Miehet pitävät todistetusti vaaleista babyface naisista.
Tehtiin muutamaan deittisaittiin profiilit. Toinen brunetti naapurintyttö ja toiseen nauravainen blondi, molemmat saman mittaisia ja painoisia. Profiilit samoja. Aivan uskomaton miten blondi sai deittipalstan sekaisin, ihan koulutetut ja kivat miehet ottivat heti yhteyttä, jakoivat numeronsa ja halusivat tavata. Brunetti sai odotella ja saldona pari bodaria, vähän epäsiistejä ja rekkamies tyyppisiä, pikku insinöörejä yms. Huipou oli kun sama tyyppi vastasi molemmille mutta blondiin kävi niin kuumana että jakoi heti numeronsa, kotipaikkansa ja kaiken muukin, vannoipa jopa rakkautta pari ensimmäisen päivän aikana😂
Ja yllättävän paljon jaksoivat ottaa kohteliaasti vastaan sellaisiakin kommentteja kuin ” ei kiinnosta” ja ”oletko sattunut katsomaan peiliin” blondilta. Ihan vastauksen ja hymiön kera.
Näin on todistettu että hymyilevä pikku blondi, babyfacella saa enemmön miehiä kuin brunette. Lehtiennjutut ettei miehille ole ulkoinen niin tärkeää on todella🤣
Kommentit (7)
brunette > blondi
Mutta ei tällaisen hylkiön mielipiteellä ole mitään merkitystä.
M
Kun jätetään kaikki hiusvärit pois, oikea väri näkyy alta.
Mielummin nauravainen brunette kuin naapurintyttömäinen blondi.
Olen aito blondi ja minusta brunetet ovat usein viehättävämpiä.
Lakukissa kirjoitti:
Olen aito blondi ja minusta brunetet ovat usein viehättävämpiä.
Ai olet vai? Heh, olen luullut sinua bruneteksi! :D Tykkään kun olet täällä taas mirri.
M25 kirjoitti:
Kait tuos on jotai perää, ku oon työtön luuseri ja tykkään kaikista enite bruneteista. Harmi, jos brunette joutuu tyytyy huonompaa, mut ainaha ne hiukset voi värjätä. :)
Mutta vaikka olisit miljonääri tykkäisit bruneteista, eli eihän tuossa ole perää.
Joo, näinhän se on. Meistä bruneteista ei kukaan itseään kunnioittava mies innostu.