kuuloiset keuhkot, pysyvät nuotissa ilman autotunea ja vielä selkeä artikulaatio.
Ehkä ainoa artisti Suomessa jonka tuotanto ei vaan miellytä on MAIJA VILKKUMAA.
"Ja niin ovat toiset meistä laivoja.." Tätä inhosin jo lapsena. Sama efekti oli Lulu-biisillä.
Uskoisin että kaikkia yhdistävä konsensus löytyy tästä klassikosta.
Behm ja Irina koko tuotanto, karseita ulisijoita. Kaija koo, jaksaa aina laulaa mitä musaa likkojen kanssa kuunneltiin ja kuinka on rietas. Hyi olkoon. Tuure boeliuksen kanssa loppuu sanat, ennemmin hyppään vaikka katolta kuin kuuntelen tuota paskaa.
Nää kaikki suomalaiset wanna be-räppärit, ei helvetti mitä kuraa ne suoltaa...
PMMP Rusketusraidat
Naiset varmaan rakastaa, mutta mä olenkin mies.
"En saa mennä koneelle en katsoo telkkarii.En saa nähdä edes mun kavereita,,,Aina mun pitää..,"
Rap. Nykyiset naislaulajat, pikkutytön piipitystä. Reijo Kallion koko tuotanto.
Rakastan klassista!
Vierailija kirjoitti:
Happoradio - Unelmia ja toimistohommia.
Vastenmielinen sanoitus.
Sehän on coveri. Ap. esittäjä Leevi and the Leavings
J. Karjalainen Mennyt mies
hirveää vinkumista