Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet haluavat että tapahtuu seurustelussa 1 kk aloituksesta?

Vierailija
17.01.2021 |

Kun selkeästi teen siinä jotain väärin kun ammoiset seurustelusuhteet yleensä ovat loppuneet noin 1 kk tapaamisesta. Koitan työskennellä parhaillaan lapsuuden traumojen kanssa josta tulee mm. estyneisyyttä ihmissuhteissa. Tämä tekee sen etten kauhean mielelläni näytä tunteitani (kyllä mä sentään kutsun kyläilemään, halaan, pyydän päästä kainaloon ja teen aloitetteita ym), en roiku kenessäkään tai vaadi mitään ylimääräisiä noin alkuvaiheessa nyt ainakaan. Pyrin siihen että elämä soljuu ilman mitään ihmeellistä draamaa eteenpäin ja sitä olen toivonut parisuhteiltakin.

Mutta sitten yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroituksia tulenkin jätetyksi, yksi sanoi kerran suoraankin että on kiinnostunut jostain toisesta naisesta minun sijaani. Haluavatko miehet siis jotain rakkaudentunnustuksia jo heti l. olenko liian kylmä? Miten voisin saada itseeni lisää lämpöä etten muutu kuitenkaan takertuvaiseksi?  Tai mitä voisin kokeilla oppiakseni virheistäni?

Nyt en ole enää vuosiin mitään suhteita yrittänytkään mutta jos sitä vielä kokeilisi vaikka Tinderiä tai jotain.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valtaosa kyllä kuukauden jälkeen toivoo s eksiä, s eksiä ja s eksiä. Tuossa järjestyksessä.

Vierailija
2/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valtaosa kyllä kuukauden jälkeen toivoo s eksiä, s eksiä ja s eksiä. Tuossa järjestyksessä.

Sitä ovat saaneet riittämiin. En ole koskaan sanonut ei. Nyt koitin tässä kysellä enemmän henkisiä ominaisuuksia missä voisi mätätä ja missä pystyisin muuttamaan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekan seurustelukuukauden aikana pitäisi päästä jo pukille.

Vierailija
4/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis enhän ole missään kirjoittanut että seksiä ei olisi! Sitä on yleensä ollut ihan ensimmäisestä illasta lähtien ja joidenkin miesten kanssa olen halunnut enemmän kuin he. Teen aloitteitakin kuten tuossa kirjoitin jo avauksessa. 

Tässä puhutaan siis noin 5 entisestä seurustelusuhteesta jotka ovat kaatuneet tuon 1 kk jälkeen ja haluaisin keksiä miksi.

Vierailija
5/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kumppanin kanssa, meillä tuli seksi vasta tuossa vaiheessa kuvioihin.

Ei pidä yleistää, että kaikki miehet haluavat heti vaan panna.

Mieheni ihastui minun empaattisuuteen, keslustelutaitoihin ja huumotintajuun.

Ja kun oltiin erossa laittelin kyllä hempeetä tekstiä kuten hänkin.

Vaikea sanoa mikä on syynä. Nykyään monesti suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat. Ikävä kyllä.

Tinderin jättäisin väliin, omat kokemukseni siitä ovat juuri niitä seksinnälkäisiä varattuja ukkoja.

Tsemppiä.

Vierailija
6/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ovat saaneet riittämiin. En ole koskaan sanonut ei. Nyt koitin tässä kysellä enemmän henkisiä ominaisuuksia missä voisi mätätä ja missä pystyisin muuttamaan itseäni.

Eli suhde etenee nopeasti seksiin ja jämähtää siihen? Henkistä yhteyttä voisi kokeilla vahvistaa ensiksi.

Vierailija
7/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytinköhän väärin tuota estyneisyys-sanaa jos mielsitte sen että kieltäydyn seksistä kun tarkoitin sillä että en pysty emotionaaliseen yhteyteen kovinkaan helposti enkä noin alkuvaiheessa pysty näyttämään että pidän jostakusta (muuta kuin esim. halaamalla yms). Mutta tuleeko sellaista näyttääkään heti seurustelun alettua?

Vierailija
8/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, mitä sinun seurustelussasi tapahtuu.

Koita ymmärtää, että myös miehet ovat ihmisiä ja yksilöitä. Niin kauan kun et tätä pysty tajuamaan, onkin parempi, ettet seurustele miehen kanssa.

Vierailija
9/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaan olet ollut kyseisille miehille väärä nainen. Siinä se.

Vierailija
10/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alun pupuvaiheen jälkeen huomaa ettei mitään yhteistä olekaan.

Sad but true.

Vierailija
11/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oman kumppanin kanssa, meillä tuli seksi vasta tuossa vaiheessa kuvioihin.

Ei pidä yleistää, että kaikki miehet haluavat heti vaan panna.

Mieheni ihastui minun empaattisuuteen, keslustelutaitoihin ja huumotintajuun.

Ja kun oltiin erossa laittelin kyllä hempeetä tekstiä kuten hänkin.

Vaikea sanoa mikä on syynä. Nykyään monesti suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat. Ikävä kyllä.

Tinderin jättäisin väliin, omat kokemukseni siitä ovat juuri niitä seksinnälkäisiä varattuja ukkoja.

Tsemppiä.

Se juuri minussa on että tekstaan kyllä mutta enemmän asiapitoista enkä mitään ikävää tms. Tätä hain juuri tuolla estyneisyydellä.

Vierailija
12/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kohta joku sanoo, että seksiä on liian aikaisin, ja että oot liian helppo:D Muita kuin seksiin liittyviä vastauksia ei varmaankaan tuu.

Vierailija
13/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suhde etenee nopeasti seksiin ja jämähtää siihen? Henkistä yhteyttä voisi kokeilla vahvistaa ensiksi.

Kerrotko keinoja vahvistaa henkistä yhteyttä niin voisin hahmottaa miten en ole sitä tehnyt? Tuo "henkinen yhteys" siis terminä on niin laaja etten heti osaa sanoa millä tavalla miehet haluavat sitä henkistä yhteyttä fyysisen yhteyden sijaan?

Vierailija
14/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, mitä sinun seurustelussasi tapahtuu.

Koita ymmärtää, että myös miehet ovat ihmisiä ja yksilöitä. Niin kauan kun et tätä pysty tajuamaan, onkin parempi, ettet seurustele miehen kanssa.

Eipä kukaan ole antanut minunkaan olla yksilöllinen omine vikoineni vaan lähtenyt kävelemään ennen kuin olen pystynyt näyttämään todellisen itseni.

Vierailija
15/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis enhän ole missään kirjoittanut että seksiä ei olisi! Sitä on yleensä ollut ihan ensimmäisestä illasta lähtien ja joidenkin miesten kanssa olen halunnut enemmän kuin he. Teen aloitteitakin kuten tuossa kirjoitin jo avauksessa. 

Tässä puhutaan siis noin 5 entisestä seurustelusuhteesta jotka ovat kaatuneet tuon 1 kk jälkeen ja haluaisin keksiä miksi.

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan jaksa kuukautta pidempään seksikoneen kanssa, joka vaatii seksiä kolmen tunnin välein. Aluksi kiva , mutta sitten....

Vierailija
16/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kohta joku sanoo, että seksiä on liian aikaisin, ja että oot liian helppo:D Muita kuin seksiin liittyviä vastauksia ei varmaankaan tuu.

Joo, ensin olen pihtari ja sitten jo annankin liikaa.

Vierailija
17/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan jaksa kuukautta pidempään seksikoneen kanssa, joka vaatii seksiä kolmen tunnin välein. Aluksi kiva , mutta sitten....

Äh, ei tästä keskustelusta taida tulla mitään kun menette ihan ääripäihin näissä vastauksissanne.

Vierailija
18/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupanon ehdottaminen kuukauden jälkeen syventäisi suhdetta.

Vierailija
19/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyseessä on se naisten yleisin ongelma eli kelpuutat vain niitä miehiä joita kiinnostaa vain kevyet jutut, lähinnä seksi. Ja se taas johtuu näiden henkilöiden tasoista.

Ne miehet jotka olisivat vakavan pitkän suhteen perässä eivät ole sinusta niin kipinöiviä joten annat heille pakit.

Vierailija
20/47 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen alun pupuvaiheen jälkeen huomaa ettei mitään yhteistä olekaan.

Sad but true.

Kun seurustelu on loppunut jo ennen kuin mitään yhteistä olisi ehtinyt syntyäkään! Eivät nuo miehet ole 1 kk tutustumisen jälkeen tunteneet minua vielä yhtään että olisivat osanneet sanoa onko yhteistä vai ei.