Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vegaaneissa nyppii?

Vierailija
16.01.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän nämä paasaavat vegaanit nykyään ovat? Kiukkuisten sekasyöjien päiväunissa, joissa haiseva vegaani saapuu harmaissa ryysyissään, tukka rasvaisena mummon ysikymppisille kirkuen mummoa murhaajaksi kun piirakassa on kinkkua ja paiskaa kakun lattialle kun siinä on kermavaahtoa. Normaalit ihmiset katsovat järkyttyneinä...

Joo, omissa piireissä on ainakin sekasyöjiä, vegaaneita, kasvispainotteisesti syöviä jne. Nykyään ne ovat ihan normaaleja asioita. Ruuasta voidaan keskustella niinkuin muistakin aiheista, kukaan ei paasaa mitään.

Voin sanoa että 100% itseni tuntemista vegaaneista on juurikin näitä herätyksen kokeneita uskonnollisia fanaatikkoja. Eipä olla enää juurikaan tekemisissä, ihan sama kuin täti ja miehensä jotka hurahtivat johonkin herätysliikkeeseen muutama vuosi sitten.

Vierailija
22/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit käyttäytyy usein kuin uskonlahko, jolla on omat halal- ja koshermääräykset ja heidän koko elämänsä pyörii ruuan ympärillä. Heille ei tunnu riittävän se mitä he itse syövät vaan heillä on myös "lähetystehtävä" käännyttää muita ihmisiä vegaaneiksi. Heille ei riitä se että todetaan kasvisten syönnin olevan terveellistä, vaan suunnilleen eläinten nahkoista ei saisi tehdä kenkiä ja takkeja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys ja monesti ovat aika tietämättömiä mistään todellisesta elämästä, jota mm, vastustavat. 

Ei niissä muuten mitään vikaa ole.

Vierailija
24/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään itse vegaaneissa, ihan positiivisella asiallahan he ovat. Enemmän nyppii se, että he ovat samalla jotain woke- ja SJW-henkisiä fasistisia silakoita ja taantumuksellisia varajeesuksia.

Vierailija
25/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit käyttäytyy usein kuin uskonlahko, jolla on omat halal- ja koshermääräykset ja heidän koko elämänsä pyörii ruuan ympärillä. Heille ei tunnu riittävän se mitä he itse syövät vaan heillä on myös "lähetystehtävä" käännyttää muita ihmisiä vegaaneiksi. Heille ei riitä se että todetaan kasvisten syönnin olevan terveellistä, vaan suunnilleen eläinten nahkoista ei saisi tehdä kenkiä ja takkeja yms.

Tää. "Hunajan käyttö orjuuttaa mehiläisiä." Just

Vierailija
26/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itseään parempina pitävät saarnaajat ja komentajat nyppivät.

Vierailija
27/109 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanhaju ja julistaminen.

Vierailija
28/109 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhyys.

Vegaani syö viljaa. Vilja kasvaa maassa. Vilja lannoitetaan eläinteollisuudesta saatavalla lannoitteella. Vegaani edelleen hyötyy eläinteollisuudesta mutta hurskastelee muille.

Lisäksi lääkkeet, rokotteet, vaatteet jne. Se farmarikin joka sen viljan kasvattaa varmaan syö lihaa.

Ei itseään voi nostaa luonnon kiertokulun yläpuolelle. Mutta vegaani näkee vain oman tekopyhän itsensä eikä hahmota kokonaisuutta.

Miten käy viljapelloilla vegaanien suosiman "eettisen" nyhtökauran takia? Peltoa perustaessa maasta poistetaan kaikki kasvit rikkaruohoja myöten, eikä ole väliä, onko maassa linnun pesä, ketun kolo tai hiiriemo poikasineen. Monta hiirtä, lintua tai hyönteistä jää puimakoneen kynsiin?

Vierailija
29/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään fanatismi ärsyttää.

Jos vegaaniudella halutaan ylläpitää terveyttä, miksi pitää käyttää lisäaineiden kyllästämiä lihan- tai juuston kaltaisia tuotteita? Kaura- ja soijakermat ovat yhtä haitallista shaibaa, kuin muutkin ruokakermat. Teollisesti valmistettuja sotkuja, joita elimistö ei ruoaksi tunnista.

Eikö voi vain reilusti valmistaa sapuskaa kasvikunnan tuotteista?

Ja se hunajan karttaminen on maailman naurettavin juttu! Oikeesti.

Eräs tuntemani vegaaniuden terveysvaikutusten ylistäjä polttaa tupakkaa! En tiedä mitä ajatella 😂

Vierailija
30/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nipotetaan jostain väriaineesta jota on jossain strösseleissä. Ihan kuin maailman eläinten ahdinko johtuisi strösseleistä.

31/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lihaa, jaksat paremmin kuin pelkkiä rehuja syömällä!

Vierailija
32/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaneissa nyppii se, että he mollaavat perusteetta lihaaneja. Vielä enemmän risoo, että väitetään kasvissyöntiin olevan terveellistä, vaikka se ei ole sen terveellisempää kuin sekasyöntikään. Kaikkein eniten pänni, että vegaanit väittävät lihan olevan epäterveellistä, vaikka oikeasti se on terveellisintä ravintoa kaikesta. Minun puolestani saavat syödä itsensä hautaan, kunhan eivät tuputa uskontoaan muille.

Vierailija
33/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatevegaanit hiertää hyvästä syystä:

Mutta vegaaneja on myös mm. ihmisiä joilla on munuaisvaurioita yms. joten en mene tuomitsemaan ketään sen mukaan mitä heidän suun sisään menee vaan mitä heidän suustaan tulee ulos.

Vierailija
34/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat usein ns vittupäitä, perseestä, ärsyttäviä & ikäviä ihmisiä, liian tyhmiä ymmärtääkseen olevansa tyhmiä jne.

Harvat poikkeukset sitten kärsivät tämän mädän enemmistön leimasta.

Veganismi on myös hemmetin tyhmää. Lihan teollisen tuotannon vastustaminen ei sen sijaan ole.

Vierailija
35/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä. Influencer-vegaaneissa vaivaa se, että monella näyttää olevan syömishäiriö taustalla, vegaanius on vaan keino jatkaa sitä, että rajoittaa suurinta osaa ruuasta pois. Myös se miten pahasti he voivat puhua ruuasta, esimerkiksi hunaja on ällöttävää mehiläisen pepusta tulevaa tavaraa jne.

Vierailija
36/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän nämä paasaavat vegaanit nykyään ovat? Kiukkuisten sekasyöjien päiväunissa, joissa haiseva vegaani saapuu harmaissa ryysyissään, tukka rasvaisena mummon ysikymppisille kirkuen mummoa murhaajaksi kun piirakassa on kinkkua ja paiskaa kakun lattialle kun siinä on kermavaahtoa. Normaalit ihmiset katsovat järkyttyneinä...

Joo, omissa piireissä on ainakin sekasyöjiä, vegaaneita, kasvispainotteisesti syöviä jne. Nykyään ne ovat ihan normaaleja asioita. Ruuasta voidaan keskustella niinkuin muistakin aiheista, kukaan ei paasaa mitään.

Voin sanoa että 100% itseni tuntemista vegaaneista on juurikin näitä herätyksen kokeneita uskonnollisia fanaatikkoja. Eipä olla enää juurikaan tekemisissä, ihan sama kuin täti ja miehensä jotka hurahtivat johonkin herätysliikkeeseen muutama vuosi sitten.

Sama. Erilaiset kasvissyöjät on paljon rennompia. Vegaaneissa edellämainitun hurmoksellisuuden lisäksi pännii se ettei mikään kelpaa. Melkein kaikki vegaanitutut on jo entisiä kavereita, koska puuttuivat muiden elämänvalintoihin ihan jatkuvasti.

Mulla on myös pari vegaanisukulaista ja vihaan näiden takia järjestää mitään suvun kesken. Jos tarjolla on salaatteja, niin ei ole yritetty tarpeeksi ja jos teen jotain vaikeampaa niin pieleen sekin on mennyt. Yhtään ei riitä ymmärrys siihen että mun on vaikea tehdä vaikka kakku ilman maitoa ja munaa. En saa myöskään tarjota kaupan valmisruokaa, koska sitten heihin ei ole panostettu kuten muihin. Apua sentään kun ei voi voittaa.

Vierailija
37/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nypi jos osaavat olla siitä asiasta hiljaa. Usein vegaanit ovat tosi ärsyyntynyttä porukkaa ja aina äkäisiä. Olen varma, että kasviksiin on pantu jotain ainetta, mikä saa ihmisen rasittavaksi jos ei syö päälle vähän makkaraa tai nautaa. 

Vierailija
38/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vegaanit ärsytä. Ruokavaliostaan mesoavat ihmiset ärsyttävät, söivät he sitten mitä hyvänsä.

Vierailija
39/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan monet vegaanit alkaa saarnaamaan sekasyöjille vaikka mistä. "On eettisesti väärin syödä lihaa, eläimet kärsii jne jne, luonto saastuu" Samalla itse pukeutuvat fleeceen, josta irtoaa mikromuovia. Eli into saarnata, luulo oikeamielisyydestä ja sairaalloinen tekopyhyys.

On joukossa asiallisiakin

Vierailija
40/109 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, mutta kun pitää alati mainita, että mä olen vegaani, mä en syö lihaa.

Okei, ketään ei kiinnosta sun syömiset.

Ole vegaani niin paljon kun haluat, mutta älä mainosta sitä.

Mainostan niin paljon kuin haluan, ihan kuten lihaanitkin. Olen ollut 20 vegaani, sitä ennen 10 vuotta laktovege. Aikaisemmin olin kaappivege mutta nykyisin ihan avoimesti. En enää ala piilottelemaan sen vuoksi ettei pikkulihaanille tulisi paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi