Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen hyvin säilyneiden 4-kymppisten miesten ketju

Vierailija
16.01.2021 |

Minulla ei ole lapsia enkä ole joutunut valvomaan öitä. Harrastan paljon urheilua ja peilistä katsoo nuorekas iloinen miesnaama, jota itseäni 10 vuotta nuoremmat tytöt vilkuilevat kiinnostuneena kaupassa.

Tein oikeat valinnat elämässäni ja voin sanoa että hyvin menee :) Onko täällä muita iloisia, hyvin säilyneitä nelikymppisiä tai vanhempia miehiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on hyvin vaikea olla positiivinen. Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen +40 vuotias sinkkumies on kauhistus, joka pitää välittömästi lyödä maahan.

Vierailija
22/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Ihanaa olla mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni pysyvät kauniina kun käytän oikeita voiteita. Huomaan välillä miten +50 miehet katselevat minua kateellisena.

T:kaunis miesnaama

Vierailija
24/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja viime viikolla kaupan kassa n30v nainen kysyi paperit.

Vierailija
25/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että meitä löytyy. :)

Itsekin olen vielä saakelin hyvän näköinen (47).

Ja aisa on kova.

Vierailija
26/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 ja viime viikolla kaupan kassa n30v nainen kysyi paperit.

Miksi alapeukut? Paskaako sitä naamalleen mahtaa.

Vierailija
27/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vähän alle nelikymppisenä. On ollut suuri hämmästys, kuinka helposti olen eronneena löytänyt naisseuraa Helsingin seudulla. Eron hetkellä oli masennusta ja ajattelin eläväni lopun ikää yksin. Toisin kuitenkin kävi, 30-35-vuotiaita naisystäviä ollut jo useampi vuosien saatossa ja elämä hymyilee. M45 (hyvin säilynyt)

Vierailija
28/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta useimmat miehet on 50 v asti varsin hyvän näköisiä, elleivät päästä itseään lihomaan ja siirry pappatyyliin hiusten ja vaatteiden suhteen.

Vierailija
29/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ihan rehellinen, ja aluksi olin varsin huvittunut aloituksesta. Sitten tajuntaani iski sellainen fakta, että johan tuo on minunkin mieheni ihan viittä vaille 40. Oikeasti, mihin nämä vuodet ovat menneet? Mutta joka tapauksessa, mies menisi kyllä heittämällä 10 vuotta nuoremmastakin. :) Tykkään!

Vierailija
30/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta tää palsta on täynnä viiskymppisiä akkoja jotka ovat parikymppisten missien näköisiä. Siis silleen aikuisten oikeasti, eivät valehtele kuten ap.

Vierailija
31/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämäsi olisi merkityksellistä, et olisi tällä palstalla.

Et taida tajuta oman kommenttisi ironiaa? 

Kyl se tajuu. Teki itsemurhan tuon vastauksen jälkeen ja minäkin hyppään kiikkuun just. Kohta tipahtaa puhelin kädestä...

Täällä kolmas. Uuni lämpesi juuri 300 asteeseen, valmiina avaamaan luukun ja työntämään pääni sisään. Se on moro!

Tt -tukeni testamenttasin ulimiesten uudelleenkoulutussäätiölle.

Vierailija
32/32 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kaupungilla odottelin ystäviä ja kaunis nainen tuli sanomaan, että minulla on ihanat silmät. Hiprakassahan se nainen oli, mutta voi että miten mukavalta se tuntui ja vieläkin on mieli korkealla. M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi