Millä tavalla olet mielestäsi erilainen kuin ikäisesi keskivertonainen/-mies?
Kommentit (83)
Minulla ei ole ollenkaan moraalia.
En juo alkoholia, en tykkää bileistä enkä illanvietoista sekä haluaisin koko loppuelämän kestävän avioliiton ja Prisma-perheen.
Ei lapsia
Ei lainoja
Ei autoa
Ei uraa
Luuseri
Olen 46 v nainen. Mulla ei ole miestä, lapsia eikä omistusasuntoa. Olen erakkoluonne jolla ei lainkaan ihmissuhteita.
Keskimääräinen ikäiseni on 30.5 vuotta. Mutta minä olen 30.1 vuotta.
Olen kauniimpi, varakkaampi ja älykkäämpi (testituloksen mukaan) kuin keskiverto ikäiseni nainen ja sairastan harvinaista, elinikäistä sairautta.
Jouduin 22-vuotiaana eläkkeelle vaikean sairauden vuoksi. Asun palvelutalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia
Ei lainoja
Ei autoa
Ei uraa
Luuseri
Tämähän on kuin minä paitsi, että en pidä itseäni tai ketään ihmistä luuserina.
Keskiverto suomalaisesta erilainen siinä, että en juo alkoholia lähes ollenkaan.
Suomessa sitä voi kutsua harvinaisuudeksi.
Lady 1996 kirjoitti:
En juo alkoholia, en tykkää bileistä enkä illanvietoista sekä haluaisin koko loppuelämän kestävän avioliiton ja Prisma-perheen.
We should be friends!
En aja tylsällä harmaalla perheautolla enkä muutenkaan harrasta näitä peruskuluttajan kliseitä.
En keksi mitään.
Toisaalta jos keskivertoon verrataan, en ehkä ole yhtä materialistinen kuin suurin osa on.
Minulla on vielä huumorintajua ja jaksan olla iloinen, tosikkomaisuus ei nappaa.
Ei miestä, vakituista työpaikkaa, naispuolisia ystäviä, tupperware-kutsuja, neulomisharrastusta, shoppailuintoa tai kiinnostusta laukkuihin, kenkiin, bling-blingiin ja juoruiluun. Pelaan pleikkarilla ja harrastan pelkkiä irtosuhteita.
N40
Aikuinen lapsi, ei velkaa, ei tarvetta kokopäivätyölle.
Olen hoikempi ja hyväkuntoisempi kuin ikäiseni naiset eli keski-ikäiset.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että kuulun kovapalkkaisimpaan ja varakkaimpaan desiliin ja minulla on ulkomaalainen puoliso. Tarkemmin ajateltuna kaltaisiani ihmisiä on kuitenkin satojatuhansia, joten ei tämä kovin harvinaista ole.
Olen päässyt aikaisin eläkkeelle.