Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle trans-Siperia rautatiehen

Vierailija
17.01.2021 |

Lapsesta asti on tullut luettua tuosta mystisestä junamatkasta. Koska ei ole rahaa, joudun tyytymään tähän pakkaseen ja K-junaan Saviolta Keravalle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalosi sinua vain kutsuu. Tulet kuolemaan tuolla matkalla.

Mä en käsitä tätä sun edustamaa ihmistyyppiä kun pitää aina olla ampumassa alas muiden haaveita. Oot ikävä ihminen.

Eihän se välttämättä ollut negatiivisesti sanottu, siis tuo viesti jota kommentoit. Kukapa tahtoisi jäädä vanhana kotiin tai laitokseen odottelemaan kuolemaa, homehtumaan hitaasti jossain vanhainkodissa pissat vaipoissa? Eiköhän se ole parempi loppu elämälle, että lähtee matkoille jonnekin kauas pois, kävelemään jonnekin Mongolian loputtomille aroille, ja siellä kuolee. Parempi kuolla vapaana ulkona taivasalla kuin  vankina jossain laitoksessa. Kohtalonsa kullakin.

Minäkin olen tällä hetkellä vankina täällä sisällä suomalaisessa kaupungissa. Välttämättömyyden vuoksi "suostun" tai siis joudun elämään täällä. Mutta en kyllä suostu kuolemaan täällä. Täytyy poistua ennen kuin on myöhäistä, vaikkei sitten enää olisi paljon elämää jäljellä.

Vierailija
42/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia paikkoja varmaan tulisi nähtyä tuollaisella matkalla. Burjatia, Kalmukia, Taka-Baikalia, Mongolia jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen matkustavani j ännämiesten seurassa Trans-Siperian rautateillä. Ap

Vierailija
44/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös matkustaa saman reissun ja olen myös lukenut tuon Liksomin kirjan. Joskus anopin kanssa suunniteltiin tätä, mutta se vaan jäi puheen asteelle ja sitten tulikin korona. Ja nyt en usko, että anoppi enää jaksaa tuollaista reissua vaikka korona joskus olisikin ohi. 

Vierailija
45/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan Ap:n haaveen ja vakaasti aion sen myös toteuttaa.

Ymmärrän hyvin, että se ei sovellu kaikille, mutta olen varma siitä, että Ap tulee vielä nauttimaan reissustaan. Niin minäkin aion tehdä.

Vierailija
46/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen reissuhan tuo olisi. Näkee monenlaista maisemaa. Hyvähän siinä olis tosiaan pysähtyä joissain paikoissa ettei ihan pelkäksi ajeluksi mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan