Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet mielestäsi erilainen kuin ikäisesi keskivertonainen/-mies?

Vierailija
17.01.2021 |

Itse olen vähemmän asiallinen ja tosikko.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kasva parta kunnolla, en ole ylipainoinen enkä halua lapsia ainakaan 10-15 vuoteen. Ehkä hankin ensimmäisen vasta kuuskymppisenä.

Vierailija
42/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun 10% parhaiten tienaaviin duunareihin, tilastojen mukaan. Olen keski-ikäinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija

- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)

- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D

- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaa

N31

Yök. Tosin täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain. Olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia, niin voisimme jopa uskoa höpinääsi?

Sori mutta en laita sulle kuviani runkkumateriaaliksi 😂

Vierailija
44/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäonnistunut lähes kaikessa mitä yritän.

Silti jaksan, mutta en jaksa yrittää.

Mies 40.

Vierailija
45/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija

- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)

- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D

- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaa

N31

Alkaako nimesi kirjaimella M?

Vierailija
46/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan tietokone- ja konsolipelejä, katson animea ja luen mangaa. N60

Vierailija
47/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bipolaarinen, enkä koe tarvetta elää normien mukaan. Olen kuitenkin hankkinut perheen, mutta elämme melko boheemisti. Olen älykäs ja minulla on korkeakoulututkinto. Silti olen päättänyt kouluttautua lisää ammattikoulussa.

Onko sinulla kumppania?

Olen myös bipo, mutta pelkään että en koskaan saa suurinta unelmaani, eli kumppania ja perhettä. Kai ihmiset haluavat ensisijaisesti terveen kumppanin.

Olen masentunut tästä syystä, kun ajattelen ettei kukaan minua huolisi.

Alle 25-vuotias 2.tyypin bipo

Vierailija
48/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bipolaarinen, enkä koe tarvetta elää normien mukaan. Olen kuitenkin hankkinut perheen, mutta elämme melko boheemisti. Olen älykäs ja minulla on korkeakoulututkinto. Silti olen päättänyt kouluttautua lisää ammattikoulussa.

Go girl!

Vierailija
49/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaan tietokone- ja konsolipelejä, katson animea ja luen mangaa. N60

Minä sama, tosin sinua 20v nuorempi.

Vierailija
50/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No woman no cry. Olen onnellinen 40 vuotias mies.

"No woman no cry" tarkoittaa "nainen, älä itke". Se on jamaikanenglantia. Ei varmasnkaan varsinaisti patoisia kuitenkaan.

Vierailija
51/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61,ja poikkean varmaan keskivertonaisesta ja myös miehestä siinä,että olen 19 vuotta täyttävän mummo.Seuraava täytti 15.

Onhan nuoria mummojaja vaareja,nuorempiakin,mutta en nyt tunne ketään muuta vastaavassa tilanteessa.

Tyttäreni ikäisillä on osalla minua nuorempia vanhempia,mutta he eivät ole vielä läheskään aikuisten isovanhempia.

Vierailija
52/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ylioppilastutkinto, amistutkinto, amk-tutkinto ja olen FM.

Vierailija
53/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, en ole ihmeemmin kiinnostunut mistään "perinteisen naisellisista" jutuista ja pskat nakkaan siitä, että mitähän muut siitä, tästä tai tuosta ajattelevat. Olen myös seksuaalisesti kokematon, eli siis neitsyt. 40 ja risat nainen olen.

Vierailija
54/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, mulla ei ole älypuhelinta eikä muuta somea, kuin facebook. Mulla ei ole televisiota eikä kuukausimaksullisia suoratoistopalveluita. Sen sijaan piirrän, maalaan, teen palapelejä, luen, samoilen metsissä. Erakko en kuitenkaan ole, käyn mielelläni kahvilla ystävien kansa ja puhun paljon puhelimessa niiden kavereiden kanssa, ketkä asuu eri maassa.

N31

Vierailija
55/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä ole missään somessa. N32

Vierailija
56/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihavampi ja masentuneempi.

Vierailija
57/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kokata enkä ole kiinnostunut sisustuksesta tai lastenhoidosta. Tai omakotitalosta.

N41

Vierailija
58/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia uniikkeja lumihiutaleita täällä, hohhoijaa

Vierailija
59/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia uniikkeja lumihiutaleita täällä, hohhoijaa

Samaa ihmettelen. Jossakin oli jo vähän yritystä, mutta ei edes niin paljon, että niitä muistaisin enää.

Vierailija
60/83 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ja raskaana..minulla on ollut 20-vuotiaasta asti aina pieni lapsi kotona😅Muut pitää hulluna ja minä nautin❤️Lapsilla on 3-4-vuoden ikäerot eli olen aloitellut alusta 7kertaa aina kun alkanut vauva-aika helpottamaan😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan