Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko useimmilla ihmisillä oikeasti joku jolle soittaa jos

Vierailija
16.01.2021 |

..On ollut huono päivä, töissä sattunut jotain ikävää tai on vaikka riidellyt puolison kanssa? Tai jos on tehnyt positiivisen raskaustestin niin on joku muu kuin kumppani jakamassa sen tiedon?
T: Utelias

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella monta! ehkä yli kymmenen. Olen todella si-u   nattu. Suurin osa u-s ko via eri krist. srak nnista. V

Vierailija
22/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 siskoa

Siskon lapset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen. Äiti ja sisko ja muutama ystävä. Nykyään olen niin sisäänpäin kääntynyt ja väsynyt, etten koe enää samoin. Äiti on kuollut ja muista etäännytty. En itse pysty antamaan enää kenellekään mitään, kaikki aika ja energia menee omaan elämään ja varsinkin erityislapsen kanssa selviytymiseen. Soittaisin silti siskolle raskaudesta. Veljelle myös. Tosin en ensimmäisinä viikkoina. Mutta en todellakaan kuormita ketään paskalla päivällä, jos olisin yhteydessä niin jtn järkevämpää asiaa pitäisi olla.

Joo eli ei siis enää.

Vierailija
24/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista kuulla, että niin monella ei ole ihmisiä, joiden kanssa jakaa elämän isoja asioita. Itselläni on tällä hetkellä kaksi sellaista ystävää, joille voisin varmasti soittaa vaikka keskellä yötä jos jotain isoa olisi tapahtunut. Aina ei näin ole ollut, vaan olen kokenut ajanjakson jolloin minullakaan ei ollut yhtä ainutta ystävää tai edes kaveria.

Tsemppiä teille ja toivon että tämä vuosi tuo teille uusia ihania ystäviä!

Vierailija
25/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että olen onnekas. Mulla on ystäviä ja sukulaisia, joille voin jakaa asioita, mitä haluan jakaa ja iloitsevat taatusti kanssani vaikkapa raskausuutisesta.

On myöskin uusi mies, joka on nopeasti tullut sellaiseksi luottoystäväksi, että hänelle kertoisin ihan kaiken ja kerronkin. 

Olen kyllä kiitollinen.

Vierailija
26/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari kuuntelee. Sinua auttaa lupaa hän.

Vierailija
27/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut itseni arjessa hyvin yksinäiseksi mutta nyt tajusin että on minulla kaksi sellaista ihmistä elämässä joille voin kertoa mitä vaan. En tosin ehkä soittaa.

Vierailija
28/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä näin monet ovat täysin ilman läheisiä ihmisiä? Eikö teillä ole koskaan ollut ystäviä, vai oletteko hylänneet ne? Minä olen jo 55-vuotias, ja monta ystävää on yli 30 vuoden takaa ja myös uusia ystäviä, joille voin soittaa koska vain. Plus sisko ja äiti ja pari läheistä serkkua.

Vierailija
29/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kuin äiti sellainen. Ja kohta ei häntäkään ole.

Vierailija
30/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista jolle huonosta päivästä alkaisin avautua. Yritetty on kavereille vuosien aikana mutta tullut selväksi etteì niitä kiinnosta.

Mutta näiden lisäksi elämässäni on yksi ihminen jolle voin aina soittaa jos jotain pahaa tapahtuu, hän tulee aina apuun.

Vierailija
31/31 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaista jolle huonosta päivästä alkaisin avautua. Yritetty on kavereille vuosien aikana mutta tullut selväksi etteì niitä kiinnosta.

Mutta näiden lisäksi elämässäni on yksi ihminen jolle voin aina soittaa jos jotain pahaa tapahtuu, hän tulee aina apuun.

On minullakin kavereita esimerkiksi työkaverit ja pari vanhaa koulukaveria. Mutta ei heille voi vapaasti avautua oikein mistään. Ovat niin omien ongelmiensa kyllästämiä ettei heillä riitä voimat kantaa minunkin murheita. Mulle on siis ihan suoraan sanottu näin.

Enkä jaksa enää tavata heitä koska se on oltava sitä "perfect houswife" esittämistä, että kaikki on täydellistä eikä mistään saa valittaa, tai heti ne ottaa etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä