Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa taas tylsä viikonloppu

Vierailija
17.01.2021 |

Perjantai illalla saunomista, saunamakkaraa. Lauantaina ulkoilua, kaupassa käyntiä, illalla pitsaa ja saunomista. Tänään, ruuanlaittoa, pyykinpesua ja lapsi tekee läksyt, menee illalla harkkoihin. Siinä se. T. Ammattivalittaja

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla?

Vierailija
2/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aika samanlaista, eikä se mun mielestäni ollut tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna on miehen synttärit. Ei tule vieraita, ei tulisi vaikka ei olisi korona aika. Pitää ostaa joku lahja plus kortti, mitään kakkua hän ei halua, kun ei syö makeaa. Muuten samanlaista, kuin tänäkin viikonloppuna. Ap

Vierailija
4/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta sinun viikonloppu kuulostaa. Tuollaista kai monen perheellisen elämä on, ei itsellä sen kummempaa.:)

Vierailija
5/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo hullumpi ollut. Itse en päässyt edes saunaan, kun laitoin sinnä itämään juduja.

Tai ehkä pääsis, jos jaksais kanniskella niitä johonkin muualle, mut nyt ne saa olla sielä.

Sincc

Vierailija
6/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen uimaan, itselläkin tylsää ollu. Samanlaista kun sulla. Tulispa kesä niin pääsisi ulos

Vierailija
7/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikonloppuna on miehen synttärit. Ei tule vieraita, ei tulisi vaikka ei olisi korona aika. Pitää ostaa joku lahja plus kortti, mitään kakkua hän ei halua, kun ei syö makeaa. Muuten samanlaista, kuin tänäkin viikonloppuna. Ap

Ja meinasin mä miehen viedä syömään synttärien kunniaksi. Haluaa kuulemma pippuripihvin. Ap

Vierailija
8/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on unelmaviikonloppu. Olisin lisäksi lukenut kirjoja ja hiihtänyt tai kuntoillut muutoin.

Vierailija
9/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo hullumpi ollut. Itse en päässyt edes saunaan, kun laitoin sinnä itämään juduja.

Tai ehkä pääsis, jos jaksais kanniskella niitä johonkin muualle, mut nyt ne saa olla sielä.

Sincc

Mitä idätät? Mä aion ainakin tomaattia pistää itämään viimeistään huhtikuussa. Mulla on sellainen kankainen kasvatuskaappi ja siinä valo. Ei tarvii saunaan pistää.

Vierailija
10/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiimpä pitsalla, samalla tuli tehtyä pakkaslenkki.

Vierailija
11/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on unelmaviikonloppu. Olisin lisäksi lukenut kirjoja ja hiihtänyt tai kuntoillut muutoin.

Hiihtäminen olisi kivaa, kuten urheilu, mutta en sairauksieni takia pysy pystyssä. Ap

Vierailija
12/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Mitä idätät? Mä aion ainakin tomaattia pistää itämään viimeistään huhtikuussa. Mulla on sellainen kankainen kasvatuskaappi ja siinä valo. Ei tarvii saunaan pistää.

Idätin tilliä ja Mizunaa.

Nyt idätän silejä ja vähän muuta.

https://ai jaa.com/Mb1y1o

(poista väli linkistä, niin näkyy)

Sincc

Vierailija
13/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ekat iti 1-2 päivässä .. 

Sitten siirsin valoon, ettei jo itäneet taimet kuole pimeässä ..

Sincc

Taidanpa rapasauttaa kuwan !

Vierailija
14/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ..

https://a ijaa.com/su7w4B

Sincc

Laitoin vähän lisääkin siemeniä näihin itämään, joten saavat olla muovin alla. Pidättää kosteutta. Toivotaan, että ne ja kaikki vanhat itävät .. tai eihän ne koskaan 100% idä, mutta saa ne muutkin vielä siellä mahdollisuuden ..

Vierailija
15/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva ilman muovia

https://a ijaa.com/YdnTnu

Sincc

Vierailija
16/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja olen ommellut ja kaappeja järjestellyt.

Hyvää ruokaa, saunaa, elokuvia ja pyykkiä.

Ei mitään kovin ihmeellistä. Maailmanmenoa kovasti seurannut erilaisista näkökulmista.

Vierailija
17/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muilla?

Kumma juttu kun ihmiset ei koskaan osaa arvostaa sitä mitä on sellaiseen verrattuna, jolla ei ole mitään. Eihän tää vkonloppu vielä ole edes ohi. Mulla ei ole ollut yhtään mitään. Eilen kävin yksin kävelyllä, ruokaa tein niistä mitä vähän kaapeista löysin (makaronia, kukkakaalia), lopun aikaa olen notkunut netissä lehtiä lukien. Jos mulla ei olisi edes nettiä, olisin varmasti jo vainaja. Kirjoja en näe näillä rilleillä lukea, kun pitäisi hommat uudet silmälasit, mutta kun ei ole varaa moiseen. Täksi pväksi ei ole enää edes makaronia eikä muutakaan. Ehkä mä taas menen kävelylenkille - yksin. Huomenna jatkuu sama jne. Ei ole mitään eroa arjella eikä vkonlopulla. 

Vierailija
18/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muilla?

Kumma juttu kun ihmiset ei koskaan osaa arvostaa sitä mitä on sellaiseen verrattuna, jolla ei ole mitään. Eihän tää vkonloppu vielä ole edes ohi. Mulla ei ole ollut yhtään mitään. Eilen kävin yksin kävelyllä, ruokaa tein niistä mitä vähän kaapeista löysin (makaronia, kukkakaalia), lopun aikaa olen notkunut netissä lehtiä lukien. Jos mulla ei olisi edes nettiä, olisin varmasti jo vainaja. Kirjoja en näe näillä rilleillä lukea, kun pitäisi hommat uudet silmälasit, mutta kun ei ole varaa moiseen. Täksi pväksi ei ole enää edes makaronia eikä muutakaan. Ehkä mä taas menen kävelylenkille - yksin. Huomenna jatkuu sama jne. Ei ole mitään eroa arjella eikä vkonlopulla. 

Tuohon on vaikea kommentoida, mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää koko sydämestäni. Itse odotan kevättä, se hieman piristää.

Vierailija
19/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muilla?

Tsemppiä sulle! Mulla menee mies taas ensi viikoksi töihin ja lapsi kouluun. Mä vastailen asiakkaiden soittoihin, tiskaan, laitan ruokaa ja autan lasta läksyissä. Perjantaina pääsen kauppaan. Tällä tavalla mun viikkoni aina menee. Ap

Vierailija
20/21 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muilla?

Tuohon on vaikea kommentoida, mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää koko sydämestäni. Itse odotan kevättä, se hieman piristää.

Kiitos!