Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kertoa positiivisia kokemuksia miehistänne heidän tullessaan isiksi?

Vierailija
17.01.2021 |

Haluaisin joskus lapsen, mutta ahdistaa nämä jatkuvat tarinat miehistä, jotka eivät hoida vauvaa, alkavat kiukutella, pakoilevat vastuuta ja ovat muutenkin aivan hirveitä lasten syntymisen jälkeen. Olisiko kellään rohkaisevia tarinoita hyvistä kumppaneita, jotka ovat hyviä isiä ja aviomiehiä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollu enää niin paljon kotona vaan lähti aina kavereiden kanssa ulos.

Vierailija
2/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee lyhyt keskustelu. Ei mammat halua täällä miehiään kehua vaan purkaa vitutustaan valinnastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi lyödä harvemmin ja jotenkin helläkätisemmin, ei myöskään juopotellut enää kotona vaan alkoi käydä baareissa enemmän.

Kiitos ❤️ toivoa siis vielä on!

Vierailija
4/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain epäonnistuneesta sektiosta pahat jälkiongelmat ja olin sairaalassa kuukauden synnytyksen jälkeen. Mies hoiti vastasyntyneen. Sairaalassa olisivat kätilöt jeesanneet hoidossa, mutta mies halusi itse hoitaa. Kun parannuin, mies hoiti edelleen lapsen vähintään 50% ja on nykyisinkin hellä ja huolehtiva isä, joka vapaa-aikansa leikkii lapsen kanssa mielellään.

Vierailija
5/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exmieheni kasvoi isäksi lapsen ollessa 14. Oli kuulemma pakko, koska hänellä oli silloin 3 nuorempaakin. Ei oltu oltu yhdessä enää 10 vuoteen.

Vierailija
6/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli isäksi. Ei isiksi.

Vierailija
7/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi alkaa käyttämään kumia syrjähypyissään.

Vierailija
8/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että jos muutoinkin hyvän ja vastuullisen miehen olet löytänyt niin samalla tapaa varmasti laittaa perheensä etusijalle. Rentun kanssa ei kannata perhettä perustaa.

Täällä on hyvä isä jolle koti ja perhe on etusijalla. Oli kyllä hyvä mies jo seurusteluvaiheessa, mutta silloin toki meni harrastuksissa ja menoissa niinkuin lapseton meneekin. Lapsia kun tuli kuvioon niin tajusi itse katsoa sitä mun jaksamista ennenkuin sopi mitään tai aloitti uusia harrastuksia. Mies tekee pitkiä päiviä töissä ja nyt kun lapset pieniä niin vapaat viettää kyllä kotona perheen ja arjen parissa.

Yhden vuoden oli lasten kanssa kotonakin kun minä halusin käydä töissä mutta nuorimmainen oli vasta 1.v. Nopeasti palattiin kuitenkin miehen palkkapussin varaan.

Vierailija
9/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa isistä hoitaa oman roolinsa hyvin tai erinomaisesti. Se ei vaan ylitä "uutiskynnystä", olisihan se ehkä hassua kirjoittaa aloitus, jossa pointtina on "mieheni on hyvä isä". 

Oma mieheni oli 26-vuotias, kun saimme esikoisemme. Jonkun mittapuun mukaan siis nuori isä. Hän osallistui neuvolakäynteihin, tuki minua synnytyksessä ja oli alusta asti mukana hoitamassa vauvaa. Hän piti kaikki mahdolliset isyysvapaat. Koska hänellä oli tuolloin pidemmät kesälomat ja muut loma-ajat kuin minulla (hän on opettaja), hoiti myöhemmin kesäisin lapset, kun olin itse töissä. Hän on hoitanut lapsia ja kotia osin eri tavalla kuin minä ja ajoittain näistä on keskusteltu, koska kumma kyllä minun tapani tuntuu itsestäni paremmalta. 

Koska minulla ei ole kokemusta miehestä, joka ei ottaisi kunnolla vastuuta isyydestä ja sen tuomista käytännön asioista, en osaa sanoa miten ja miksi jotkut miehet eivät kasva vastuuseensa. Mieheni ei ole ollut mikään kummajainen lähipiirissäni.

Vierailija
10/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että jos muutoinkin hyvän ja vastuullisen miehen olet löytänyt niin samalla tapaa varmasti laittaa perheensä etusijalle. Rentun kanssa ei kannata perhettä perustaa.

Täällä on hyvä isä jolle koti ja perhe on etusijalla. Oli kyllä hyvä mies jo seurusteluvaiheessa, mutta silloin toki meni harrastuksissa ja menoissa niinkuin lapseton meneekin. Lapsia kun tuli kuvioon niin tajusi itse katsoa sitä mun jaksamista ennenkuin sopi mitään tai aloitti uusia harrastuksia. Mies tekee pitkiä päiviä töissä ja nyt kun lapset pieniä niin vapaat viettää kyllä kotona perheen ja arjen parissa.

Yhden vuoden oli lasten kanssa kotonakin kun minä halusin käydä töissä mutta nuorimmainen oli vasta 1.v. Nopeasti palattiin kuitenkin miehen palkkapussin varaan.

Jos mies on hyvä, niin miksi sinä sitten loisit kotona hänen rahoillaan?

Vierailija
11/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omien havaintojeni perusteella hyvillä isillä on yksi yhteinen asia. Eli se, että he ovat monen pikkuVELJEN isoveli, korkeintaan yksi pikkusisko siellä joukossa. Eli ovat huolehtineet pienemmistään jo lapsesta asti ja jatkavat tätä koko elämänsä.

Vierailija
12/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä ratkaisu perheissä joissa mies tienaa enemmän. Ihme itkemistä.

Vierailija
13/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omien havaintojeni perusteella hyvillä isillä on yksi yhteinen asia. Eli se, että he ovat monen pikkuVELJEN isoveli, korkeintaan yksi pikkusisko siellä joukossa. Eli ovat huolehtineet pienemmistään jo lapsesta asti ja jatkavat tätä koko elämänsä.

Kunnon persereikä-analyysi taas. Kuinka monta "hyvää isää" tähän sinun otantaasi kuuluu, oletko kenties tehnyt lapsia tuhansien miesten kanssa?

Vierailija
14/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alko harrastaa seksiä jossain muualla. Samoin kotona kaljottelut siirty lähiöpubiin..

Vierailija
15/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata ihan idioottina uskoa mitä täällä vauvapalstalla keskustellaan...

Vierailija
16/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alko harrastaa seksiä jossain muualla. Samoin kotona kaljottelut siirty lähiöpubiin..

Tää vitsi vanheni heti ensimmäisen viestin jälkeen

Vierailija
17/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtuullinen korvaus mielestäni kerran vuodessa tapahtuvalle  pari minuttia kestävälle "lemmenhetkelle"... Lähinnä tamman astutusta muistuttava akti,jumalauta!

Vierailija
18/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo omasikaan ihan uusi ole.

Vierailija
19/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo omasikaan ihan uusi ole.

En vastannut läpällä vaan ihan tosissani

Vierailija
20/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lasten kanssa kotona oleminen sinusta loisimista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi