Mitä työtä 36 vuotiaalle, joka pelkää ihmisiä? Merkonomin ja kokin koulutus on
mutta en ole saanut töitä.
Esitelmäpäivät olin poissa ja valmistuin rimaa hipoen 2019.
Olen pitkäaikaistyötön.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ihmispelosta pääse ikinä jos hakeutuu aina yksinäisiin hommiin. Tekemällä se varmuus tulee. Suurimmat johtajatkin ovat voineet joskus olla uransa alussa pelokkaita. Miksi pitää aina vaan jäädä siihen omalle mukavuusalueelle pyörimään ja vedota pelkoihin.
Ihmiset ovat julmia ja itsekkäitä. Ihmispelko pahenee.
Koskeeko tuo sinua? Oletko julma ja itsekäs? No etpä tietenkään, muut ovat.
Millä lailla foobikko on julma?!?!
Millä lailla muut ovat julmia!?! Ei fobia anna lupaa olla kusipää.
Kuka pitää foobikkoa kusipäänä ja mistä syystä.
Ja sinä et pidä kusipäänä ihmistä, joka toitottaa muiden ihmisten olevan julmia ja itsekkäitä? Miksi et pidä?
Vain minun tulkintani sen pohjalta, miten minua on kohdeltu. Tunteistani ei ole koskaan välitetty. Kohtelisitte varmaan vihamiehiännekin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja. Ei tarvitse kuin korkeintaan moikata, ja suurin osa ihmisistä ignooraa sinut.
Kaupunki, kunta = pitää olla työkavereille ja asiakkaille sosiaalinen. Yksityinen = mäntit ja valittavat asiakkaat.
T. Siivooja.Miten niin yksityisellä siivoojalla on mänttejä tai valittavia asiakkaita? Valitsen itse asiakkaani ja en huoli sellaisia ihmisiä asiakkaikseni, jotka tuntuvat ikäviltä. Otan vain ne mukavimmat ja mieluisimmat paikat.
Valittavia asiakkaita minulla ei ole myöskään, sillä teen työni hyvin ja ammattitaitoisesti alusta loppuun. Asiakassuhteet ovat pitkiä ja lämpimiä, lähes ystävyyssuhteita.
Ihmispelkoiselle ala ei välttämättä sovi, sillä ei kukaan halua kotiinsa mitään säikkyä katsetta väistelevää tyyppiä.
Jos menee jonkun firman siivoojaksi, on aina joku tyhjästä mäkättävä asiakas. Jätetään ansoja, nähdään pölyä ja likaa puhtaassa paikassa.
Syynä on a) halu hyötyä, saada ilmaista siivousta b) purkaa työpaikan ongelmat ulkopuoliseen c) kyykyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä ihmispelosta pääse ikinä jos hakeutuu aina yksinäisiin hommiin. Tekemällä se varmuus tulee. Suurimmat johtajatkin ovat voineet joskus olla uransa alussa pelokkaita. Miksi pitää aina vaan jäädä siihen omalle mukavuusalueelle pyörimään ja vedota pelkoihin.
Ja sinä et pidä kusipäänä ihmistä, joka toitottaa muiden ihmisten olevan julmia ja itsekkäitä? Miksi et pidä?
Vain minun tulkintani sen pohjalta, miten minua on kohdeltu. Tunteistani ei ole koskaan välitetty. Kohtelisitte varmaan vihamiehiännekin paremmin.
Tulkintasi on väärä. Jos pidät kaikkia ihmisiä julmina, se ei tarkoita että kaikki ovat julmia vaan että sinä itse olet ihmisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkintasi on väärä. Jos pidät kaikkia ihmisiä julmina, se ei tarkoita että kaikki ovat julmia vaan että sinä itse olet ihmisvihaaja.
No suuri osa kohtaamistani ihmisistä on ollut. Toki ollut myös aivan ihaniakin ihmisiä, mutta he ovat usein itsekin uineet syvissä vesissä. Olet oikeassa. Muuta ihmeessä mielessäsi ilmaisu "ihmiset ovat julmia" joksikin muuksi, mieluisammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannut omalla kohdalla että ahdistuksen takana on työn huono ilmapiiri, toimiva ilmapiiri ja yhteistyö ei ahdista. Ravintolamaailma on karski, etsi töitä jostain pienestä pitopalvelusta yms missä on lupa olla oma itsensä, eikä työssä vaan vaadita parempaa ja nopeammin. Merkonomin koulutus käy kaikenlaiseen koita eri vaihtoehtoja tai kouluttaudu lisää vaikka kukkakauppiaaksi, siis löydä omalta alalta jotain uutta.
Väitän, että ihmispelkoisia olisi nykyistä paljon vähemmän, jos työpaikoilla kiinnitettäisiin enemmän huomiota ilmapiiriin. Monissa paikoissa tiuskiminen, suunsoitto, nälviminen ja raivoaminen ovat ihan normaalia käytöstä. Työelämässä suurimpana shokkina on tullut se, kuinka niin moni näennäisen sosiaalinen ja ihmisläheinen tyyppi pitää tällaista käytöstä sellaisena, johon "pitää vaan tottua". Saattavat itsekin liittyä joukkoon, jos huono päivä sattuu kohdalle.
Just tämä. Koulussa vaaditaan lapsilta käytöstapoja, Wilma vinkuu jos yksikään toimisi oppitunnilla noin mitä me aikuiset ihmiset teemme työssä toisillemme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suuri osa kohtaamistani ihmisistä on ollut. Toki ollut myös aivan ihaniakin ihmisiä, mutta he ovat usein itsekin uineet syvissä vesissä. Olet oikeassa. Muuta ihmeessä mielessäsi ilmaisu "ihmiset ovat julmia" joksikin muuksi, mieluisammaksi.
Ei, eivät ole. Sinä näet ihmiset jostain syystä itseäsi huonompina. Ja pidät vain itseäsi ja itsesi kaltaisia ihmisiä kunnollisina. Todella kieroutunut tapa suhtautua muihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos se ominaisuus on osa luonnetta (erakkoluonne), siitä ei pääse koskaan ja päivän päätteeksi olen lopen uupunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, eivät ole. Sinä näet ihmiset jostain syystä itseäsi huonompina. Ja pidät vain itseäsi ja itsesi kaltaisia ihmisiä kunnollisina. Todella kieroutunut tapa suhtautua muihin.
En pidä neutraaleja ja ystävällisiä ihmisiä julmina. Sellaisia, jotka elävät ja antavat muiden elää niin sanotusti, persoonallisuudella ei ole väliä tuolloin. Henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisia, ilkeitä ja aggressiivisia pidän julmina. Niitä, jotka nauttivat nöyryyttämisestä ja alistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja. Ei tarvitse kuin korkeintaan moikata, ja suurin osa ihmisistä ignooraa sinut.
Kaupunki, kunta = pitää olla työkavereille ja asiakkaille sosiaalinen. Yksityinen = mäntit ja valittavat asiakkaat.
T. Siivooja.Miten niin yksityisellä siivoojalla on mänttejä tai valittavia asiakkaita? Valitsen itse asiakkaani ja en huoli sellaisia ihmisiä asiakkaikseni, jotka tuntuvat ikäviltä. Otan vain ne mukavimmat ja mieluisimmat paikat.
Valittavia asiakkaita minulla ei ole myöskään, sillä teen työni hyvin ja ammattitaitoisesti alusta loppuun. Asiakassuhteet ovat pitkiä ja lämpimiä, lähes ystävyyssuhteita.
Ihmispelkoiselle ala ei välttämättä sovi, sillä ei kukaan halua kotiinsa mitään säikkyä katsetta väistelevää tyyppiä.
Jos menee jonkun firman siivoojaksi, on aina joku tyhjästä mäkättävä asiakas. Jätetään ansoja, nähdään pölyä ja likaa puhtaassa paikassa.
Syynä on a) halu hyötyä, saada ilmaista siivousta b) purkaa työpaikan ongelmat ulkopuoliseen c) kyykyttää.
Siksi pitää muistaa mitä sopimuksessa sanotaan tehtäviksi, tehdä vaan ne ja jättää kaikki häiriötestit ihan vaan omiin oloihinsa. Aina on ihmisiä jotka ei arvosta toista ihmistä ja heitä jotka arvostavat muita ja näyttävät sen.
Kaivinkoneen kuljettaja, metsuri, aura-auton kuljettaja, postin jakaja, roskakuski
Vierailija kirjoitti:
tiskari
Tämä on mun UNELMA. Mutta sitäkään en saa.
Ap
Oletko AP jo hakeutunut osatyökykyiseksi? Sulla varmaan edellytykset siihen. Osatyökykyisenä voit saada 50 % palkkatukea.