Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMMATIT PINOON! Katsotaan minkä alan ihmisiä meitä täällä on!

Vierailija
03.08.2006 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin yllä toi IT-päällikkö. Täytyy olla itsetunnon alhaalla kun ei muista kuin kirjoituvirheistä kykenen huomauttelemaan.

Menestyminen vaatii ihmiseltä tiettyä nöyryyttä, toisia aliarvioimalla ei menesty vaikka ois mitä kouluja käyty, se ei riitä.

Purat vaan täällä turhautumistasi.

- Yksityisyrittäjä, jo 16vuotta.

Vierailija
22/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tuotepäällikkö, sihteeri, turvallisuusvastaava, markkinointivastaava ja.... yksi MERKONOMI.

Mikähän ammatti se merkonomi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä murjaisit päivän parhaan vitsin.

Vierailija
24/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teen mainostoimisto alan moniosaaja.

Vierailija
25/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maailman tila ei nyt kovin kummoinen ole, mutta siihen katastrofimateriaalivirtaankin turtuu ajan kanssa.

Vierailija
26/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kerpele, jos ei tässä maailmassa saa enää edes vitsinä huomauttaa kirjoitusvirheistä.. sitäpatsi kysyin ihan asiallisesti KTM kotiäidiltä, että miltä tuntui siirtyä uraputkesta kotiin lapsia hoitamaan.

Tiedoksi vielä sinulle Yksityisyrittäjä, jo 16vuotta, yrittäjä olen minäkin aikaisemmin ollut - nöyryyden olen kyllä sitä kautta oppinut. Liika nöyryys on kuitenkin pahasta ja estää etenemisen.

t. IT-Projektip.

ps. ja palstalla hengaan nyt siis lomallani - ettei tarvitse siitä alkaa kettuilemaan.

Vierailija
27/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko, AMK Töissä käyvä vauvakuumeen kourissa kipristelevä nainen

Vierailija
28/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi pahin ongelma/uhka maailmassa tällähetkellä?

Onko totta että kaikki toimittajat eivät ole hirveen älykkäitä/ammattitaitoisia?

Olen kuullut että kun jossain tapahtuu jotain ja tarttee laittaa toimittaja matkaan niin esim. Hesari lähettää aina jonkun typryksen paikalle ja uutset on senmukaisia.

Näin yksi toimittaja minulle kertoi ja sano että me saadaan useesti tarkistamatonta/väärää tietoa. Jotenkin tämä asia jäi minua vaivaamaan. Joskus kun lukee lehtiä niin tuntuu että mitä tunareita jotkut toimittajat ovat. Saattavat kopsata jotai internet sivuja suoraan, tarkistamatta mitä niissä oikeesti on.

-Tallentaja.

Vierailija
29/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

projektipäällikkö (yritysvalmennus)

Vierailija
30/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole mikään enkä mitään!

Vierailija
31/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajatkin ovat ihan vain ihmisiä ja työtahti voi olla joskus aika kauhea. Tietysti kaikki faktat pyritään tarkistamaan huolella... Toimittajienkin joukossa on hyviä ja huonoja niinkuin minkä tahansa ammatin edustajissa. Kannattaa siis juttuja lukiessa katsoa myös, kuka ne on kirjoittanut. Jotkut jättävät positiivisen, jotkut negatiivisen mielikuvan. Luultavasti ensin mainittujen ura tulee olemaan pitempi ja menestyksekkäämpi :)

Vierailija
32/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalousyrittäjä

Vierailija
33/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kirjoittaa selvästi vinouttuneella asenteella jostain jollekkin tärkestä asiasta. Mutta kiitos vastauksesta!

-Tallentaja.

Vierailija
34/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo eläintenhoitaja. On varmaan ihanaa työtä :) Mitä eläimiä hoidat? Lehmiä, lampaita?

Vierailija
35/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on aika viilinpuoleinen tietokone terroristi, että ei voi joka pilkku viilata ;-)

Hyvin on kotona olo maistunut. Mulla on 3 lasta vanhin menee nyt kouluun ja nuorin on 1v2kk. Oon ollut välissä töissä, nyt olen ollut kotona tänän nuorimmaisen syntymästä asti. Tarkoitus on olla ainakin vielä vuosi kotona ehkä siihen asti on nuorin täyttää 3v. Kyllä välillä hirvittää putoaako sitä työelämän kärryiltä, mutta nopeasti pääsin takaisin työnsaloihin viimeksikin kotona olon jälkeen. Meillä on nyt lapsiluku täynnä, joten haluan nyt olla mahd paljon lasten kanssa. Työni on kuitenkin aika rankkaa, pitkät päivät ja suht paljon matkustelua.

Ehtii sitä uraa jatkamaan sitten myöhemminkin..

t. se kirjoitusvirheinen KTM kotiäiti

Vierailija
36/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun huoli miten pärjään sitten joskus taas töissä voi olla aiheellinen ;-)

Vierailija
37/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viilinpuoleinen tietokoneterroristi...

Jostain syystä mun on ihan pakko koko ajan lukea tätä ketjua, olen utelias ja kuvittelen ilmeisesti, että ammatit muodostaisivat jotain kokonaiskuvaa av-laisista. Pitäisi siivota kun lapsi nukkuu mutta täällä vaan kelaan tätä palstaa. Augh.

Ja ammattini lääkäri, koulutus LT, nyt kotona 1v3kk lapsen kanssa.

Vierailija
38/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

>:)

Vierailija
39/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa nähdä, että laidasta laitaan meitä täällä on! Ja jokainen yhtä tarpeellinen!

ap

Vierailija
40/40 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nää mammat täällä muutenkin päivittäin valehtelee,niin miksei myös tota ammattia!?!?!?!

En usko puolenkaan ammattia piste!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme