Mitenkäs ne päänsärkylääkkeet menikään?
Apua! Saako raskaana ollessa syödä parasetamolia? Kun ei ole tässä käsillä muuta lääkettä ja kauhea päänsärky.... Sen muistan, että asetosalisyylihappo on ok, mutta noi ibuprofenit ja parasetamolit menee aina sekasin!
wei rv 14
Kommentit (4)
mulle lekuri sanoi et, ei se yks kerta mitää jos ottaa jotain muuta.Ja olethan päässy jo 12vkon yli.
Ja oon ottanu itekkin jos ei oo ollut mitää muuta tarjolla.
Se lekuri pitää yksityistä äityys neuvolaa.
miiju 20+1
Parasetamol on tosiaan ainoa tutkitusti turvallinen, jota suositellaan. Mun lääkäri sanoi, että joskus harvakseltaan saa raskauden aikana ottaa ibuprofeiinia kerta-annoksena. Olen raskauden aikana ottanutkin yhden buranan välillä. Panadolia yleensä kaksi kerralla koska se on turvallinen ja oikeastaan aika tehoton mulle...
-Villa-
minulle helsingin naistenklinikalla ERIKOISLÄÄKÄRI sanoi, että KAHDEN PÄIVÄN AJAN voi syödä esim. Buranaa, kunhan noudattaa TARKASTI annostusohjeita!! Näin olen välillä tehnytkin, kun Panadol ei ole auttanut, ja hyvin on toiminut.
mansikkamarenki, rv 35+6
Asetyylisalisyylihappoa ei suositella koska se ohentaa verta ja jatkuvassa käytössä voi aiheuttaa sisäisiä verenvuotoja ja vahingoittaa osaltaan sikiötä.
Kaisu