Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset viikon myöhässä ja r-testi näyttää negaa.

Moi
17.01.2021 |

Miten luotettavia kaupan muutaman euron clear blue -raskaustestit ovat? Tein testin päivävirtsasta (en ollut kitannut paljoa vettä tms) ohjeen mukaan kun kuukautiset oli n. Viikon myöhässä. Selvä nega tulos.
Kuukautiskiertoni on kuitenkin aina ollut melko säännöllinen ja menkat ovat olleet maksimissaan joskus myöhässä viikon verran. Siksi ahdistaakin missä kuukautiset luuraavat.

Käytössä ei ole hormonaalista ehkäisyä ja käytimme kumia koko seksin ajan, ja ehjyyden tarkistimme jälkikäteen. Päädyimme siis sänkyyn vajaa pari viikkoa ennen oletettujen kuukautisten alkamispäivää.

Nyt ahdistaa, negatiivinen testitulos oli helpotus mutta aloin epäilemään voiko tulos olla epäluotettava? Testin mukaan testata voi jopa 6 päivää ennen kuukautisten alkua, joten siihen verrattuna en ole testannut liian aikaisin. Aion tehdä uuden testin viikon päästä jos menkat eivät ala.

Mitään raskausoireita ei ole, vatsan vihlontaa ja menkkamaisia nippailuja välillä vaikkei menkat alakaan.

Kokemuksia, vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa on huomattu että nyt korona aikana naisten kiertoväli on pidentynyt. Samaa tapahtuu esim sota-aikana. Luultavasti kyse on stressistä, ja olen kyse huomannut saman. Kyllä nuo raskaustestit on aika luotettavia nykyään.

Vierailija
2/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista ajoittaista menkkakipua oli mulla alkuraskaudessa. Odottelin että vuoto alkaa milloin tahansa mutta ei se koskaan alkanut. Tee parin päivän päästä uusi testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mulla oli viikko sitten tosi paljon stressiä kun piti hakea opiskelemaan ja epäilinkin että stressi olisi siirtänyt menkkoja.

On kuitenkin tosi epätavallista että on näin viikon myöhässä. Olen lukenut kauhutarinoita siitä miten jollain raskaustesti onkin antanut virheellisen tuloksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän