Mitä työtä 36 vuotiaalle, joka pelkää ihmisiä? Merkonomin ja kokin koulutus on
mutta en ole saanut töitä.
Esitelmäpäivät olin poissa ja valmistuin rimaa hipoen 2019.
Olen pitkäaikaistyötön.
Kommentit (75)
Tarkoitatko työtä, missä ei missään tapauksessa koskaan, kenenkään ihmisen kanssa tekemisissä?
Siivooja. Ei tarvitse kuin korkeintaan moikata, ja suurin osa ihmisistä ignooraa sinut.
Siivooja tai postinjakaja. Itsekin olen ihmispelkoinen ja olen miettinyt samaa enkä keksi muita ammatteja, joissa ei tarvitsisi olla sosiaalinen. Harmillista kyllä, että ei hirveästi vaihtoehtoja ole...
Jotain suorittavaa työtä tehtaaseen.
Toimistotöistä käytännössä kaikki suorittavan tason entry level -työt ovat asiakaspalvelupohjaisia ja loput muuten vaan tiimityötä.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja. Ei tarvitse kuin korkeintaan moikata, ja suurin osa ihmisistä ignooraa sinut.
Siivojan töitäkin on niin monenlaisia. Joissakin tehtävissä pitää olla koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä. Itse ollut raksasiivoojana ja ylläpitosiivojana mm. toimistoissa, kaupoissa yms. Ihan hirveetä, kun koko ajan pitää olla tervehtimässä ja tehdä se työ ihmisten seassa.
Lopulta hain iltatöihin koulua siivoomaan. Saan olla yksin ihan rauhassa koko työpäivän. Työaika on 15-23. Rakastan työtäni. Palkka on huono, mutta eipähän tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä, kun en vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastovirkailija
Koko päivä asiakaspalvelussa, ellei kyseessä ole suurimmat kaupungit. Ja asiakkaita ihan laidasta laitaan.
Siivooja, arkistonhoitaja, varastotyöntekijä, postin lajittelu, postinjakaja...
Rekkakuski, jäteauton kuljettaja...
Esimerkiksi kokoonpanotyöt tehtaalla tai prosessityö jonkin koneen käyttäjänä, itse tein duunia kuulosuojaimet päässä, radiosta musiikkia kuunnellen. Kokoonpanossa riitti vain kuulokkeet, ei ollut tarvetta, eikä oikein mahdollistakaan jutella töiden lomassa. Tauot pystyi pitämään omaan tahtiin, eli ennen tai jälkeen muita.
Aloituspalkka opiskelijalle kesätöissä noin 2100e/kk, eikä vaatinut minkään alan koulutusta. Puoli päivää perehdytystä omiin hommiin, lopun aikaa sai olla rauhassa.
Filosofian maisteri marketin kassalla. Näin sukulaispoika. Hyvin on menny,on päässy tekemään...;)
Vierailija kirjoitti:
Filosofian maisteri marketin kassalla. Näin sukulaispoika. Hyvin on menny,on päässy tekemään...;)
Kaupan kassalla kun pelkää ihmisiä? Äly hoi älä jätä!
Kerro tarkemmin tuosta ihmispelostasi. Minkä takia sinulla on sellainen ja miten se näkyy?
Oletko pelännyt ihmisiä koko elämäsi?
Pelkäätkö ihmisiä vai ihan vain vaivannäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla kun pelkää ihmisiä? Äly hoi älä jätä!
Ei marketin kassalla kummoisia sosiaalisia taitoja tarvita. Liukuhihnahommaa. Hei, 45 euroa, kiitos, heihei. Eri asia sitten jossain erikoisliikkeessä. Vaikeaa toki ihmispelkoisen on pärjätä työhaastattelussa markettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö ihmisiä vai ihan vain vaivannäköä?
🙄
Media-assistentti