Miksi mies
Haluaa seksiä aina vaan yhdessä asennossa?
Eli siinä että minä olen päällä...
Takana on kahden vuoden suhde ja siis tarpeeksi kertoja että olen kyllästynyt.
Kommentit (15)
Se on laiska, sä saat tehdä kaiken työn ja äijä haluaa vaan maata lahnana alla.
Yksinkö se mies siellä sängyssä on?
Tiedätkö mikä on naisen tärkein seksitaito?
Oi oi nyt kaikki hyeenalauman lailla miehen kimpuun kuinka hän ei yhtään välitä naisen nautinnosta.
Mies on laiska, huonokuntoinen ja itsekäs. Oma mieheni ehdottaa tuota silloin, kun on itse jo läkähtynyt. Ei koskaan urheile eikä muutenkaan pidä itsestään huolta.
Minulla oli joskus naisystävä, joka halusi aina vain ratsastaa. Ihmettelin asiaa, mutta kyllä se minulle sopi. Sanoi, että on ainoa asento, jossa saa ja väitti aina saavansakin. Outoa oli, mutten minä pahakseni pistänyt.
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta
Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa, kun aihe on VAPAA?
Olet kai sentään välillä ratsastanut perä edellä? Pientä vaihtelua sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta
Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa, kun aihe on VAPAA?
Ymmärrän. Ymmärrätkö sinä, että täällä on erikseen seksipalsta? Mitkä aiheet sinne mielestäsi kuuluisivat?
Voisko olla niin että tuo on miehesi lempiasento? Ratkaisuksi tarjoan että sanot miehellesi kaipaavasi vaihtelua.
M33
En ymmärrä miksi naiset suostuvat aina siihen mitä miehet tahtovat! 2 tarvitaan seksiin, ja silloin molempien ääni ja tahto merkitsevät. Itse en suostus enkä olekkaan niin tehnyt..tai suostun toki jos mies jotain ehdottaa, ja samoin hän.
Kieltämättä aika tylsän kuuloista. Koitappa semmosta että seuraavan kerran ku ukko menee seljälleen sänkyyn, meet kans ite, tai sit pyllistät ja komennat että tänne. Jos tuo ei toimi koitaa samaa saksaksi, se on käskemiseen tarkoitettu kieli.
Kysypä siltä mieheltä ja kerro sitten vastaus.