Millä tavalla olet mielestäsi erilainen kuin ikäisesi keskivertonainen/-mies?
Kommentit (83)
Kuulun 10% parhaiten tienaaviin duunareihin, tilastojen mukaan. Olen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija
- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)
- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D
- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaaN31
Yök. Tosin täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain. Olisiko sinulla jotain kuvamateriaalia, niin voisimme jopa uskoa höpinääsi?
Sori mutta en laita sulle kuviani runkkumateriaaliksi 😂
Olen epäonnistunut lähes kaikessa mitä yritän.
Silti jaksan, mutta en jaksa yrittää.
Mies 40.
Vierailija kirjoitti:
- Olen ilma-akrobaatti/sirkustaiteilija
- Olen matkustanut yli 50 maassa kaikissa maanosissa antarktista lukuunottamatta, ja viettänyt useita kuukausia kerrallaan sekä vapaasti reppureissaten että eri maiden sirkuskeskuksissa esiintyen (viimeiseksi ennen koronaa olin 3kk esiintymässä ja opettamassa Intian Goassa)
- Pystyn koskettamaan persettäni takaraivollani :D
- Olen kinkyssä dom/sub parisuhteessa viidettä vuotta ja kiertänyt mieheni kanssa kaikenlaisissa seksibileissä ja fetissitapahtumissa pitkin maailmaaN31
Alkaako nimesi kirjaimella M?
Pelaan tietokone- ja konsolipelejä, katson animea ja luen mangaa. N60
Vierailija kirjoitti:
Olen bipolaarinen, enkä koe tarvetta elää normien mukaan. Olen kuitenkin hankkinut perheen, mutta elämme melko boheemisti. Olen älykäs ja minulla on korkeakoulututkinto. Silti olen päättänyt kouluttautua lisää ammattikoulussa.
Onko sinulla kumppania?
Olen myös bipo, mutta pelkään että en koskaan saa suurinta unelmaani, eli kumppania ja perhettä. Kai ihmiset haluavat ensisijaisesti terveen kumppanin.
Olen masentunut tästä syystä, kun ajattelen ettei kukaan minua huolisi.
Alle 25-vuotias 2.tyypin bipo
Vierailija kirjoitti:
Olen bipolaarinen, enkä koe tarvetta elää normien mukaan. Olen kuitenkin hankkinut perheen, mutta elämme melko boheemisti. Olen älykäs ja minulla on korkeakoulututkinto. Silti olen päättänyt kouluttautua lisää ammattikoulussa.
Go girl!
Vierailija kirjoitti:
Pelaan tietokone- ja konsolipelejä, katson animea ja luen mangaa. N60
Minä sama, tosin sinua 20v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
No woman no cry. Olen onnellinen 40 vuotias mies.
"No woman no cry" tarkoittaa "nainen, älä itke". Se on jamaikanenglantia. Ei varmasnkaan varsinaisti patoisia kuitenkaan.
Olen 61,ja poikkean varmaan keskivertonaisesta ja myös miehestä siinä,että olen 19 vuotta täyttävän mummo.Seuraava täytti 15.
Onhan nuoria mummojaja vaareja,nuorempiakin,mutta en nyt tunne ketään muuta vastaavassa tilanteessa.
Tyttäreni ikäisillä on osalla minua nuorempia vanhempia,mutta he eivät ole vielä läheskään aikuisten isovanhempia.
Mulla on ylioppilastutkinto, amistutkinto, amk-tutkinto ja olen FM.
Olen keskivertoa huomattavasti älykkäämpi, en ole ihmeemmin kiinnostunut mistään "perinteisen naisellisista" jutuista ja pskat nakkaan siitä, että mitähän muut siitä, tästä tai tuosta ajattelevat. Olen myös seksuaalisesti kokematon, eli siis neitsyt. 40 ja risat nainen olen.
En meikkaa, mulla ei ole älypuhelinta eikä muuta somea, kuin facebook. Mulla ei ole televisiota eikä kuukausimaksullisia suoratoistopalveluita. Sen sijaan piirrän, maalaan, teen palapelejä, luen, samoilen metsissä. Erakko en kuitenkaan ole, käyn mielelläni kahvilla ystävien kansa ja puhun paljon puhelimessa niiden kavereiden kanssa, ketkä asuu eri maassa.
N31
En juo enkä ole missään somessa. N32
En osaa kokata enkä ole kiinnostunut sisustuksesta tai lastenhoidosta. Tai omakotitalosta.
N41
Varsinaisia uniikkeja lumihiutaleita täällä, hohhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia uniikkeja lumihiutaleita täällä, hohhoijaa
Samaa ihmettelen. Jossakin oli jo vähän yritystä, mutta ei edes niin paljon, että niitä muistaisin enää.
Olen 40+ ja raskaana..minulla on ollut 20-vuotiaasta asti aina pieni lapsi kotona😅Muut pitää hulluna ja minä nautin❤️Lapsilla on 3-4-vuoden ikäerot eli olen aloitellut alusta 7kertaa aina kun alkanut vauva-aika helpottamaan😊
Minulla ei kasva parta kunnolla, en ole ylipainoinen enkä halua lapsia ainakaan 10-15 vuoteen. Ehkä hankin ensimmäisen vasta kuuskymppisenä.