Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet mielestäsi erilainen kuin ikäisesi keskivertonainen/-mies?

Vierailija
17.01.2021 |

Itse olen vähemmän asiallinen ja tosikko.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia uniikkeja lumihiutaleita täällä, hohhoijaa

Samaa ihmettelen. Jossakin oli jo vähän yritystä, mutta ei edes niin paljon, että niitä muistaisin enää.

Poikkeama keskiverrosta ei tee kenestäkään uniikkia, ja tuskin tässä nyt kukaan on sellaiseksi pyrkinytkään.

Vierailija
62/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa, mulla ei ole älypuhelinta eikä muuta somea, kuin facebook. Mulla ei ole televisiota eikä kuukausimaksullisia suoratoistopalveluita. Sen sijaan piirrän, maalaan, teen palapelejä, luen, samoilen metsissä. Erakko en kuitenkaan ole, käyn mielelläni kahvilla ystävien kansa ja puhun paljon puhelimessa niiden kavereiden kanssa, ketkä asuu eri maassa.

N31

Jaa, meikkaan harvoin, minulla on ollut älypuhelin jo siitä asti kun ne tulivat markkinoille (kiitos silloin alalla työskentelevälle miehelleni), ei ole suomea, ei edes sitä facebookia. Telkkari on, ostin viime vuonna ihkauuden ison äly-tv:n ja siitä on ihanaa katsoa laadukasta hyvää kuvaa! Suoratoistopalveluita on kaksi, on ollut jo vuosia ja käytän niitä joka ikinen päivä.

Piirrä, maalaan, teen palapelejä, luen, kuuntelen äänikirjoja ainakin 20 h viikossa, hiihdän, vaellan metsissä, tykkään vaeltaa varsinkin Lapissa ja voisin sitten eläkkeellä ollessani muuttaa sinne. En ole erakko, työnikään ei ole erakkomaista, minulla mies, lapsia ja ystäviä, sekä erinomaiset välit perheeseeni.

Et ole siis kovin erilainen. Tunnen muitakin samanlaisia ihmisiä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija, naimisissa ja odotan ensimmäistä lastani. Ainakin täällä PK-seudulla elämäntilanteeni vaikuttaa poikkeavan melko paljon monien ikäisteni tilanteesta.

N23 

Vierailija
64/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady 1996 kirjoitti:

En juo alkoholia, en tykkää bileistä enkä illanvietoista sekä haluaisin koko loppuelämän kestävän avioliiton ja Prisma-perheen.

No ei kai sinun ikäisenä enää biletetäkään? Itse lopetin sen homman jo parikymppisenä, kun huomasin, että se ei ole sitä mitä haluan. Sinun ikäisenä olin jo naimisissa oleva äiti ja niin on ollut hyvin moni muukin.

Vierailija
65/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37018 kirjoitti:

Hiukset, meikit, vaatteet ja kengät ovat nuorekkaampia, kuin ikätovereillani. Enkä tarkoita kuitenkaan, että jossain minihameessa painaisin menemään näin viiskymppisenä. Olen myös iloisempi, kuin moni ystäväni joista osasta tullut aikuisena ihme tosikkoja.

Miten siis pukeudut tai meikkaat? Miten meikataan nuorekkaasti?

Vierailija
66/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, energinen ja intohimoisen liikunnallinen mitä _keskiverto_ 48-v ei ole. En kuitenkaan ole mikään erityisen poikkeuksellinen, mutta eihän sitä kysyttykään..

Vierailija
67/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa, mulla ei ole älypuhelinta eikä muuta somea, kuin facebook. Mulla ei ole televisiota eikä kuukausimaksullisia suoratoistopalveluita. Sen sijaan piirrän, maalaan, teen palapelejä, luen, samoilen metsissä. Erakko en kuitenkaan ole, käyn mielelläni kahvilla ystävien kansa ja puhun paljon puhelimessa niiden kavereiden kanssa, ketkä asuu eri maassa.

N31

Jaa, meikkaan harvoin, minulla on ollut älypuhelin jo siitä asti kun ne tulivat markkinoille (kiitos silloin alalla työskentelevälle miehelleni), ei ole suomea, ei edes sitä facebookia. Telkkari on, ostin viime vuonna ihkauuden ison äly-tv:n ja siitä on ihanaa katsoa laadukasta hyvää kuvaa! Suoratoistopalveluita on kaksi, on ollut jo vuosia ja käytän niitä joka ikinen päivä.

Piirrä, maalaan, teen palapelejä, luen, kuuntelen äänikirjoja ainakin 20 h viikossa, hiihdän, vaellan metsissä, tykkään vaeltaa varsinkin Lapissa ja voisin sitten eläkkeellä ollessani muuttaa sinne. En ole erakko, työnikään ei ole erakkomaista, minulla mies, lapsia ja ystäviä, sekä erinomaiset välit perheeseeni.

Et ole siis kovin erilainen. Tunnen muitakin samanlaisia ihmisiä paljon.

No ollaanhan me täysin erilaisia tuon ensimmäisen kappaleesi perusteella, vaikka yhteisiäkin harrastuksia löytyy. Toki meillä oli telkkari kun vielä asuin kotona, mutta nyt mulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut. En keksi mitään syytä miksi hankkisin sen, kun ei mulla ole tarvetta alkaa seuraamaan mitään sarjoja.

Mä yritin joskus äänikirjaa (joku ilmainen kahden viikon kokeilu), mutta ei se ollut sama, kuin oikea kirja... Miesystäväni tosin kuuntelee radiokuunnelmia BBC-radiosta, niitä kuuntelen joskus, jos hän lähettää mulle linkin :)

Tunnen itsekin kaltaisiani ihmisiä, mutta aloituksessa verrattiin ikäiseesi keskivertonaiseen. Ja vielä tuo "mielestäsi"-sana tuolla. Oman kuvitelmani mukaan olen omasta mielestäni monessa asiassa erilainen kuin ikäiseni keskivertonainen. 

Vierailija
68/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin suuresta kaupungista (korkeakouluopinnot tuolloin vielä kesken) "keskelle korpea" vanhaan taloon ja menin naimisiin 25-vuotiaana, minulla on 2 lasta. En ole missään somessa enkä käytä mitään suoratoistopalveluita. Omistan todellisen autonrämän 90-luvulta. Hmm. Mitähän vielä edes vähän ikäluokasta poikkeavaa ..no eräilen mielelläni enkä meikkaa juuri (?) N32

Vierailija
69/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia

Ei ole velkaa eikä ole koskaan ollut

Ei ole omakotitaloa eikä autoa ja ajokorttia

N25

Vierailija
70/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen lapsenmielinen hassuttelija. Nauran paljon, liikutun herkästi kyyneliin. Saatan laulaa ja tanssia julkisilla paikoilla. Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi. Uskon ehdottomaan rakkauteen ja tunnen sitä lähes kaikkea elollista kohtaan. Juttelen vieraille ihmisille, koirille, linnuille ja hyönteisille. En juo alkoholia enkä kahvia, en sauno. Teen akateemisella tutkinnolla vaativaa, mutta täysin alipalkattua työtä. Olen köyhä ja monielinsairas, mutta älyttömän kiitollinen elämästä. Olen hyväuskoinen hölmö. Silti tunnen itseni onnelliseksi ja etuoikeutetuksi. Kaikinpuolin friikki siis 😄

Vierailija
71/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tosi tavallinen. Keskivertopaino, korona-aikana lihakset kadonneet, kun ei ole päässyt salille. Koti ja kesämökki. Mies ja lapsi ja koira. En enää ole kiinnostunut bilettämisestä, enkä juo alkoholia, ei vaan maistu. Sen sijaan suklaa maistuu ja yritän jatkuvasti vähän laihduttaa. Olen innostunut viime vuosina puutarhanhoidosta. Tykkään kotoilla. En kehtaa myöntää ääneen, että vähän odotan, että lapsi aikuistuu ja muuttaa omilleen, silloin tulee omaa elämää enemmän ja vähemmän kotitöitä. Paitsi että omat vanhempani alkavat silloin tarvita apua. Haluaisin muuttaa naapurikuntaan omakotitaloon, mutta he vastustavat sitä tuosta syystä ja haluaisivat, että asuisin heidän naapurissaan. Ehkä se oma elämä ei koitakaan vielä pitkään aikaan, ehkä sitten eläkkeellä.

N49

Vierailija
72/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, mistä alottaa…

Vierailija
73/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No woman no cry. Olen onnellinen 40 vuotias mies.

"No woman no cry" tarkoittaa "nainen, älä itke". Se on jamaikanenglantia. Ei varmasnkaan varsinaisti patoisia kuitenkaan.

Ehei, vaan "ei naista, ei itkua"

74/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen lapsenmielinen hassuttelija. Nauran paljon, liikutun herkästi kyyneliin. Saatan laulaa ja tanssia julkisilla paikoilla. Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi. Uskon ehdottomaan rakkauteen ja tunnen sitä lähes kaikkea elollista kohtaan. Juttelen vieraille ihmisille, koirille, linnuille ja hyönteisille. En juo alkoholia enkä kahvia, en sauno. Teen akateemisella tutkinnolla vaativaa, mutta täysin alipalkattua työtä. Olen köyhä ja monielinsairas, mutta älyttömän kiitollinen elämästä. Olen hyväuskoinen hölmö. Silti tunnen itseni onnelliseksi ja etuoikeutetuksi. Kaikinpuolin friikki siis 😄

Tuo julkisilla paikoilla laulaminen ja tanssiminen viittaa alentuneeseen psyykeeseen ja on siten aikalailla huolestuttavaa. Jos, et sitten julkisella paikalla tarkoita karaoke-baaria...?

Vierailija
75/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen ja pyrin elämään uskoani todeksi. 

olen 4-kymppinen nainen 

76/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 61,ja poikkean varmaan keskivertonaisesta ja myös miehestä siinä,että olen 19 vuotta täyttävän mummo.Seuraava täytti 15.

Onhan nuoria mummojaja vaareja,nuorempiakin,mutta en nyt tunne ketään muuta vastaavassa tilanteessa.

Tyttäreni ikäisillä on osalla minua nuorempia vanhempia,mutta he eivät ole vielä läheskään aikuisten isovanhempia.

Laskin juuri, että minäkin olen 61-vuotias sitten, kun lapsenlapseni täyttää 19v. Eli kyllä meitä on muitakin 😉

Vierailija
77/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aja tylsällä harmaalla perheautolla enkä muutenkaan harrasta näitä peruskuluttajan kliseitä.

MInulla on kyllä juuri tuollainen tylsä harmaa perheauto eikä sellaisia ole (enää) juuri kenelläkään.

Vierailija
78/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jeesukseen ja pyrin elämään uskoani todeksi. 

olen 4-kymppinen nainen 

Sama! En kuulu mihinkään seurakuntaan, mutta Jeesusta olen seurannut jo yli 30 vuotta. Uskon todesta ottavia ja Jumalaa kiintotähtenään pitäviä on yllättävän vähän.

Se erottaa minut perustavanlatuisesti useimmista ihmisistä.

Vierailija
79/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija

- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)

- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D

- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaa

N31

Yök. Tosin täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain. Olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia, niin voisimme jopa uskoa höpinääsi?

Ai tätä et usko, mutta uskot kuitenkin sen, että tällä palstalla joka toinen av-mamma kertoo kuuluvansa Suomen varakkaimpien henkilöiden joukkoon?

Vierailija
80/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija

- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)

- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D

- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaa

N31

Yök. Tosin täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain. Olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia, niin voisimme jopa uskoa höpinääsi?

Ai tätä et usko, mutta uskot kuitenkin sen, että tällä palstalla joka toinen av-mamma kertoo kuuluvansa Suomen varakkaimpien henkilöiden joukkoon?

Kyllä tuo pitää paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi