Patti alapäässä
Huomasin äsken tuossa, että minulla on tuossa klitoriksen ylä puolella, n. Pienen Herneen kokoinen patti asia, kokeilin vähän puristaa, mutta mitään ei tule ulos. Ei varsinaisesti ole kauhean kipeä. Mikähän vois olla? Seksiä en ole harrastanut ylivuoteen ja joskus tossa otettiin pillereiden yhteydessä klamydia/tippuritestit.
Mitähän vois olla? Toki soitan maanantaina terkkaan mutta nyt näin mietin kokemuksia
Kommentit (10)
Ettet vaan olis käyttänyt liika p.lluimuria. Se aiheuttaa tuollaista.
Tökkää desifioidulla neulalla ja purista sitten, kyllä sieltä finnimönjää tulee takuulla ulos.
Saatko kuva tänne, niin katotaan tarkemmin.
Normaali, patti, niitä tulee ja menee.
Ei kai nyt tarvitse ylireagoida johonkin suurella todennäköisyydellä finniin?
Ehkä hieman ylireagointia hakeutua terkkariin, kun et ole edes paljasta seksiä harrastanut tuntemattomien kanssa.
Ei ihme että terveyskeskuksissa on jonoja, kun ihmiset menevät näyttämään jotain näin pienimuotoista. Vasta jos menee vakavammaksi...
Todennäköisimmin on tukkeutunut talirauhanen tai muu tulehtunut tai ärtynyt rauhanen ym. Varmastikaan ei ole mitään sen vaarallisempaa. Tuollaisia helposti tulee useimmille ja menee yleensä itsestään pois. Jos tuntuu, että siellä patin sisällä voisi olla jotain, joka tulisi ulos niin voit vaikka desinfioida ja puhtaalla neulalla yrittää tehdä siihen reiän ja puristaa jos saat tyhjäksi. Mutta voi kyllä itsestäänkin tyhjentyä, kun ”kypsyy” tai sitten muutenkin vain pienenee ajan kanssa ja menee pois. Tietysti jos kipeytyy kovin tai tuntuu, ettei parane niin voi näyttää lääkärille. Bacibact-voide on aika hyvä, mitä voi kokeilla. Saa apteekista ilman reseptiä. Luulenpa, että on jotain, mikä menee itsestään ohi. Voimia ja tsemppiä sinulle!
mulla oli nuorena likkana sama ja juoksin aivan hermona työterveyteen , hoitaja katsoi ja se oli rasvapatti , mulla oli ollut tiukat farkut pitkään käytössä vaihdoin hameeseen välillä ja auttoi , varmaan sullakin
Jätä pikkarit pois pariksi viikoksi ja käytät vain minihametta ettei se haudu ja tulehdu pahasti.
Lisäyksenä vielä, lampulla kun osoittaa niin kuultaa ehkä hieman violettina.